Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VADBA HOJE NA SISTEMU LOKOMAT PRI PACIENTIH Z MULTIPLO SKLEROZO
Nika Stopinšek, 2019

Opis: Uvod in namen: Multipla skleroza je nevrološka bolezen, ki privede do motenj hoje. Temelj zdravljenja je dobro načrtovana rehabilitacija, v sklopu katere je vse pomembnejša uporaba novodobnih medicinsko-tehničnih pripomočkov, med katere spada tudi Lokomat. Namen naloge je ugotoviti, koliko pacientov z multiplo sklerozo v Sloveniji pozna vadbo na Lokomatu, koliko jih je takšno obliko terapije že imelo in kakšne vplive je imela na sposobnost hoje. Metode: V raziskavi je sodelovalo 122 pacientov, ki so izpolnili anonimni anketni vprašalnik. Pridobljene podatke smo analizirali s pomočjo programa SPSS. Rezultati: Med anketiranimi je bilo 75 % žensk in 25 % moških, starih med 21 in 80 let. Le 39 % anketiranih pozna vadbo na Lokomatu in le 9 % jih je že bilo deležnih tovrstne oblike vadbe. Pacienti, ki so preizkusili vadbo na Lokomatu, so poročali o izboljšanju hitrosti hoje, vzdržljivosti, prehojene razdalje in zmanjšanju bolečin pri hoji. Uporabnost: Čeprav naj bi imela vadba hoje na Lokomatu ugodne vplive, je premalo pacientov seznanjenih s to obliko terapije, še manj pa jih je tovrstno obliko vadbe tudi že preizkusilo. Na področju uporabe Lokomata pri pacientih z multiplo sklerozo je še vedno premalo raziskav in dokazov, zato ne moremo z gotovostjo trditi, ali je učinkovita pri vseh pacientih in v kateri koli fazi bolezni. Omejitve: Anketirali smo člane Združenja multiple skleroze Slovenije, in sicer ne glede na njihovo starost, spol, potek in trajanje bolezni
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: multipla skleroza, hoja, fizioterapija, Lokomat
Objavljeno: 05.09.2019; Ogledov: 3174; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
Razvoj proceduralne generacije v okolju Unity
Aljaž Blatnik, 2023

Opis: V magistrski nalogi opišemo in razvijemo proceduralno generacijo v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge raziščemo zgodovino razvoja proceduralne generacije ter nato primerjamo tri aktualne igre, ki uporabljajo proceduralno generacijo, vendar pa se med seboj razlikujejo po obsežnosti uporabe proceduralne generacije. Nato vse izmed aktualnih iger primerjamo med seboj ter tudi s približki, ki ne vsebujejo proceduralne generacije. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja za lasten razvoj proceduralne generacije. Na koncu predstavimo še dva sistema proceduralne generacije, ki jih razvijemo sami. Prvi pristop uporablja algoritem naključne hoje, medtem ko drugi pristop za osnovo uporablja Perlinov šum. Opišemo tako delovanje posamezne proceduralne generacije kot tudi programsko kodo ter nato predstavimo še lastne ugotovitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: proceduralna generacija, Unity, naključna hoja, Perlinov šum, programiranje
Objavljeno: 20.09.2023; Ogledov: 379; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh