Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt podjetja Onselect
Luka Okorn, 2022

Opis: V diplomskem delu smo raziskali okno priložnosti, ki je prodaja storitev vpeljave in razvoja digitalnih orodij v slovenska podjetja. Podjetje Onselect, d. o. o., se bo primarno ukvarjalo z implementacijo rešitev Zoho: CRM, Projects, Campaigns, Invetory, Books, People in Creator. Potrdili smo hipotezo, da večina slovenskih podjetij za implementacijo IT-rešitev sodeluje z domačimi ponudniki, ki implementirajo svoje ali tuje rešitve. Drugo hipotezo smo ovrgli, saj je večina slovenskih podjetij odgovorila, da so zadovoljni s svojimi digitalnimi rešitvami. Glede na raziskano bo podjetje Onselect uspešno poslovalo na slovenskem trgu in ne bo imelo težav z likvidnostjo ali solventnostjo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Zoho, CRM, ERP, implementacija, programiranje, trening, IT-rešitve
Objavljeno: 13.09.2022; Ogledov: 502; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

2.
Implementacija marketinških orodij v delovni proces
Domen Aljaž Verbančič, 2022

Opis: Razvoj novih tehnologij za pomoč pri delu od podjetij in zaposlenih zahteva nenehno učenje in prilagajanje spremembam. CRM je strategija, ki v ospredje postavlja odnose s strankami. V diplomski nalogi sem skušal predstaviti strategijo za uspešno implementacijo CRM. Za to je bilo treba najprej raziskati zgodovino ter razlog za nastanek in razvoj koncepta CRM. Raziskani so bili najpogostejši izzivi podjetij pri postopku implementacije CRM, predstavljena pa je bila tudi strategija za pomoč pri implementaciji. Ena izmed zaznanih težav je bila pomanjkanje znanja in izobraževanja zaposlenih na tem področju, zaznana pa je bila tudi sprememba odločevalske vloge pri izbiri orodij CMR.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, upravljanje odnosov s strankami, CRM, marketinška orodja, implementacija CRM, programska oprema CRM
Objavljeno: 22.11.2022; Ogledov: 600; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh