Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Embalaža in njen pomen za prodajo izdelka v farmacevtskem podjetju
Tanja Murn, 2014

Opis: Podjetja je potrebno spodbujati, da čim več pozornosti namenijo embalaži. Sama embalaža je izredno pomembna, saj pomaga prodajati določen izdelek. Prav dizajn in videz pomembno vplivata na kupce in odločata pri nakupnih odločitvah. Embalaži lahko rečemo tudi, da je tržni nosilec komunikacij med podjetjem in kupcem. Njena glavna naloga je ustvarjanje zaupanja. Tisti prvi stik z določenim izdelkom nam ustvarja različne poglede, na osnovi katerih se odločamo za nakup izdelka. Vsak potrošnik si o določenem izdelku stvari svojo podobo. Ta podoba ne izhaja samo iz izdelka, temveč tudi iz podjetja, v katerem nastaja. Vsako podjetje, če želi biti uspešno, mora v prvi fazi zagotoviti lep, privlačen, zanimiv dizajn. Da vse to dosežeš, je potrebno nenehno slediti konkurenci, trgu in upoštevati potrebne zakonodaje. Za doseganje vseh teh ciljev se je podjetje Krka, d. d., Novo mesto, odločilo, da zamenja dizajn. Ob menjavi dizajna je podjetje zamenjalo tudi obliko in gibanje navodila. Ravno na osnovi tega je podjetju uspelo prihraniti stroške.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: embalaža, dizajn, navodilo, zgibanje, konstrukcija, gramatura, format
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2503; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (910,51 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh