1. Oblikovanje vrednostnega okvirja za pomoč pri vrednotenju stanovanj v Ljubljani po načinu tržnih primerjavDomen Nahtigal, 2014 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: nepremičnina, stanovanje, vrednotenje, način tržnih primerjav, dejavniki trga nepremičnin, vrednostni okvir, nepremičninske pravice, tržni pogoji, disertacije Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 2622; Prenosov: 140 Celotno besedilo (4,56 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. Stališča o vplivih ključnih naravnih dejavnikov na vrednotenje nepremičnin s poudarkom na poplavnostiNina Langerholc, 2011 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: vrednotenje nepremičnin, naravni dejavniki, poplavnost, zavarovalništvo, javne evidence, podatki, hedonična metoda, metoda primerljivih prodaj, ZDA Objavljeno: 03.08.2018; Ogledov: 2115; Prenosov: 121 Celotno besedilo (1,74 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. Trg nepremičnin v Ljubljani in okoliciJernej Lesar, 2023 Opis: Svetovno finančno krizo, ki se je leta 2008 razširila po vsem svetu, smo občutili tudi v Sloveniji. Finančna kriza je povzročila velik padec cen nepremičnin, zadnjih nekaj let pa cene nepremičnin zopet rastejo.
Dejavniki kot so BDP na prebivalca, obrestne mere in inflacija, vplivajo na oblikovanje cen nepremičnin, kar je potrjeno študijah, ki so predstavljene v diplomskem delu.
Prav tako je v diplomskem delu predstavljeno gibanje cen v Ljubljani v obdobju od leta 2015 do 2019 na podlagi sekundarnih virov. Ugotavljamo, da cene v Ljubljani močno izstopajo. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: nepremičnine, nepremičninski trg, cene nepremičnin, vplivni dejavniki cen nepremičnin, cene nepremičnin v Ljubljani. Objavljeno: 20.06.2023; Ogledov: 341; Prenosov: 170 Celotno besedilo (1,35 MB) |
10. Trženje nepremičnin na primeru novogradnje dveh dvostanovanjskih stavb v LjubljaniBarbara Lukan, 2023 Opis: Uspešen proces trženja stanovanjskih novogradenj pomeni poznati in razumeti kupca tako dobro, da kupec ob danih pogojih nakupa kar najlažje sprejme odločitev za nakup nepremičnine. Kot dolgoletna licencirana nepremičninska posrednica sem kmalu spoznala, da je tržni vidik nepremičninskega projekta ključen tako za uspešno gradbeno izvedbo kot tudi za tržno naravnano prodajo, še toliko bolj pa v trenutnih zaostrenih gospodarskih in družbenih razmerah zaradi posledic vojne v Ukrajini in drugih makroekonomskih gibanj. V magistrskem delu poskušam prepoznati in opisati ključne dejavnike nepremičninskega projekta novogradnje dveh stanovanjskih stavb v Ljubljani z namenom doseganja cilja uspešne prodaje. Omejila sem se na notranje in zunanje dejavnike, za katere sem skozi raziskavo ugotovila, da so lahko ključni za doseganje cilja uspešne prodaje nepremičninskega projekta ter za izdelavo priporočil za osnovanje sodobne strategije trženja, ki lahko pripomore pri trženju podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani in širše. Na osnovi rezultatov raziskave lahko sklepam, da so med vsemi tremi skupinami dejavnikov, fizičnih, okoliških in družbenoekonomskih, ki lahko močno vplivajo na nakup stanovanjske novogradnje, najpomembnejši ključni dejavniki cenovna konkurenčnost, mikrolokacija, velikost stanovanja, tloris stanovanja, občutek varnosti ter razgled iz stanovanja. Na nakupno odločitev naj bi po mnenju anketirancev najmanj vplivali dejavniki zaostrenih gospodarskih in socialnih posledic zaradi vojne v Ukrajini. Večina sodelujočih meni, da kljub zmanjšanju kupne moči prebivalstva in visokim cenam obseg stanovanjske gradnje še vedno narašča, večina pa to pripisuje dejstvu, da je še vedno premalo ponudbe v primerjavi s povpraševanjem in je nakup nepremičnine v času krize ena varnejših možnosti naložbe. Prispevek k rezultatom raziskave za področje trženja novogradenj v Ljubljani predstavljajo identificirani novi ključni dejavniki, katerih integriranje v sodobno strategijo trženja lahko pripomore k uspešnejši zasnovi in prodaji podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: trženje, trženje nepremičnin, projektno vodenje, novogradnja, ključni dejavniki, vojna v Ukrajini, Ljubljana Objavljeno: 12.12.2023; Ogledov: 248; Prenosov: 1 |