Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 144
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UPORABA URAVNOTEŽENIH SISTEMOV KAZALNIKOV (USK) KOT SODOBNO ORODJE STRATEŠKEGA MANAGEMENTA S PRIMEROM UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA LJUBLJANA
Tilen Pahor, 2016

Opis: Zanimanje za strateški management v bolnišnicah in zdravstvenih organizacijah se je v zadnjih letih močno povečalo. Zdravstveni sistemi po svetu so v težkem finančnem položaju, zato je merjenje uspešnosti in učinkovitosti že skoraj nujno potrebno za dolgoročni uspeh. Bolnišnice, ki so to prve spoznale, so naredile petletni strateški načrt. Dva primera uspešne reorganizacije bom podrobneje opisal v pričujočem magistrskem delu. Če hočemo doseči dobre rezultate, je oblikovanje strateških strategij ključni dejavnik, vendar to samo po sebi ni zadostno za uspeh v zdravstvu. Ključna je implementacija kazalnikov na vseh nivojih bolnišnice. Ker so zdravstvene ustanove v večini veliki in kompleksni sistemi, je to lahko zelo težka naloga. V zadnjem desetletju je metoda balanced scorecard (BSC) oz. uravnoteženi sistem kazalnikov (USK) postala najbolj pogosto uporabljena metoda merjenja učinkovitosti v zdravstvenih organizacijah. Prva uporaba teh kazalnikov v zdravstvu se je pojavila že leta 1992, kosta jo predstavila ustanovitelja Kaplan in Norton. V zadnjih letih se je uporaba uravnoteženih sistemov kazalnikov močno povečala, tudi zaradi prožnosti, ki jih ponuja to orodje. Kazalniki ne morejo biti enaki za vse bolnišnice, treba jih je prilagoditi sistemu in strateškemu položaju. Oblikovanje strateških strategij se začne pri vodstvu in se nato prenese na vse stopnje v organizaciji oz. kliničnih oddelkov. Kot vsak sistem merjenja uspešnosti ima tudi USK več načinov uporabe. Lahko se uporablja kot poslovodno odločanje ali pa je poudarek na načrtovanju, odkrivanju napak, priložnostih itd. Če se USK uporablja pri načrtovanju in za lažje odločanje, je logično, da se razširi njegovo uporabo na podlagi zastavljenih ciljev kot tudi stopnjo uspešnosti pri doseganju teh ciljev. Merjenje z USK se dostikrat izkaže kot slabo, pa ne zaradi slabega načrtovanja, ampak ker se slabo izvaja. USK je zasnovan kot večdimenzionalni merilni sistem in izvajanje strategije je ključnega pomena za nadaljnji uspeh katere koli organizacije. V magistrskemdelu bom predstavil vse priložnosti in ovire pri vzpostavi USK in prikazal primer, kako se lahko kazalniki prikažejo v praksi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uravnotežen sistem kazalnikov, sodobno orodje strateškega managementa, javni zdravstveni zavod, merjenje uspešnosti in učinkovitosti, strateški kazalniki
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 3642; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (3,47 MB)

3.
Sistem nagrajevanja javnih uslužbencev kot element sodobnega menedžmenta
Karmen Lukše, 2016

Opis: Javni sektor je vse bolj pod pritiskom pričakovanj in zahtev po modernizaciji, inovativnosti, povečanju kakovosti, učinkovitosti, uspešnosti ter večji prilagodljivosti okolju, s čimer bi se približal zahtevam, potrebam in pričakovanjem prebivalstva oziroma uporabnikov. Glede na to, da gre v javnem sektorju predvsem za storitveno dejavnost, so najpomembnejši člen sistema zaposleni. Da pa bi ljudje svoje delo dobro in učinkovito opravljali ter z veseljem prihajali v službo, morajo biti motivirani.Če dosegajo oziroma presegajo postavljene cilje, jih je treba primerno nagraditi. Da bo sistem nagrajevanja deloval tudi motivacijsko, je treba poznati potrebe zaposlenih. Nagraditi jih je treba z nagradami, ki so za njih privlačne. Sistem nagrajevanja mora biti zastavljen tako, da zaposlenim nudi zadovoljstvo ter občutek pripadnosti in pomembnosti, organizaciji pa dolgoročen obstoj in razvoj. Višina in vrsta nagrade mora biti odvisna od dela zaposlenih, zaposleni pa morajo jasno videti povezavo med prejeto nagrado in rezultati dela. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili sistem nagrajevanja v javnem sektorju kot del kadrovskega menedžmenta. Obstoječa zakonodaja predvideva, da bo javni uslužbenec denarno nagrajen ali pa bo napredoval le v primeru, če bo ugotovljeno, da je svoje delo opravil nadpovprečno uspešno.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni uslužbenci, javni sektor, plačni sistem, motivacija, nagrajevanje, napredovanje, delovna uspešnost, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 4823; Prenosov: 310
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

4.
Pravica do glasbenega izobraževanja
Antonija Poplatnik, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje, javni zavod, glasba, glasbena šola
Objavljeno: 29.08.2017; Ogledov: 3054; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

5.
6.
Kombinacija kariernega in pozicijskega modela v slovenskem uradniškem sistemu
Mojca Tomažin, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni uslužbenec, urednik, karierni sistem, pozicijski sistem
Objavljeno: 29.08.2017; Ogledov: 3418; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (948,51 KB)

7.
Plačilni sistem v javnem sektorju
Mateja Drobič, 2015

Opis: Plačilni sistem v javnem sektorju je doživel že kar nekaj sprememb. Glede na gospodarsko stanje v državi je potrebno večkratno reguliranje s strani države, da so javne finance vzdržne. S tem pa se nenehno posega v plače javnih uslužbencev in v njihove dodatke. Plače pomembno vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih in dodatki jih spodbujajo k bolj uspešnemu delu in večjemu trudu. Delitev zaposlenih na uradnike in strokovno-tehnične delavce je z novim plačnim sistemom ter s spremembo Zakona o javnih uslužbencih prinesla tudi razlike med zaposlenimi. Javne finance vplivajo na vse prebivalce Republike Slovenije. Z uravnoteženim ravnanjem z javnimi financami lahko uravnavamo ves pretok blaga in storitev, da so prebivalci zadovoljni in da ne občutijo pomanjkanja. Ko je dolg pri javnih financah prevelik, se vlada poslužuje ukrepov, ki niso prijazni do prebivalcev, in ki zmanjšujejo blaginjo prebivalcev. Zato je potrebno, da so javne finance vzdržne, da imamo ustrezen plačni sistem v javnem sektorju, preko katerega lahko uravnavamo dohodke in odhodke države. Pri tem pa skušamo biti pravični, tako da so posegi v plače enakomerni in ne prepogosti. Pri tem ne smemo pozabiti, da zaposleni potrebujejo pri svojem delu tudi nagrajevanje in izobraževanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni sektor, javna uprava, javni uslužbenci, plačni sistem, javne finance, Slovenija, diplomske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 5379; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

8.
Podobnosti in razlike pravnega položaja "uradnikov" in "strokovno-tehničnih javnih uslužbencev" v slovenskem uslužbenskem pravu
Darja Lutar, 2015

Opis: Podobnosti in razlike pravnega položaja %uradnikov% in %strokovno-tehničnih javnih uslužbence% v slovenskem uslužbenskem pravu najdemo opredeljene v različnih pravnih aktih. Zato bomo v magistrskem delu s pomočjo pravnih aktov, kolektivnih pogodb, vladnih uredb, splošnih aktov drugih državnih organov in pravilnikov ministrstev predstavili, kje nastajajo razlike in podobnosti med %uradniki% in %strokovno-tehničnimi javnimi uslužbenci%. Katere prednosti in ugodnosti imajo določeni uslužbenci, medtem ko so drugi uslužbenci zanje prikrajšani. Ker je znano, da lahko samo od zadovoljnih in dovolj motiviranih javnih uslužbencev pričakujemo odlične rezultate, bomo ugotavljali, na katerih področjih pravnega položaja %uradnikov% in %strokovno-tehničnih javnih uslužbencev% v slovenskem uslužbenskem pravu bi bilo smiselno, da bi vlada spremenila oziroma predlagala spremembe veljavnih pravnih aktov. To pa predvsem s ciljem, da bi te razlike omilili ali celo odpravili, in s tem omogočili večje zadovoljstvo med javnimi uslužbenci, brez večjih finančnih posledic. S tem bi dosegli, da bi lahko že strokovno usposobljeni %strokovno-tehnični javni uslužbenci% kandidirali za zaposlovanje na %uradniških% delovnih mestih. Prav tako se bomo zavzemali za ustreznejše in pravičnejše ocenjevanje javnih uslužbencev in tudi za uvedbo drugačnega, pravičnejšega načina napredovanja obeh kategorij javnih uslužbencev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni sektor, javna uprava, javni uslužbenci, kadrovski načrti, sistemizacija delovnih mest, letni razgovori, ocenjevanje, Slovenija, magistrske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 4415; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

9.
10.
Zmanjševanje števila javnih uslužbencev: ali je mogoče v sodobni državi?
Renata Stiplovšek Žerak, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uprava, javna uprava, državna uprava, javni uslužbenci
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 3450; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh