Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA UČEČE SE ORGANIZACIJE PO MODELU FUTURE-O® V PODJETJU TOPOL ARMATURE, D. O. O.
Luka Marko Grošelj, 2017

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s preučevanjem učeče se organizacije in v tem okviru holističnim modelom FUTURE-O®. Slednji kot molekularna oblika nastajanja učeče se organizacije predstavlja sodoben način preučevanja razvoja organizacije kot sistema elementov in procesov, ki delujejo v hitro spreminjajočem se okolju. Cilj diplomskega dela je analizirati elemente učeče se organizacije po modelu FUTURE-O® na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o., majhnega visokotehnološkega podjetja, katerega poslanstvo je nuditi optimalne rešitve v industrijski energetiki. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu na podlagi strokovnih in znanstvenih sekundarnih virov opredelim učečo se organizacijo in elemente modela FUTURE-O®. V empiričnem delu s kvalitativnima metodama, tj. delno strukturiranim intervjujem z direktorjem in neprikritim opazovanjem, analiziram učečo se organizacijo na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o. Ugotavljam, da so v preučevanem podjetju prisotni: sproščena klima, povezano delovanje tima, opolnomočenje, odprtost pri informiranju, hiter prenos potrebnih informacij in izkustveno učenje brez pretirane formalizacije pridobljenega znanja, njegovega hranjenja in prenašanja. Podjetje v odločitvenem in izvedbenem procesu upošteva notranje in zunanje okolje ter hitro prilagajanje novim okoliščinam. Zaradi majhnosti podjetja večina vidikov učeče se organizacije (še) ni formaliziranih in strukturiranih. Pričujoče delo vsebuje tudi več omejitev, ki so časovne, metodološke in generalizacijske narave. Na drugi strani razširja obstoječe znanje in izpostavlja pomen učeče se organizacije v sodobnem poslovnem okolju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učeča se organizacija, holistični model FUTURE-O®, organizacijsko učenje, znanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3262; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

2.
3.
Profesionalni razvoj zaposlenih v veterinarski stroki
Martina Gradišnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management znanja, znanje, organizacijsko učenje, veterinarske organizacije, veterina, veterinarstvo
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 3738; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

4.
Pomen organizacijskega komuniciranja na analizi primera upravne enote Ljutomer
Romana Ivanuša, 2018

Opis: Vsaka organizacija je ustanovljena z določenim poslanstvom in usmerjena v doseganje določenih ciljev. Upravna enota Ljutomer(v nadaljevanju UE Ljutomer)je organ državne uprave, katere poslanstvo je izvajanje upravnih nalog za državljane, njen cilj pa so pravilne in zakonite upravne storitve.Za dosego svojih ciljev je vzpostavila sistem notranjega komuniciranja, s pomočjo katerega obvladuje notranjo komunikacijo v smislu prenosa različnih informacij, tako na vertikalni kot horizontalni ravni.Z zaposlenimi vodstvo komunicira na različne načine, bodisi preko elektronske pošte, osebno, preko oglasne deske, zbora delavcev in oddelčnih sestankov. Komunikacija med zaposlenimi poteka ob vsakodnevnem delu ter formalnih in neformalnih srečanjih, kjer izmenjujejo svoja mnenja, osebne izkušnje in ohranjajo dober medosebni odnos, ki je eden izmed pogojev za njihovo zadovoljstvo, kot tudi za izvedbo poslanstva in doseganje ciljev organizacije. Rezultati raziskave, ki je bila izvedena na UE Ljutomer so pokazali, da je vzpostavljen sistem komuniciranja v UE Ljutomer, tako na horizontalni,kot tudi vertikalni ravni dober. Zaposleni imajo dovolj znanja za opravljanje dodatnih nalog v primeru nadomeščanj sodelavcev ob njihovih napovedanih ali nenapovedanih odsotnostih, vendar pa že večkrat posodobljen in spremenjen sistem nadomeščanja ni ustrezen. Za reševanje problema napovedanih in nenapovedanih odsotnosti je UE Ljutomer že leta 2002 vzpostavila poseben sistem "matrike menjav" kot vnaprej dogovorjen način izvajanja upravnih nalog v primeru napovedanih ali nenapovedanih odsotnosti. V začetku uvedbe sistema"matrike menjav" je organizacija nadomeščanj potekala zelo dobro.Težave so se pojavile, ko se je število zaposlenih, ob enakem ali celo povečanem številu upravnih nalog, začelo zmanjševati.Zmanjševanje števila zaposlenih je bila posledica ukrepa vlade, s katerim je zaposlovanje v državni upravi omejeno,če ne celo ustavljeno. Zaposleni na UE Ljutomer morajo tako za doseganje ciljev organizacije opravljati več različnih upravnih nalog in imeti znanje za opravljanje vsaj dveh delovnih mest.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komuniciranje, matrika menjav, proces komuniciranja, organizacijsko komuniciranje
Objavljeno: 26.07.2018; Ogledov: 2745; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

5.
6.
Pomen prenosa znanja v storitvenem podjetju X
Marko Svetelšek, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management, management znanja, znanje, učenje, izobraževanje, organizacijsko znanje
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 1252; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh