Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: corporate social responsibility, social marketing, image, consumer, competitionObjavljeno: 01.02.2018; Ogledov: 2457; Prenosov: 81
Opis: V diplomskem delu obravnavamo generatorje z umetno inteligenco z več vidikov. Naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu je opisano delovanje generatorjev slik iz besedila (ang. Text-to-image generators) in podrobneje generatorja Stable Diffusion. Predstavljen je tudi praktični primer treniranja oz. globokega učenja modela Stable Diffusion na naši učni množici slik in opisov. V drugem delu sta opisana teoretična opredelitev izdelave uporabniških vmesnikov in izdelava optimalnega uporabniškega vmesnika hipotetične mobilne aplikacije za generiranje filmov s pomočjo umetne inteligence z aplikacijo za oblikovanje vmesnikov Figma.Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: text-to-image generator, globoko učenje, Stable Diffusion, umetna inteligenca, načrtovanje uporabniškega vmesnika, uporabniška izkušnja, FigmaObjavljeno: 18.03.2024; Ogledov: 137; Prenosov: 7 Celotno besedilo (4,00 MB)