Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv cen na prodajo osebnih vozil blagovne znamke BMW v Sloveniji
Žiga Mirtič, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtomobilska panoga, blagovna znamka, trženjski splet, analiza cen
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 2350; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

2.
3.
Kartelno dogovarjanje na področju nepremičnin
Alojz Berginc, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: konkurenca, monopol, oligopol, kartel, zakonodaja, dogovor, javni razpis, gradbeništvo, prekršek, raziskava, panoga
Objavljeno: 07.08.2018; Ogledov: 2187; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (4,88 MB)

4.
Hotelska rešitev v oblaku za majhne hotele in pridobivanje konkurenčne prednosti
Martin Kunej, 2012

Opis: V diplomski nalogi proučujem vpeljavo in vpliv internetne tehnologije računalništva v oblaku na poslovanje majhnih hotelov, ki se danes soočajo s številnimi izzivi na globalnem trgu. Osredotočam se na hotelsko programsko opremo v oblaku kot novo informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (v nadaljevanju IKT) v hotelski panogi, ki kaže, posebej pri majhnih hotelih, številne pridobitve in priložnosti za izboljšanje poslovanja in pridobivanja konkurenčne prednosti. Nakazana je potreba po vpeljavi IKT-ja v majhen hotel, pri tem osvetlim številne dejavnike, ki na vpeljavo oziroma sprejemanje IKT-ja vplivajo bodisi pospeševalno bodisi zaviralno. Nenazadnje predstavljam predlog hotelske programske opreme v oblaku za upravljanje manjšega nastanitvenega obrata Hotelinco, na podlagi česar ugotavljam uporabne lastnosti programske opreme v oblaku za majhen hotel.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: računalništvo v oblaku, hotelska panoga, majhni hoteli, programska oprema, storitev, hotelski informacijski sistem, Hotelinco, konkurenčna prednost
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2718; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

5.
Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v trgovskem podjetju
Neja Klančnik, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, trgovska panoga, zadovoljstvo
Objavljeno: 18.11.2019; Ogledov: 2325; Prenosov: 325
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

6.
Dejavniki uspešnosti restavracij z Michelinovo zvezdico
Špela Kratochwill, 2021

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni dejavniki uspešnosti v restavracijah v Sloveniji. Obravnavane restavracije so restavracije, ki so bile nagrajene z Michelinovo zvezdico ali Michelinovim krožnikom. Dejavnike uspešnosti in kriterije Michelinovega vodiča smo analizirali s pomočjo intervjujev vodij naštetih restavracij. Namen diplomskega dela je predstaviti specifično smer gostinske dejavnosti ter vodenje restavracij z Michelinovo zvezdico z vidika dejavnikov uspešnosti. Cilji diplomskega dela so raziskati, katere so bistvene značilnosti uspešnosti poslovanja restavracij z Michelinovo zvezdico z vidika uspešnosti, na osnovi pridobljenih primarnih in sekundarnih podatkov pa opredeliti kriterije za doseg nivoja Michelinovega vodiča in s tem pridobitev nagrade Michelinove zvezdice ter raziskati, analizirati in predstaviti primer organizacij oziroma restavracij Hiša Franko, Restavracija Dam, JB restavracija, AS in Cubo ter jih med seboj primerjati.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Dejavniki uspešnosti, kriteriji ocenjevanja, Michelinova zvezdica, Michelinov vodič, restavracija, gostinska panoga.
Objavljeno: 21.08.2021; Ogledov: 877; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh