Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednostna analiza izdelave glasbenega albuma
Mitja Stropnik, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vrednostna analiza, glasbeni album, produkcija, marketing, stroški
Objavljeno: 03.07.2018; Ogledov: 2603; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (605,93 KB)

2.
Zvočna harmonija resničnosti
Žana Bašelj, 2024

Opis: Radijske reportaže so umetnost, ki združuje moč zvoka, besed in naracije, da bi poslušalcem približale zgodbe, ki jih sicer ne bi mogli doživeti. Skozi natančno izbrane zvoke, dialoge in atmosfero ustvarjajo vizualne podobe v poslušalčevi domišljiji. Zmožnost zajemanja bistva dogodka ali kraja ter prenašanje čustev je tisto, kar dela radijske reportaže tako posebne. S tem, ko omogočajo poslušalcem, da slišijo in začutijo, ne da bi dejansko bili tam, postanejo močno orodje za informiranje, izobraževanje in povezovanje ljudi. V tem gradivu so zapisani koristni nasveti, tehnike in vodila za ustvarjanje kakovostne in zanimive radijske reportaže, od razlage postopkov snemanja, urejanja zvoka, intervjuvanja do zasnove zvočnih zgodb. Spodbudili bomo ustvarjalnost in inovativnost pri ustvarjanju radijskih reportaž na primerih kakovostnih reportaž in njihovih ustvarjalcev, poglobili razumevanje poslušalcev o pomenu in vplivu radijskih reportaž na družbo in ponudili podlago za izobraževanje radijskih novinarjev, študentov ali vseh, ki želijo vstopiti v svet radijskih reportaž.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje, reportaže, medijska produkcija, priročniki
Objavljeno: 13.02.2024; Ogledov: 134; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (709,32 KB)

3.
Besede, grafike, umetnost
Minja Bukovec, 2024

Opis: Priročnik predstavi celovit vpogled v kompleksen proces priprave knjige, ki sega od konceptualizacije do končnega izdelka. Osredotočena sem bila na ključna področja, raziskovala umetnost oblikovanja, izbiro tiskarskih tehnik, uporabo grafik in skrb za kakovost. V uvodu je poudarjeno, da priprava knjige predstavlja več kot zgolj fizično povezovanje listov papirja. Gre za umetnost in znanost, ki zahteva natančnost in razumevanje različnih vidikov. Začne se z načrtovanjem projekta, kjer sem postavila cilje, opredelila pomen in namen izdelave ter obravnavala časovni okvir in proračun. V nadaljevanju sem se posvetila ključnim odločitvam pri sestavljanju specifikacij, vključno s tehničnimi zadevami in oblikovanjem. Poglobljeno je obrazloženo tudi načrtovanje grafične priprave, od priprave besedila do končne priprave za tisk. Poseben poudarek je namenjen vključevanju grafičnih elementov, kot so ilustracije, fotografije, grafike, ter preverjanju kakovosti in optimalni ločljivosti za tisk. Sledi načrtovanje tiska, kjer je predstavljena izbira tiskarske tehnologije, tiskarskih strojev, izbiro papirja in tiskarski postopek. Poudarjen je vpliv papirne teksture na končni izdelek, debelino papirja ter uporabe ekološko prijaznih materialov. Priročnik se nadaljuje z alternativnimi tiskarskimi možnostmi, kot so 3D tisk, umetniške tiskarske tehnike ter povezovanje tiska z drugimi umetniškimi elementi. Skozi celoten proces poudarjam pomembnost kakovosti tiska in razlagam smernice za spremljanje le-te. Zaključek priročnika povzema ključne korake pri pripravi knjige ter ponuja vpogled v prihodnje raziskave in nadgradnje. Na koncu pa je so priloženi intervjuji s strokovnjaki, ki delijo svoje izkušnje na področju grafičnega oblikovanja, tiska in fotografije. Viri in literatura sklepajo priročnik, ki bralca vodijo skozi celoten proces ustvarjanja knjižne mojstrovine.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje, medijska produkcija, priročniki
Objavljeno: 13.02.2024; Ogledov: 133; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

4.
Ustvarjalna magija na dotik
Petra Ramšak, 2024

Opis: Dobrodošel v ustvarjalni magiji na dotik. Zdaj, ko deliva to izjemno potovanje, te vabim, da se z mano podaš v svet, kjer se ustvarjalnost preplete z magijo animacije. V prvih straneh odkrijva, kaj stop-motion animacija pravzaprav je, kako se dotakne naših čustev in omogoča izražanje na način, ki sega onkraj besed. Poglobiva se v pomen ustvarjanja in izražanja skozi to čudovito tehniko ter postaviva cilje našega skupnega potovanja. Ko stopiva na pot iskanja in razvoja idej, odkrivaš z mano vire navdiha in kako razvijati koncepte, ki bodo očarali. Skupaj iščeva ideje in izbirava tiste, ki bodo v tvoji animaciji zares zasijale. Nato se skupaj odpraviva v svet oblikovanja likov, konstrukcije lutk in izbire materialov, ki bodo dali tvojim stvaritvam življenje. V naslednjem koraku načrtovanja produkcije, odkrijva skrivnosti ustvarjanja scenarija, strukturo zgodbe in priprave na snemanje. Prehajava skozi čustvene viharje ustvarjanja, rešujeva izzive in se učiva, kako narediti vsak posnetek nepozaben. Svetloba in luč postaneta najin sopotnik, ko se poglobiva v pomembnost osvetlitve in ustvarjanja različnih vzdušij. Montaža in postprodukcija pa ne predstavljata le tehničnega koraka, temveč prinašata priložnost, da tvoje stvaritve zaživijo v polnem sijaju. S skrbnim urejanjem, dodajanjem zvoka in glasbe ter barvnimi korekcijami, ustvarjava animacijo, ki se bo dotaknila srca gledalcev. In ko doseževa vrh tega čarobnega potovanja, se ne ustaviva. Skupaj raziskujeva, kako deliti tvoje umetniško delo s svetom, kako ga promovirati, graditi občinstvo in prejemati neprecenljive povratne informacije. Povzameva ključne točke, deliva nasvete za nadaljnje projekte in se skupaj ozirava na pot, ki sva jo prehodila.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje, stop-motion animacija, medijska produkcija, priročniki
Objavljeno: 13.02.2024; Ogledov: 154; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

5.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje filmske produkcije
Klemen Krpič, Rok Sušnik, 2023

Opis: V pripravi na priročnik sva informacije pridobila s pomočjo interneta ter z obiskom treh podjetij. Prvo podjetje, ki sva ga obiskala, Bas production je v tej panogi aktivno že od leta 2003. Ukvarja se z produkcijo raznovrstnih reklam. Obiskala sva ga z namenom učenja ter pridobivanja znanja o filmski produkciji. O temi sva preprosto želela izvedeti nekaj novega in slišati, kako vse skupaj deluje. To je bil hkrati tudi najin cilj in namen, da o medijskem ustvarjanju take vrste izveva čim več, ter o tem napiševa priročnik za tiste, ki jih bo v prihodnosti zanimalo na kaj vse moraš biti pozoren, ko se odločiš vstopiti v svet filmske industrije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: priročniki, organizacija, film, filmska produkcija
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 214; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (573,56 KB)

6.
Ustanovitev in organiziranje produkcije radio in tv oddaj
Petra Cankar, Manca Dolinar, Eva Zudič, 2023

Opis: Organiziranje TV ali radio oddaje je kompleksen proces, ki zahteva temeljito načrtovanje, sodelovanje različnih strokovnjakov in natančno izvedbo, da bi ustvarili privlačno in uspešno vsebino za gledalce. Namen tega priročnika je zagotoviti celovit vodnik za vse, ki se želijo spustiti v svet televizijske produkcije ali izboljšati svoje spretnosti pri organiziranju TV oddaje. Priročnik bo zajemal ključne vidike od načrtovanja in produkcije, do promocije, distribucije in evalvacije, ki so bistveni za uspešno izvedbo TV oddaje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: priročniki, organizacija, produkcija, radijska oddaja, TV oddaja
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 231; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (815,43 KB)

7.
Foto in videoprodukcija
Jaka Selaković, Matic Crnković Lazić, Maja Gorenc, 2023

Opis: Dobrodošli v priročniku Foto in videoprodukcija: priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenja podjetja. Ta priročnik je namenjen vsem vizualnim ustvarjalcem, od začetnikov do izkušenih profesionalcev, ki si želijo boljše razumeti procese in izzive, ki jih prinaša svet foto in videoprodukcije ter hkrati uresničiti svoje vizije na najboljši možen način. Svet vizualnih medijev se nenehno razvija in ponuja številne priložnosti za kreativnost in uspeh. Vendar pa ta industrija prinaša svoje edinstvene izzive, ki zahtevajo natančno načrtovanje, organizacijo in vodenje. Ta priročnik je zasnovan tako, da vam pomaga razumeti in obvladati te izzive ter vam ponudi koristne smernice za ustanovitev in uspešno vodenje organizacije za foto in videoprodukcijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: priročniki, organizacija, produkcija, fotografija, fotoprodukcija, TV oddaja, TV produkcija
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 222; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (741,22 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh