Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vstopna strategija podjetja Hooray studios na kanadski trg
Tine Jurij Mlakar, 2021

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Hooray Studios d.o.o., ki proizvaja unikatne personalizirane knjige za otroke. V delu smo se najprej posvetili vprašanju, katere načine poznamo pri prodoru na tuje trge. Nato smo izvedeli segmentacijo kupcev, opravil Porterjevo analizo konkurenčnosti trga in demografsko opisali kanadski trg ter kakšne prodajne potenciale omogoča preučevanemu podjetju. Opravil smo analizo poslovanja podjetja na podlagi ocene zadovoljstva strank v Kanadi in raziskali kanadsko davčno zakonodajo in pravne postopke pri ustanovitvi podjetja ter jih primerjal z evropskimi standardi. Da bi lahko svoje hipoteze potrdili oziroma ovrgli, smo opravil tudi intervju s predstavnikom podjetja, ki sodeluje pri postopku odpiranja novih trgov. Diplomsko nalogo smo končali z analizo sedanjega transporta knjig iz Velike Britanije v Kanado ter primerjal, za koliko bi se skrajšala dobavna veriga, če bi podjetje ustanovilo hčerinsko podjetje v Kanadi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Hooray Studios d.o.o., personalizirane knjige, Kanada, davki, pravni zakoni, transport, prodor na tuje trge.
Objavljeno: 17.12.2021; Ogledov: 963; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh