1. Embalaža in njen pomen za prodajo izdelka v farmacevtskem podjetjuTanja Murn, 2014 Opis: Podjetja je potrebno spodbujati, da čim več pozornosti namenijo embalaži. Sama embalaža je izredno pomembna, saj pomaga prodajati določen izdelek. Prav dizajn in videz pomembno vplivata na kupce in odločata pri nakupnih odločitvah. Embalaži lahko rečemo tudi, da je tržni nosilec komunikacij med podjetjem in kupcem. Njena glavna naloga je ustvarjanje zaupanja. Tisti prvi stik z določenim izdelkom nam ustvarja različne poglede, na osnovi katerih se odločamo za nakup izdelka. Vsak potrošnik si o določenem izdelku stvari svojo podobo. Ta podoba ne izhaja samo iz izdelka, temveč tudi iz podjetja, v katerem nastaja. Vsako podjetje,
če želi biti uspešno, mora v prvi fazi zagotoviti lep, privlačen, zanimiv dizajn. Da vse to dosežeš, je potrebno nenehno slediti konkurenci, trgu in upoštevati potrebne zakonodaje. Za doseganje vseh teh ciljev se je podjetje Krka, d. d., Novo mesto, odločilo, da zamenja dizajn. Ob menjavi dizajna je podjetje zamenjalo tudi obliko in gibanje navodila. Ravno na osnovi tega je podjetju uspelo prihraniti stroške. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: embalaža, dizajn, navodilo, zgibanje, konstrukcija, gramatura, format Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2584; Prenosov: 152 Celotno besedilo (910,51 KB) |
2. |
3. Pravne osnove inovativnega poslovnega modela sanacije večstanovanjskih objektovRok Jereb, 2018 Opis: Živimo v času, ko je zavedanje o zdravem načinu življenja in zmanjševanje vpliva posameznika na okolje ena od pomembnejših tem vsakdana. Posamezniki želimo živeti kakovostno, pri tem pa kar najmanj obremenjevati okolje, zato so prenove starejših objektov vsakdanja stalnica. Stanovanjski fond je namreč dosegel točko, ko so potrebna visoka vlaganja za ohranitev funkcionalnosti objektov. Za doseganje želenega udobja starejši objekti namreč zahtevajo veliko energije, kar ob visokih cenah energentov pomeni veliko finančno breme za stanovalce. S tega vidika so prenove objektov, kjer ob implementaciji sodobnih rešitev povečamo udobje ob zmanjšanju porabe energije, ekonomsko upravičene in smiselne. Prenova večstanovanjskega objekta je še posebno zahteven izziv. Ne gre le za izziv tehnične in ekonomske narave, izzivi se pojavljajo pred stanovalci, upravniki ter vsemi vpletenimi v prenovo večstanovanjskega objekta. Izvedba sanacije skladno z zakonodajo in pravno ustrezno zahteva poznavanje izredno različnih zakonodajnih področij. Celovita prenova večstanovanjskega objekta je veliko finančno breme, prav zato je treba razviti inovativne poslovne modele in ustrezne pravne podlage, ki omogočajo bolj fleksibilne pristope k sanacijam. Namen mojega dela je predstavitev pravnih osnov, ki omogočajo izvedbo sanacije večstanovanjskega objekta. Predstavljeni so različni vidiki sanacije večstanovanjskega objekta in možnosti za lažjo izvedbo celovite sanacije. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: večstanovanjski objekti, sanacija, inovativni poslovni model, etažni lastniki, Eko sklad, finančna konstrukcija, management nepremičnin Objavljeno: 11.03.2020; Ogledov: 1888; Prenosov: 121 Celotno besedilo (1,13 MB) |
4. |
5. |