Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv izbranih elementov pospeševanja prodaje na nabavno funkcijo v podjetju
Rok Tacer, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavne funkcije, pospeševanje prodaje, tržno komuniciranje, diplomsko delo
Objavljeno: 17.11.2017; Ogledov: 1367; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (850,68 KB)

2.
Načrt trženjskega komuniciranja za podjetje Ajda d. o. o.
Barbara Pratneker, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, trženje, komunikacija podjetij, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 910; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

3.
Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
Admir Omerović, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: animirani junaki, pospeševanje prodaje, otrok, raziskava, prodaja, trženje
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 774; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

4.
5.
Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
Kristina Zaponšek, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna trgovina, pospeševanje prodaje, spletno okolje, management znanja
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 1001; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1022,00 KB)

6.
Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
Katja Klemenčič, 2019

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom. V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 551; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

7.
Pospeševanje prodaje in učinki za podjetje Janus Trade d.o.o
Maks Agreš, 2019

Opis: Pospeševanje prodaje pripomore h konkurenčnosti podjetja, pri tem ima ključno vlogo motivirano prodajno osebje in vodstvo prodaje. V podjetju Janus Trade, d. o. o., je zaznano nezadostno motiviranje prodajnega osebja, kar je motiv za našo raziskavo. Z raziskavo smo spoznali, da je pospeševanje prodaje v proučevanem podjetju ekonomsko upravičeno, motiviranje se odraža v večjih prihodkih in posledično povečanem dobičku. Variabilni del plače je najpomembnejša spodbuda za pospeševanje prodaje. Predlagamo nadaljnje izboljševanje sistema nagrajevanja, določitev odstotka variabilnega dela plače glede na dosežene prodajne cilje in merila nagrajevanja ter možnosti za napredovanje. Z nematerialnega vidika motivacijskih dejavnikov pa predlagamo vpeljavo pohvale za inovativne predloge in vključevanje zaposlenih v razvoj prodaje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, motivacija, vodenje prodaje, Janus Trade, d. o. o, prodajno osebje.
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 337; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh