Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Embalaža in njen pomen za prodajo izdelka v farmacevtskem podjetju
Tanja Murn, 2014

Opis: Podjetja je potrebno spodbujati, da čim več pozornosti namenijo embalaži. Sama embalaža je izredno pomembna, saj pomaga prodajati določen izdelek. Prav dizajn in videz pomembno vplivata na kupce in odločata pri nakupnih odločitvah. Embalaži lahko rečemo tudi, da je tržni nosilec komunikacij med podjetjem in kupcem. Njena glavna naloga je ustvarjanje zaupanja. Tisti prvi stik z določenim izdelkom nam ustvarja različne poglede, na osnovi katerih se odločamo za nakup izdelka. Vsak potrošnik si o določenem izdelku stvari svojo podobo. Ta podoba ne izhaja samo iz izdelka, temveč tudi iz podjetja, v katerem nastaja. Vsako podjetje, če želi biti uspešno, mora v prvi fazi zagotoviti lep, privlačen, zanimiv dizajn. Da vse to dosežeš, je potrebno nenehno slediti konkurenci, trgu in upoštevati potrebne zakonodaje. Za doseganje vseh teh ciljev se je podjetje Krka, d. d., Novo mesto, odločilo, da zamenja dizajn. Ob menjavi dizajna je podjetje zamenjalo tudi obliko in gibanje navodila. Ravno na osnovi tega je podjetju uspelo prihraniti stroške.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: embalaža, dizajn, navodilo, zgibanje, konstrukcija, gramatura, format
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2570; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (910,51 KB)

2.
Geolokacija EXIF slikovnega formata kot grožnja zasebnosti
Luka Medved, 2015

Opis: Današnja digitalna fotografija vključno z mobilnimi telefoni, ki ravno tako vsebujejo fotoaparate, je cenovno dostopna širši množici. Telefoni, ki so čedalje hitrejši in pametnejši, vsebujejo veliko aplikacij in tehnologij, s katerimi si lahko olajšamo življenje oz. si ga brez njih težko predstavljamo. Med tehnologijami je tudi globalna pozicijska naprava, bolje poznana pod kratico GPS. Z njegovo pomočjo lahko ugotovimo, kje na planetu se nahajamo, kar so proizvajalci današnjih mobilnih telefonov učinkovito kombinirali s fotoaparatom. Tako je prišlo do geolociranja – postopka, pri kateremu se koordinatni podatki zapišejo v fotografijo oz. v njen EXIF format med njenim zajemom. Da razumemo geolociranje, je potrebno preučiti format EXIF, ki je osnova za zapis geolokacijskih podatkov. Preučena je bila literatura, ki je na voljo predvsem na spletu, saj gre pri geolociranju za relativno mlado tehnologijo, ki bazira na starejših tehnologijah, torej EXIF formatu in GPS sistemu. Spoznali smo, da nekatere spletne strani takšne občutljive podatke očistijo same, nekatere ne, zato je v diplomski nalogi opisanih tudi nekaj orodij, s katerimi si lahko tovrstne podatke očistimo sami in si tako zagotovimo našo varnost na spletu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalna fotografija, mobilni telefoni, EXIF format, geolociranje, GPS sistemi, zasebnost
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 3091; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh