1. Poslovni načrt za rast podjetja Aleator d. o. o.Zoran Pančur, 2017 Opis: Poslovni načrt je vnaprej preverjena strategija, kako zmagovati kljub vedno večji konkurenci.
Je osnovno vodilo vsakega podjetja v obliki pisnega dokumenta, v katerem podjetnik jasno opredeli poslovne cilje in strategije za dosego ciljev.
Podjetje Aleator d.o.o. se zaveda, da je skrbno planiranje ključ do uspešnega poslovanja. Ob kopici idej in taktik s ciljem najbolj optimalnega delovanja pa mora podjetje poleg vseh navdihov v glavah vodilnih v podjetju preučiti še druge pasti in priložnosti, ki jih kasneje nepričakovano najdemo pri poslovanju.
Poslovni načrt podjetja Aleator d.o.o. vsebuje vse elemente preverjanja rasti in strategije rasti podjetja, od vizije in ciljev, raziskave trgov, razvoja in marketinga ter splošne organizacije do simuliranih finančnih izkazov.
Poslovni načrt je izdelan na podlagi realnih podatkov in bo v praksi uporaben. Navedene projekcije so cilji do poslovnega leta 2020. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, poslovni izid, planiranje poslovanja, investicija. Objavljeno: 01.12.2017; Ogledov: 2999; Prenosov: 12 |
2. |
3. |
4. Določanje normativnih količin materialov za pakiranje izdelkov v proizvodnem podjetjuNatalija Zoran, 2017 Opis: Trg z vse večjo konkurenco zahteva od podjetij nenehne izboljšave za zviševanje kakovosti izdelkov, zniževanje stroškov in doseganje konkurenčnosti. Obravnavali smo proces določanja normativnih količin materialov za pakiranje končnih izdelkov v večjem proizvodnem podjetju, ki se ukvarja s proizvodnjo polizdelkov in pakiranjem končnih
izdelkov. V proces planiranje proizvodnje vključujemo celoten proces od trenutka vnosa prodajne napovedi oz. kupčevega naročila v informacijski sistem do trenutka lansiranja procesnega naloga za pokritje potreb. Na podlagi analiz izdelanih serij končnih izdelkov in porabljenih embalažnih materialov smo predlagali modele določanja normativnih materialov, ki upoštevajo velikost proizvodnega naloga in vrsto materiala. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: proizvodnja, planiranje, informacijski sistem, kosovnica, embalažni materiali Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 2784; Prenosov: 132 Celotno besedilo (1,28 MB) |
5. |
6. |
7. Organizacija kadrovske službeAndreja Savić, 2015 Opis: V diplomski nalogi smo predstavili organizacijo kadrovske službe, pomen človeških virov v
podjetju in njihovo vlogo pri ustvarjanju konkurenčnosti. Zanimalo nas je, ali so človeški viri
ključnega pomena pri ustvarjanju konkurenčnosti posameznega podjetja, ali je organizacija
kadrovske službe temelj za uspešno delovanje podjetja, ali sta planiranje in organizacija
kadrovske službe povezana s strategijo razvoja podjetja in kdo so nosilci kadrovskih odločitev
strateškega značaja.
V prvem, teoretičnem delu, smo s pomočjo strokovne literature opisali osnovne pojme
kadrovske funkcije, organizacije kadrovske službe, procesa kadrovanja in menedžmenta
človeških virov. Organizacija kadrovske službe je temelj za uspešno delovanje podjetja,
človeški viri pa predstavljajo kapital podjetja. Človeški viri so danes strateška točka
konkurenčnosti podjetja. So dodana vrednost vsakega podjetja, saj posedujejo znanje,
strokovnost in inteligenco.
V drugem, empiričnem delu, smo s pomočjo ankete naredili raziskavo. Anketo smo poslali
vodjem kadrovskih služb večjih slovenskih podjetij. V vzorec smo vključili različna podjetja
glede na dejavnost in glede na število zaposlenih. Zanimalo nas je mnenje vodilnih kadrovskih
delavcev o pomenu človeških virov, ali gradijo kadrovsko službo na predpostavki, da so
človeški viri ključnega pomena ter kakšno vlogo ima kadrovska služba v njihovem podjetju in
kdo so nosilci kadrovskih odločitev strateškega značaja.
Ključna ugotovitev je, da je glede na velikost podjetja odvisno, kakšno vlogo ima kadrovska
služba. V večjih podjetjih ima pomembno vlogo, veliko pozornosti namenjajo pravilnemu
izboru novih kadrov, izobraževanju, planiranju in razvoju kadrov. V srednje velikih podjetjih
pa ima kadrovska služba zgolj administrativno vlogo, kadrujejo samo po trenutnih potrebah. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: kadrovska služba, človeški viri, planiranje strateških virov, strateška vloga, motivacija, diplomske naloge Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 1102; Prenosov: 107 Celotno besedilo (2,29 MB) |
8. |
9. Proces pridobivanja in razvoj kadrovEva Peterlin, 2021 Opis: Vedno bolj je pomembno, kakšne kadre si bomo izbrali, saj kader, ki deluje v podjetju, ni naključje. Kadri v podjetju pripomorejo k poslovanju, ter skupaj sestavljajo podjetje v katerem delujejo in ga navsezadnje tudi predstavljajo. V diplomski nalogi bom opisala proces planiranja kadrovskih virov, ter na kakšen način podjetja svoj kader usposabljajo. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Planiranje, človeški viri, strateško planiranje, zaposleni, razvoj. Objavljeno: 27.08.2021; Ogledov: 858; Prenosov: 63 Celotno besedilo (2,50 MB) |
10. Diverzifikacija poslovanja podjetja Nano inženiring d. o. o.Miha Katič, 2021 Opis: Podjetje Nano inženiring d. o. o., je generalni uvoznik blagovne znamke Nanoprotech. V diplomskem delu smo analizirali različne poslovne in tržne možnosti, s katerimi bi podjetje v prihodnje lahko rastlo.
Obravnavali smo možnosti rasti podjetja z generično rastjo in z diverzifikacijo. V ta namen smo preverili in proučili obstoječe trge, posle, literaturo in raziskali možnost povečanja poslov in širitve na druge trge.
Glavna dejavnost podjetja je posredništvo pri prodaji drugih izdelkov, natančneje izdelkov blagovne znamke Nanoprotech. Izdelki so namenjeni zaščiti materialov, gre za mazivna sredstva proti koroziji, škripanju itd Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, planiranje, rast podjetja, generična rast, diverzifikacija Objavljeno: 07.12.2021; Ogledov: 837; Prenosov: 60 Celotno besedilo (1,08 MB) |