Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
Aleksandra Babič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošniki, kupci, vedenje potrošnikov, prodaja, nabava, pandemija, COVID-19, magistrsko delo
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 1760; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

2.
Izboljšanje uporabniške izkušnje spletne trgovine v izbranem podjetju
Klavdija Zimmer, 2021

Opis: Pandemija koronavirusne bolezni Covid-19 je zaznamovala poslovanje številnih podjetij v preteklem letu. Nekatera podjetja so čas zaprtja izkoristila za digitalizacijo poslovanja, med slednjimi tudi podjetje Slovenijales Trgovina d. o. o. Leta 2020 so odprli svojo prvo spletno trgovino in med zaprtjem dosegali zelo dobre rezultate prodaje. Vendar s v podjetju zavedajo, da je ključ do še večje prodaje dobra uporabniška izkušnja. Namen diplomskega dela je odkriti pomanjkljivosti spletne trgovine in podati predloge za izboljšave uporabniške izkušnje. Dodana vrednost diplomskega dela je povezanost z vodjo marketinga v podjetju, ki sproti implementira spremembe, ki jih tekom pisanja predlagamo. Tako so bile marsikatere spremembe implementirane že med pisanjem diplomskega dela. Kot metoda raziskovanja je bila uporabljena primarna etnografska raziskava kvalitativnega tipa, v kateri je sodelovalo 14 uporabnikov. Predpostavili smo hipoteze, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima integriran iskalnik izdelkov, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima spletna trgovina jasno določene filtre izdelkov, da obstaja pozitivna korelacija med številom obiskanih podstrani in dobro uporabniško izkušnjo, ter da je uporabniška izkušnja boljša, če sta spletna stran in spletna trgovina podjetja združeni na enem mestu. Trenutno stanje spletne trgovine smo analizirali in opravili analizo konkurence. Obravnavali smo šest konkurenčnih podjetij, podjetje Slovenijales Trgovina je v primerjalni analizi zasedlo tretje mesto. Povprečna ocena (od 1 do 5) zadovoljstva z uporabo spletne strani je bila 3,9. Vse hipoteze smo med raziskavo potrdili. Podjetju predlagamo, naj spletno stran in spletno trgovino združi na eno spletno mesto, doda možnost filtriranja izdelkov, doda možnost plačila s sistemom PayPal, zakupi dediciran IP-naslov, doda vse najpomembnejše informacije nad pregibom strani in doda iskalnik izdelkov. Slednja dva je podjetje že upoštevalo in implementiralo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Uporabniška izkušnja, spletna trgovina, uporabniško testiranje, pandemija koronavirusne bolezni Covid-19, optimizacija za mobilne naprave, Slovenijales Trgovina d. o.
Objavljeno: 07.07.2021; Ogledov: 1285; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

3.
Izkušnja študentov FIŠ z izobraževanjem na daljavo med epidemijo COVID-19
Simon Prosenik, 2021

Opis: Magistrsko delo se ukvarja s problematiko izobraževanja na daljavo študentov Fakultete za informacijske študije v Novem mestu v času epidemije COVID-19. Pričujoče delo se začne z opredelitvijo glavnega raziskovalnega vprašanja in šestimi hipotezami. Teoretični del je sestavljen iz petih poglavij. V empiričnem delu opredelimo vrsto raziskave, opišemo merski instrument in vzorec raziskovanja ter predstavimo uporabljene metode obdelave in analize podatkov. Sledi poglavje v katerem so predstavljeni rezultati izvedenih analiz za iskanje odgovorov na raziskovalno vprašanje. Poglavje zajema še preverjanje hipotez, kjer smo potrdili oziroma ovrgli trditve posameznih hipotez ter podali odgovor na glavno raziskovalno vprašanje. Ugotovili smo, da so imeli študentje FIŠ z izobraževanjem na daljavo na splošno dobre izkušnje in da jim je izobraževanje na daljavo ljubše in manj stresno kot pa klasično izobraževanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 1556; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

4.
5.
6.
Priložnosti za spremembo v prehranski verigi zaradi pandemije COVID-19
Marijan Pogačnik, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prehranska veriga, slovenska hrana, pandemija covid-19
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 738; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Pravica do svobode gibanja ter pravica do svobode in varnosti v času epidemije
Sara Javornik, 2021

Opis: V magistrskem delu sta predstavljeni dve pravici – svoboda gibanja ter svoboda in varnost. Vsak človek se s tema pravicama že rodi. Obe sta bili v razvitih državah v zadnjem desetletju nedotakljivi in spoštovani. Seveda so obstajale določene kršitve, ki so se reševale na nacionalnih sodiščih držav ter sodiščih za človekove pravice, vendar nič takšnega, kar bi vplivalo na širšo javnost. Obe pravici imata pravno podlago v številnih mednarodnih dokumentih o človekovih pravicah in temeljnih svoboščinah, in v ustavah držav članic EU in izven nje. V zadnjem letu in pol se je to spremenilo. Nastopila je epidemija, ki se je razširila na pandemijo, in s tem ogrozila obe zgoraj omenjeni pravici. Ta epidemiološka kriza je imela za posledico tudi močna poseganja v pravice in svoboščine. Ljudje so se kmalu zavedali, da pravice niso absolutne in so jim lahko za določen čas močno omejene. V letu in pol je nastalo precej sodne prakse na različnih stopnjah sodišč v različnih državah. V magistrskem delu je predstavljenih nekaj primerov sodne prakse, ki se navezujejo na omenjeni pravici in kako so sodišča sprejemala odločitve. Izpostavljeno je predvsem Ustavno sodišče.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: človekove pravice, svoboda gibanja, epidemija, pandemija, COVID-19
Objavljeno: 28.01.2022; Ogledov: 1039; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (768,15 KB)

8.
Varstvo človekove pravice do življenja v času pandemije COVID-19
Rene Pohlen, 2021

Opis: Varstvo človekove pravice do življenja je v času pandemije covid-19 zahtevalo neobičajne in izredne ukrepe, ki so za namen varovanja zdravja in življenja ljudi posegli v druge človekove pravice. Magistrsko delo s pomočjo normativno-dogmatične, deskriptivne, analitične, vrednotenjske in primerjalne ter sintetične metode poskuša odgovoriti na vprašanja, ali pandemija covid-19 predstavlja izredne razmere, v katerih je za varstvo človekove pravice do življenja nujno potrebno sprejeti ukrepe, s katerimi se omejijo druge človekove pravice in temeljne svoboščine, ali so bili posegi v pravice in temeljne svoboščine v času pandemije covid-19 v naši državi pretežno pravno dopustni in sorazmerni ter ali so si države v času pandemije covid-19 medsebojno pomagale pri varstvu človekove pravice do življenja in pri odpravljanju posledic pandemije v duhu solidarnosti. Magistrsko delo se uvodoma osredotoča na pravno ureditev človekove pravice do življenja, nadaljuje pa s pravno ureditvijo izrednih razmer in pojmov epidemije ter pandemije. Nato obravnava ukrepe, ki so bili za varstvo zdravja in življenja ljudi sprejeti v naši državi, v dveh drugih državah, na ravni Evropske unije in na mednarodni ravni. Opravljena je presoja dopustnosti in sorazmernosti nekaterih ukrepov ter izpostavljena problematika sprejemanja nekaterih ukrepov. Na koncu magistrsko delo proučuje sodelovanje držav pri varstvu človekove pravice do življenja v času pandemije covid-19 in pri odpravljanju posledic pandemije covid-19. Na podlagi vseh ugotovitev je mogoče zaključiti, da je bilo treba za varstvo človekove pravice do življenja v času pandemije covid-19 sprejeti ukrepe, s katerimi so se omejile druge človekove pravice in temeljne svoboščine, da so bili le nekateri ukrepi v naši državi dopustni in sorazmerni ter da so si države medsebojno pomagale pri varstvu človekove pravice do življenja v času pandemije covid-19 in pri odpravljanju posledic pandemije covid-19. Magistrsko delo s svojimi ugotovitvami prispeva k boljšemu razumevanju, kako je bila pravica do življenja varovana v času pandemije covid-19 in kakšni ukrepi za varovanje pravice do življenja so dopustni in sorazmerni. Ugotovitve koristijo pri sprejemanju novih ukrepov za varovanje pravice do življenja v prihodnosti in prispevajo k boljšemu varstvu človekovih pravic in temeljih svoboščin.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pravica do življenja, pandemija, covid-19, varstvo človekovih pravic in temeljnih svoboščin, posegi v človekove pravice, izredne razmere, sorazmernost
Objavljeno: 04.02.2022; Ogledov: 1081; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (863,11 KB)

9.
Analiza družabnega omrežja Twitter v času pandemije COVID-19
Tomaž Gorenc, 2021

Opis: Pandemija covid-19 je spremenila svet. Za zajezitev okužb smo večino časa preživeli po svojih domovih, opravljali delo od doma, se šolali na daljavo, veliko več smo se rekreirali in hodili samo po nujnih opravkih. Ker smo bili več časa doma, smo imeli več prostega časa. Posledično smo preživeli več časa na družabnih omrežjih, kjer so se začele pojavljati poleg preverjenih informacij tudi nepreverjene informacije, govorice in zarote. Tako se je poleg obstoječe pandemije pojavila še t. i. »infodemija« in je zajezitev le-te postalo skoraj enako pomembno kot zajezitev same pandemije. V sklopu magistrske naloge smo analizirali družabno omrežje Twitter, tako da smo zbrali in analizirali slovenske tvite, povezane s pandemijo covid-19 z uporabo programskega jezika Python. Proučevali smo vpliv pandemije na Twitter in kaj Slovence najbolj skrbi v povezavi s pandemijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 1469; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (5,02 MB)

10.
Pogled socialnega delavca na izzive učencev v obdobju pandemije COVID-19
Pia Ćosić, 2021

Opis: Z namenom omejitve širjenja okužb zaradi pandemije COVID-19 so se zaprle šole, kar je vplivalo na izobraževalni proces in na vse vpletene. Šolska svetovalna služba predstavlja nepogrešljiv člen v izobraževalnem procesu, ki pomaga h kakovostnejši šoli z drugačnim načinom reševanja problemov. Področje šolske svetovalne službe je široko, velik pa je tudi njen pomen. V teoretičnem delu smo opisali vlogo svetovalne službe v osnovni šoli, profile svetovalne službe ter svetovalne delavce – psihologe, pedagoge, socialne delavce, socialne pedagoge in specialne pedagoge – defektologe. Sledilo je podpoglavje Vpliv pandemije COVID-19 na režim dela v šolah v letu 2020. V empiričnem delu smo predstavili intervjuje s petimi socialnimi delavkami iz petih osnovnih šol. Intervjuje smo posneli s Skypom ter jih nato dobesedno prepisali. Socialne delavke smo intervjuvali od 23.4.2021 do 14.5.2021. V empiričnem delu smo uporabili kvalitativni raziskovalni pristop z metodo spraševanja po delno strukturiranem intervjuju Organizacijo dela socialne delavke je določil ravnatelj. Nekatere socialne delavke so delale iz šole, nekatere pa od doma. Usposabljale so se za uporabo Microsoft Teams in z njim povezanih spletnih orodij. Niso dobile kakšnih posebnih navodil, kako delati z otroki v času COVID-19, so pa imele enkrat tedensko usklajevalne sestanke z vodstvom in ostalimi kolegi ter učitelji. Socialne delavke so zaznale povečanje števila otrok, ki so doživljali različne vrste stisk. Rezultate raziskave lahko uporabimo za pomoč pri učenju otrok, ki imajo učne težave, težave doma in ki doživljajo razne vrste stisk.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: svetovalna služba, socialne delavke, psihologi, pedagogi, pandemija COVID-19, diplomske naloge
Objavljeno: 05.05.2022; Ogledov: 521; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh