Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv standardov, regulatornih zahtev in smernic dobre proizvodne prakse na proces integracije procesnega sistema tehnološke opreme v operativno okolje farmacevtske industrije
Rok Janež, 201

Opis: Danes skoraj, da ni industrije oziroma podjetja, ki pri izdelavi produkta ne bi uporabljala naprednih delovnih strojev oziroma avtomatizirane tehnološke opreme. Ta je navadno zaradi lažjega in boljšega nadzora upravljana s pomočjo naprednega računalniškega sistema, ki s svojimi komponentami narekuje tehnološki opremi, kako naj se v dani situaciji odzove ter beleži vse aktivnosti in podatke, ki jih lahko s pomočjo različnih naprav in programskih rešitev beležimo in kasneje tudi obdelujemo. A takšno tehnološko opremo je treba v delovno okolje naprej vpeljati, jo pripraviti za delo, ter začrtati smernice obvladovanja delujočega stanja. Vpeljava računalniškega sistema tehnološke opreme predstavlja na tem mestu poseben izziv. Zaradi tehnične kompleksnosti in velikega vpliva procesnih informacijskih sistemov na delovanje avtomatizirane tehnološke opreme in s tem posredno na kakovost končnega izdelka so takšni računalniški sistemi podvrženi številnim zahtevam zakonodajnih in regulatornih organov. Magistrska naloga se skozi svoja poglavja spušča v podrobnosti standardiziranega pristopa k procesu vpeljave računalniškega sistema v produkcijsko okolje farmacevtske industrije. Pri tem v ospredje postavlja zahteve regulatornih organov ter smernice dobre proizvodne prakse.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: proizvodna, avtomatizirano, procesni sistemi, GMP, GAMP, FDA
Objavljeno: 11.10.2019; Ogledov: 1979; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
Stroški kakovosti v mikrobiološkem oddelku podjetja Krka, d. d.
Breda Uhan, 2014

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Podjetje mora v načrt poslovne politike vključiti planiranje, merjenje in analiziranje stroškov kakovosti, s ciljem doseganja predvidene kakovosti ob predvidenih stroških. Zmanjšanje stroškov kakovosti pomeni povečanje dobička brez povečane prodaje, brez nakupa nove opreme in brez zaposlovanja novih delavcev. Strateška usmeritev podjetja Krka , d. d. , je kakovost izdelkov in storitev ter nenehno izboljševanje ključnih procesov z namenom presegati zahteve odjemalcev in dosegati načrtovane cilje podjetja. Uvedba učinkovitega sistema kakovosti podjetju zagotavlja lažji vstop na trge, izboljšano poslovanj e , zvišanje ugleda podjetja, zmanjšanje stroškov kakovosti in boljši konkurenčni položaj na trgu. Namen: Raziskava stroškov kakovosti v izbranem oddelku podj etja Krka , d. d. , je glavni namen diplomske naloge. Ugotoviti želimo, koliko je sistem vodenja na osnovi ciljev ustrezen in učinkovit. Metoda: V teoretičnem delu diplomske naloge smo uporabili metodo kompilacije, s katero smo povzeli teoretična spoznanja i n stališča domačih in tujih avtorjev in oblikovali zaključke. Empirični del diplomske naloge vključuje metodo deskripcije, kar predstavlja opisovanje obstoječega stanja na podlagi razpoložljivih računovodskih podatkov podjetja, metodo preučevanja drugi h internih virov v podjetju in metodo analize pridobljenih podatkov. Rezultati: P orab a električne energije se v letu 2013 poviša , kar je posledica obnove prezračevalnega sistema v prostorih za testiranje sterilnih izdelkov. Pri tehnološ k ih procesih uporab ljamo paro, večja poraba je zaznana v letu 2013, kar je zagotovo posledica večjega obsega dela in testiranj. V letu 2013 smo uspeli zmanjšati porabo toplotne energije , in to predvsem z osveščenostjo zaposlenih in dosledno uporabo klimatskih naprav. Stroški porabe hlajene vode so se z letom 2011 povečali , ker smo nabavili dodatni parni sterilizator. V letu 2013 so se m očno povečali stroški vzdrževanja. V tem letu so bili glede na zahteve GMP izvedeni večji remonti v laboratorijih za izvajanje zahtevnih in ka kovostnih mikrobi o loških analiz. Stroški materiala za izvajanje mikrobio lo ških testov so najvi šja postavka med vsemi stroški , in to zaradi količine materiala in ne zaradi cene. V letošnjem letu 2014 smo uspešno izvedli kvalifikacijo nove opreme Milliflex Q uantum. Sistem nam omogoča hitre in zanesljive rezultate mikrobi o loških analiz. Naš odziv na rezultate analiz se je zmanjšal iz pet dni na 24 ur. Rezultati raziskave potrjujejo ustreznost hipoteze o zmanjšanju stroškov v zadnjih letih. Organizacija: Razis kava jasno prikazuje, kateri stroški se z leti povečujejo in katere smo uspeli zmanjšati. Potrjujemo ustreznost in učinkovitost Integriranega sistema vodenja v podjetju. Družba: V diplomskem delu je prikazana analiza stroškov kakovosti za obdobje petih let . Za zagotavljanje kakovosti izdelkov v podjetju so nujno potrebni stroški investiranja, vzdrževanja. U stvariti je treba pregled nepotrebnih stroškov ter postaviti cilje za zmanjšanje le teh. Originalnost: Z raziskavo o stroških kakovosti smo ugotovili, ka teri so stroški, ki so za zagotavljanje kakovosti izdelkov nujni in povišani. Jasno so opredeljeni stroški, ki smo jih z leti zmanjšali, torej niso bili nujno potrebni. Ob nakupu nove opreme potrdimo ustreznost kvalifikacije sistema in z uporabo opreme zag otavljamo dolgoročno zmanjšanje stroškov kakovosti. Omejitve raziskave: Raziskava je omejena le na en oddelek v podjetju. Nadaljnje raziskovanje se lahko razširi na drug e delovne enote , s čimer pridobimo bolj natančno sliko stroškov kakovosti podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stroški kakovosti, učinkovit sistem kakovosti, ustrezen sistem vodenja, analiza stroškov kakovosti, zahteve GMP, kvalifikacija sistema nove opreme, zmanjšanje stroškov kakovosti, diplomske naloge
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 1117; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (738,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh