Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Tržno komuniciranje v podjetju Hotel Sava Rogaška, d. o. o.
Veronika Novak, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženjski splet, marketing miks, komunikacijski načrt, hoteli
Objavljeno: 02.02.2018; Ogledov: 3763; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (825,00 KB)

4.
Oglaševanje piva v televizijskih oglasih in vpliv na potrošnike
Igor Centa, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, blagovna znamka, identiteta podjetja, potrošniki, trženjsko komunikacijski splet
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 2680; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

5.
6.
7.
8.
Implementacija Android mobilne aplikacije z RS232 komunikacijo SensorTalk
Dejan Erjavec, 2015

Opis: Digitalne komunikacije nas danes spremljajo prav na vsakem koraku. V ozadju razvoja hitrejših in uporabnikom prijaznejših digitalnih komunikacijskih protokolov med elektronskimi napravami počasi zamirajo standardi in tehnologije prenosa podatkov, ki so se uporabljali skoraj 30 let. Vendar kljub razvoju tehnologij še vedno lahko zasledimo uporabo robustnega komunikacijskega protokola serijske komunikacije za potrebe vzdrževanja industrijskih merilnih naprav. Razvoj sodobne mobilne tehnologije, predvsem mobilnih telefonov, predstavlja pomemben del našega vsakdanjega življenja. Zmogljivosti mobilnih naprav lahko že primerjamo z zmogljivostmi klasičnih računalniških sistemov. Z diplomsko nalogo sem skušal raziskati možnosti razvoja mobilnega komunikacijskega sistema med Android pametnimi mobilnimi telefoni in industrijskimi merilnimi napravami kot izboljšavo vzdrževanja merilnih naprav. Na koncu sem predstavil ugotovitve, pridobljene tekom implementacije in testiranja mobilne aplikacije SensorTalk s podporo serijske komunikacije z merilnimi napravami.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: serijska komunikacija, univerzalno serijsko vodilo, komunikacijski pretvornik, Android, mobilna aplikacija
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 5088; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

9.
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Gašper Rednak, 2019

Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali
Objavljeno: 22.03.2019; Ogledov: 2632; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh