1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Implementacija Android mobilne aplikacije z RS232 komunikacijo SensorTalkDejan Erjavec, 2015 Opis: Digitalne komunikacije nas danes spremljajo prav na vsakem koraku. V ozadju razvoja hitrejših in uporabnikom prijaznejših digitalnih komunikacijskih protokolov med elektronskimi napravami počasi zamirajo standardi in tehnologije prenosa podatkov, ki so se uporabljali skoraj 30 let. Vendar kljub razvoju tehnologij še vedno lahko zasledimo uporabo robustnega komunikacijskega protokola serijske komunikacije za potrebe vzdrževanja industrijskih merilnih naprav. Razvoj sodobne mobilne tehnologije, predvsem mobilnih telefonov, predstavlja pomemben del našega vsakdanjega življenja. Zmogljivosti mobilnih naprav lahko že primerjamo z zmogljivostmi klasičnih računalniških sistemov. Z diplomsko nalogo sem skušal raziskati možnosti razvoja mobilnega komunikacijskega sistema med Android pametnimi mobilnimi telefoni in industrijskimi merilnimi napravami kot izboljšavo vzdrževanja merilnih naprav. Na koncu sem predstavil ugotovitve, pridobljene tekom implementacije in testiranja mobilne aplikacije SensorTalk s podporo serijske komunikacije z merilnimi napravami. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: serijska komunikacija, univerzalno serijsko vodilo, komunikacijski pretvornik, Android, mobilna aplikacija Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 5088; Prenosov: 142 Celotno besedilo (1,75 MB) |
9. Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?Gašper Rednak, 2019 Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali Objavljeno: 22.03.2019; Ogledov: 2632; Prenosov: 137 Celotno besedilo (1,37 MB) |
10. |