Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen in odgovornost množičnih medijev
Valentina Valenčič, 2011

Opis: Magistrsko delo obravnava medijsko reprezentacijo nove gripe v Sloveniji, pri čemer ţelimo ugotoviti, v kolikšni meri, na kakšen način in s pomočjo katerih akterjev je poročanje o pandemiji nove gripe vplivalo na konstrukcijo medijske in s tem druţbene realnosti oziroma določene podobe dogodkov v izbranem časovnem obdobju. V ospredje postavljamo uveljavljanje odgovornosti mnoţičnih medijev pri oblikovanju druţbene percepcije nevarnosti in tveganj in izpolnjevanje obveznosti do civilne druţbe.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mediji, medijska reprezentacija, množični mediji, odgovornost, medijska realnost, nalezljive bolezni, nova gripa
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 1014; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

2.
Literarno novinarstvo in reprezentacija spolov: razumevanje stereotipov v medijskem diskurzu
Melita Čepin, 2023

Opis: V diplomski nalogi smo osvetlili področje literarnega novinarskega pisanja, ki je pri nas dokaj neizrazito in v tovrstnih delih iskali reprezentacije spolov, ki temeljijo na ideoloških družbenih normah. Izbrali smo zgodbe, ki so nagrajene z Pulitzerjevo nagrado, kajti te predstavljajo vrhunec novinarskega ustvarjanja in so primerne za izhodišče ugotavljanj, ali je tema reprezentacije spolov prisotna pri ustvarjanju vsebin. V analizi smo ugotovili, da imajo tudi najbolj cenjeni novinarji nezavedne predsodke in predstave o spolih, ki se bolj ali manj opazno razkrivajo v njihovem pisanju. Še vedno najdemo prepričanja, da mora biti moški močan, čustveno »stabilen« in neustrašen, ženska pa negujoča, skrbna, pridna in prijazna. Pri analizi smo se sklicevali na kvalitativno družboslovno metodologijo analize teksta in kritično diskurzivno analizo, s katero smo lahko preučevali širši družben kontekst, socialno ekonomske prvine okolja, v katerem tekst nastaja, ter pridobili globlje razumevanje vsebine. Mediji so portal, skozi katerega se oblikuje ali pa utrjuje družbena predstava o sebi in svetu okoli nas in kot takšni imajo moč ter odgovornost ustvarjati vsebine, ki se odmikajo od tradicionalnih nerealnih predstav o vlogi spolov. Stereotipne reprezentacije spolov v medijih povzročajo veliko prikrajšanost vsem spolom, predvsem pa družbenemu napredku in razvoju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spolni stereotipi, medijska reprezentacija spolov, Pulitzerjeva nagrada, literarno novinarstvo, kritična diskurzivna analiza.
Objavljeno: 15.09.2023; Ogledov: 306; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh