Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Implementacija ERP Pantheon v podjetje NOLD uvoz-izvoz, trgovina Dobova d.o.o.
Sebastjan Drolc, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ERP rešitve, Pantheon, implementacija, načrtovanje virov podjetja
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2646; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (671,18 KB)

3.
Večkriterijski model za izbiro ERP sistema v podjetju Leso-pis Martin Žura s.p.
Damjan Bratkovič, 2013

Opis: Številne organizacije vpeljejo nove informacijske sisteme temelječe na informacijsko komunikacijski tehnologiji (IKT) kot del večje organizacijske spremembe v podjetju. Dolga leta so te sisteme razvijali za vsako podjetje posebej, zaradi specifičnosti in želj. Razvoj je bil bodisi domač bodisi je bil v domeni specializiranih podjetij za razvoj sistemskih aplikacij. Temeljil je na metodah programskega razvoja »razvoj od začetka« (angl.:greenfield) v posebnih primerih, ki jih narekuje narava že obstoječih programskih rešitev, pa po metodi »upoštevanja obstoječe rešitve in implementacije le te v novonastali sistem« (angl.:brownfield). Prenova informacijskega sistema torej temelji na osnovni želji, da podjetje postane uspešno in konkurenčno na področju svojega delovanja. Številne raziskave so pokazale, da na uspešno uvajanje sistemskih rešitev poslovnih informacijskih sistemov (ERP) vplivajo kritični dejavniki uspeha (KDU), predvsem s preseganjem finančnih in časovnih okvirjev. Pod drobnogled smo vzeli manjše (za slovenske razmere, bi lahko celo dejali, da je podjetje mikro velikosti) družinsko podjetje in njihovo zamenjavo poslovnega informacijskega sistema (ERP).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sistemi za podporo odločanja, prenova poslovnih procesov, celovite programske rešitve, uvajanje rešitev ERP, kritični dejavniki uspeha
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 3336; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

4.
Informacijske rešitve za pomoč sladkornim bolnikom in zdravstvenemu osebju
Matjaž Tome, 2013

Opis: Zadnja leta je v svetu in v R Sloveniji beležiti skokovit porast sladkorne bolezni. Ljudje, oboleli za sladkorno boleznijo, so pod velikim psihološkim pritiskom. Psihološki pritisk se odraža v skrbi po opravljanju vsakodnevnih meritev glukoze v krvi, upoštevanju diete, možnih zdravstvenih zapletih in skrbi po rednem obiskovanju obdobnih zdravniških pregledov. Uporaba pametnih telefonov, računalnikov in sodobnih programskih rešitev omogoča bolniku prijaznejše življenje s sladkorno boleznijo. Hitri razvoj in uporaba sodobnih informacijskih tehnologij omogočajo sladkornemu bolniku učinkoviteje spremljati in nadzorovati sladkorno bolezen. Na drugi strani se tudi zdravstvene ustanove srečujejo z organizacijskimi težavami. Uporaba širokopasovnega omrežja in mobilnega širokopasovnega omrežja omogočata učinkovit pretok podatkov. S takšnim načinom dosežemo on-line zajem podatkov, kar je izrednega pomena v primeru dela zdravstvenih ustanov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobilna telefonija, pametni telefon, računalnik, informacijske rešitve, spletna stran, sladkorna bolezen
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2637; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

5.
Analiza in primerjava obstoječih OCR razvojnih programskih paketov
Simon Kegljevič, 2013

Opis: Tehnologija optične prepoznave znakov je na nekaterih področjih že dolgo uveljavljena in koristna tehnologija. Navkljub temu dejstvu lahko iščemo nove načine za uspešno uporabo na področjih, kjer OCR tehnologija sedaj še ni prisotna. Uporaba omenjene tehnologije na novih področjih pa za podjetje, ki se ukvarja z digitalizacijo dokumentov ter obvladovanjem digitalne dokumentacije, odpira tudi nove tržne priložnosti. Na podlagi želja in potreb takšnega podjetja smo raziskali ponudbo knjižnic oz. rešitev, ki nudijo možnost implementacije tehnologije OCR v lastne programske rešitvah. Ta program je v primeru našega naročnika namenjen majhnim in srednje velikim podjetjem na slovenskem tržišču. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu je razloženo širše področje OCR tehnologije skupaj s podpornimi procesi. Empirični del vsebuje predstavitev dvanajstih OCR knjižnic, med katerimi sta dve odprtokodni. Knjižnice so ocenjene glede na zadovoljitev šestnajstih izbranih kriterijev. Kriteriji so zbirka želja naročnika in pomembnih funkcionalnosti, ki jih izpostavljajo proizvajalci OCR knjižnic. Od dvanajstih knjižnic jih željam naročnika ustreza osem. Izmed njih smo za nadaljnje testiranje skladno s postavljenimi kriteriji izbrali tri najbolj optimalne.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: optična prepoznava znakov, digitalizacija, OCR, OCR SDK rešitve, ABBYY, Tesseract
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2812; Prenosov: 0

6.
Vzpostavitev elektronskega dokumentnega sistema v javnem zavodu
Tatjana Grahek, 2013

Opis: V današnjem času si vse več podjetij želi avtomatizirati in optimizirati svoje poslovanje iz več razlogov; v prvi vrsti zaradi pretirane porabe časa za iskanje potrebnih dokumentov, pomanjkanja prostora za hrambo velike količine papirnih dokumentov in izgube dokumentov. Uvedba sistema za elektronsko upravljanje z dokumenti (EDMS) je prava rešitev za vsa podjetja, ki želijo avtomatizirati temeljne poslovne procese. Za ta korak se je odločil tudi Zavod za zdravstveno varstvo Novo mesto, z namenom optimizacije in avtomatizacije procesa izvajanja notranjih presoj. V magistrski nalogi smo pripravili analizo trenutnega stanja za izbrani proces, na podlagi katere smo nato formirali koncept za elektronski dokumentni sistem. Z optimizacijo izbrane programske rešitve in ureditvijo delovnega toka dokumentov smo podali predlog izboljšave trenutnega stanja, ki bo informacijsko podprt z EDMS.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: dokument, EDMS sistem, informatizacija, sistem vodenja kakovosti, notranja presoja, Novell Vibe, predlog rešitve, delovni tok
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2835; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (6,15 MB)

7.
Razširjenost poslovno-informacijskih rešitev in potrebe po povezovanju z dokumentacijskimi sistemi
Robert Pezdirc, 2014

Opis: Poslovno-informacijske rešitve so v današnjem času pomemben in nujno potreben del v poslovanju in delovanju podjetij. V današnjem času je na trgu ogromno konkurence in s pravilno uvedbo poslovno-informacijskih rešitev si olajšamo delo v samem podjetju in pridobimo tisto nujno potrebno prednost pred konkurenco za uspeh. Zato smo v diplomski nalogi predstavili poslovno-informacijske rešitve, ki so že bolj kot ne uveljavljene v podjetjih in brez katerih si podjetja ne predstavljajo vsakodnevnega dela. V prvem delu naloge smo preverili, kakšno je današnje stanje na tem področju. Predvsem nas je zanimalo, katere tipe rešitev najpogosteje srečamo v podjetjih. V drugem delu diplomske naloge smo izvedli analizo anketnega vprašalnika, ki je bil poslan majhnim in srednje velikim slovenskim podjetjem. Ta so odgovarjala na vprašanja, katere poslovno-informacijske rešitve uporabljajo, s katero vrsto dokumentov imajo največ opravka, kako so zadovoljni s trenutnim stanjem v njihovem podjetju glede povezljivosti poslovno-informacijskih rešitev ter ali vidijo na svojem primeru možnost določenih izboljšav. Nazadnje smo naredili zaključke, do katerih smo prišli na podlagi analiziranih odgovorov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno-informacijske rešitve, programske rešitve, ERP, CRM, BPM, BI, EDMS, razširjenost, podjetja, poslovni procesi, dokumentacijski sistemi
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 3095; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

8.
Vzpostavitev celovitega sistema varovanja v hotelu Intercontinental Ljubljana
Elena Skuk, 2019

Opis: V turistični oziroma hotelirski panogi zaposleni stremijo k ustvarjanju dobrega, sproščenega, odprtega, prijetnega okolja za goste hotela, za obiskovalce in ne nazadnje tudi za njih. Počutiti se morajo kot doma. Kako bi lahko zagotovili okolje, ki nudi vse to in obenem omogoča, da se vsi počutijo varne? Količina in kakovost varnosti, ki ju hotel lahko zagotovi, sta tesno povezani z zneskom dodeljenih sredstev. Medtem ko bo med prihranki in odhodki vedno prišlo do napetosti, bi morala varnost imeti finančno prednost, ki odraža njen pomen. Naložbe v zaposlovanje strokovnega osebja, izobraževanje in usposabljanje osebja ter tehnologija bodo pokazali, kako dobro se hoteli odzovejo na grožnje. V primerih nove gradnje hotelov je pomembno, da že projektanti in arhitekti v načrtih dajo velik poudarek na varnost hotela, saj ima varnost ceno tako s preventivnega kot tudi kurativnega vidika. Čeprav so predlogi varnostnih strokovnjakov pogosto v nasprotju z zahtevami vlagateljev (lastnikov) ali vodstva hotela, je za dobrobit hotela med njimi potrebno usklajevanje. Varnost je pri izbiri destinacije ključnega pomena. Turisti so zelo občutljivi in pozorni na stanje varnosti v državi, regiji, mestu. V turbulentnih časih, v katerih živimo, je lahko celo najmanjši napad na varnost gostov in zaposlenih potencialno velik problem. Na podlagi rezultatov izvedenega anketnega vprašalnika lahko povzamem, da hoteli nimajo vzpostavljenih celovitih sistemov varovanja. Najslabše je organizirano varstvo osebnih in tajnih podatkov, varovanje informacij, varovanje poslovnih skrivnosti in varovanje arhivov. Posledica takega stanja je nezadostna preventivna in kurativna učinkovitost vzpostavljenih varnostnih rešitev. V korporativnem upravljanju hotelov je zelo pomembno obvladovanje tveganj. Vse bolj so v ospredju varnostna tveganja v turizmu in tudi v procesih korporativnega upravljanja hotelov. V hotelih se srečujejo različni ljudje, ki lahko povzročijo različne škode. Le-te so povezane ali z gosti hotela ali z zaposlenimi. V hotelski dejavnosti, logistiki in hotelskih storitvah so najbolj pogoste delovne nesreče in kriminalna dejanja (tatvine ...), saj je izvedba slednjih najmanj zahtevna in najmanj opazna. Na kompleksih hotelov je veliko nekontroliranih gibanj oseb, ki bi morale biti deležne permanentne varnostne pozornosti, zlasti v zgradbah, okolici zgradb in v prostorih. Vzpostavljanje celovitega sistema varovanja v hotelu InterContinental Ljubljana zahteva od njegovega vodstva in varnostnega menedžmenta načrten in organiziran pristop k izvajanju naslednjih aktivnosti: - imenovanje managerja korporativne varnosti kot koordinatorja, ki bo imel na strateški ravni kompetence za odločanje o vprašanjih, ki se nanašajo na varnostni sistem; - imenovanje vodij za posamezna področja varnosti (varovanje informacij, varstvo osebnih podatkov, varstvo pred požari, varnost in zdravje pri delu idr.); - v aktu o organiziranosti hotela določiti tudi organiziranost in kadrovsko postavitev varnostnega sistema (informacijska služba, služba za varnost in zdravje pri delu in varstvo pred požari); - priprava varnostne dokumentacije (ocena ranljivosti, ocena ogroženosti in varnostnih tveganj, politika varovanja, navodilo za upravljanje s tveganji, načrt varovanja, načrt neprekinjenega poslovanja, krizni načrt, načrt evakuacije idr.), ki je podlaga za upravljanje varnostnega sistema; - uvedba varnostnih in drugih standardov v poslovne procese hotela: ISO 9001:2015, OHSAS 18001, HACCP, ISO/IEC 27005, ISO 14001, Tehnična smernica za požarno varnost TSG-1.001:2018, obvezni standardi na področju zasebnega varovanja (SIST EN 50518 in drugi), obvladovanje tveganj ISO 31000, neprekinjeno poslovanje ISO 22301, upravljanje človeških virov – HRM, upravljanje strank – CRM, družbena odgovornost – SA 8000 (ISO 26000). Z navedenimi aktivnostmi si bo hotel InterContinental Ljubljana zagotovil maksimalno stopnjo varnosti, ki jo mora imeti prestižni hotel, hkrati pa si bo ustvaril manevrski prostor za povečanje konkurenčnih prednosti ter graditev ugleda in dobrega imena v slovenskem in globalnem turističnem in hotelskem gospodarstvu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sistem varovanja, turizem, hotel, hotelske storitve, gosti, varnostne grožnje, varnostna tveganja, varnostni standardi, varnostne rešitve.
Objavljeno: 28.03.2019; Ogledov: 2889; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

9.
10.
Razvoj spletne aplikacije za simulacijo odgovorov SCADA sistemov
Denis Bele, 2019

Opis: V diplomski nalogi predstavimo proces izmenjave podatkov v okolju povezanih računalniških sistemov v večjem podjetju. Izpostavimo problematiko vpeljave novih in preveritve obstoječih poslovnih procesov na enonivojskih sistemih ter potrebo po simulaciji dejanskih naprav. Pregledamo strukturo proizvodnih informacijskih sistemov in vanjo umestimo našo aplikacijo ter definiramo zahteve, ki jih mora nuditi. Definiramo okolje, v katerem bo aplikacija delovala, ter navedemo orodja, ki jih bomo uporabili pri razvoju le-te. Predstavimo orodja Microsoft Visual Code, Microsoft SQL Server, ogrodje Node.js, programski jezik JavaScript ter programske pakete, ki jih uporabljamo znotraj navedenih orodij. V nadaljevanju predstavimo strukturo in ključne funkcionalnosti aplikacije. Na koncu sledita prikaz delovanja rešitve skozi celoten komunikacijski proces in primerjava nove rešitve s trenutnim načinom dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna aplikacija, simulacija, MES sistem, SCADA sistem, načrtovanje sistema, razvoj rešitve
Objavljeno: 14.08.2019; Ogledov: 2909; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh