Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija rasti podjetja Alpina d.o.o.
Nejc Praprotnik, 2019

Opis: V diplomskem delu so v prvem delu teoretično predstavljene različne strategije rasti podjetja, ki so primerne v različnih okoliščinah. V drugem delu so uporabljena različna orodja strateške analize: analiza RECoIL, analiza SWOT, analiza TOWS, analiza MOF, matrika BCG, Porterjev model petih sil in Ansoffova matrika. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali ima podjetje potencial za rast in katera strategija rasti je najprimernejša za podjetje Alpina. V delu so predstavljeni ukrepi, kako bi podjetje doseglo rast poslovanja z izbrano strategijo rasti. Za podjetje Alpina. je bila kot najboljša strategija rasti predlagana strategija čiste diverzifikacije poslovanja, ki zahteve spremembe na ravni trga, proizvoda in tehnologije. Slabost te strategije je predvsem, da zahteva višja finančna vlaganja, ki pa so pri podjetju omejena. Na podlagi tega je predlagana tudi strategija priključitve (akvizicije) podjetja oz. strategija prevzema, ki bi podjetju prinesla kapitalsko močnega lastnika in s tem omogočila hitrejšo rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Strategija rasti podjetja, orodja strateške analize, rast podjetja, strategija čiste diverzifikacije, strategija prevzema.
Objavljeno: 10.05.2019; Ogledov: 2495; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
Načrtovanje rasti podjetja TPV prikolice, d. o. o.
Sandi Kramberger, 2022

Opis: POVZETEK V diplomskem delu je na osnovi analize poslovanja podjetja TPV Prikolice, d. o. o., izdelan načrt rasti in predstavljen način za njegovo doseganje. Podjetje TPV Prikolice, d. o. o., je podjetje z dolgoletno tradicijo na trgu in vodilni proizvajalec prikolic v Evropi, ki letno izdela več kot 30.000 prikolic in jih trži pod lastno blagovno znamko. Cilj diplomskega dela je analizirati potencial in možnosti nadaljnje rasti poslovanja v podjetju TPV Prikolice, d. o. o., z uporabo orodij strateške analize. Cilj je tudi določiti aktivnosti in strategijo, s katero bo mogoče doseči 15-odstotno rast prihodkov v prihodnjih treh letih. Najprimernejša aktivnost za doseganje rasti prihodkov je razvoj trga in proizvoda, to je vstop na obstoječe in nove trge z novim izdelkom, to je prikolico za kampiranje. Najprimernejša strategija rasti je diverzifikacija, ki podjetju omogoča, da lahko doseže 15-odstotno rast prihodkov v prihodnjih treh letih. Podjetje TPV Prikolice, d. o. o., se mora zavedati, da se na trgu vedno znova pojavljajo nove poslovne priložnosti, ki jih je treba s preudarnimi odločitvami preoblikovati v nova področja uspeha in s tem zagotavljati vzdržen trajnostni razvoj podjetja. Zaradi sprememb na trgu v zadnjem obdobju to za podjetje predstavlja velik izziv.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, strategija rasti, orodja strateške analize.
Objavljeno: 17.09.2022; Ogledov: 528; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (759,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh