Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje prodaje in učinki za podjetje Janus Trade d.o.o
Maks Agreš, 2019

Opis: Pospeševanje prodaje pripomore h konkurenčnosti podjetja, pri tem ima ključno vlogo motivirano prodajno osebje in vodstvo prodaje. V podjetju Janus Trade, d. o. o., je zaznano nezadostno motiviranje prodajnega osebja, kar je motiv za našo raziskavo. Z raziskavo smo spoznali, da je pospeševanje prodaje v proučevanem podjetju ekonomsko upravičeno, motiviranje se odraža v večjih prihodkih in posledično povečanem dobičku. Variabilni del plače je najpomembnejša spodbuda za pospeševanje prodaje. Predlagamo nadaljnje izboljševanje sistema nagrajevanja, določitev odstotka variabilnega dela plače glede na dosežene prodajne cilje in merila nagrajevanja ter možnosti za napredovanje. Z nematerialnega vidika motivacijskih dejavnikov pa predlagamo vpeljavo pohvale za inovativne predloge in vključevanje zaposlenih v razvoj prodaje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, motivacija, vodenje prodaje, Janus Trade, d. o. o, prodajno osebje.
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 2227; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

2.
Motiviranje prodajnega osebja v podjetju Diss, d. o. o.
Matej Gorenšek, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, zaposleni, nagrajevanje, usposabljanje, prodajno osebje, magistrsko delo
Objavljeno: 07.11.2019; Ogledov: 2423; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

3.
Motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v času krize
Simona Brglez, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prodajno osebje, kriza, prodaja, motivacija, nagrajevanje
Objavljeno: 06.01.2021; Ogledov: 1163; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

4.
Komunikacija v prodaji
Alenka Žerjav, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, prodajni proces, prodajno osebje, kupci, prodaja
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1202; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (723,15 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh