Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Raziskava računalniške in informacijske pismenosti v Posavju
Vlado Škvorc, 2011

Opis: Obravnavana vsebina sodi v področje računalništva in informatike. Opredeljuje, kako z računalniki učinkovito izrabljati informacije in vire na internetu, predpogoj pa je informacijsko pismena oseba. Raziskava računalniške in informacijske pismenosti v Posavju je toliko bolj pomembna, saj se je na območju občine Krško končal projekt umestitve širokopasovnega optičnega omrežja v dolžini 218 kilometrov, del dostopa do interneta pa bo po predvidevanju urejen z brezžičnim omrežjem. Namen projekta je odpraviti območja, kjer ni zagotovljenega dostopa do interneta in zajema 100 naselij (od 157) oziroma 3.270 (od 9.152) gospodinjstev. Umestitev komunikacijskih poti v okolje pa ni končni pokazatelj uspeha, je rezultat dolgoletnega načrtnega in usmerjenega vlaganja v izboljšanje informacijske pismenosti posameznikov ali skupin, kar tudi izhaja iz ugotovitev magistrske naloge. Informacijska pismenost je namreč najvišja stopnja pismenosti in v največji meri podpira družbeno-gospodarski razvoj.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijska pismenost, računalniška pismenost, informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, medmrežje, internet, standardi informacijske pismenosti
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2916; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

2.
Izboljšanje računalniške pismenosti na podeželju
Helena Čebulin, 2012

Opis: Temeljni namen pisanja magistrske naloge je bil raziskati stanje računalniške pismenosti na podeželju. Zanimala nas je predvsem razlika med podeželskim in preostalimi naselji pri uporabi IKT. Tako smo predstavili rezultate Ankete o uporabi informacijsko-komunikacijskih tehnologij v letu 2010 (SURS) o tem, ali imajo gospodinjstva računalnik in internet, v kolikšni meri ga uporabljajo, kdaj so se nazadnje udeležili izobraževanja, povezanega z računalniškim opismenjevanjem, kako so ozaveščeni glede varnosti pri uporabi IKT. Za podrobnejše spoznavanje potreb podeželskega prebivalstva in njihovih morebitnih težav, ki izvirajo iz pomanjkljive računalniške pismenosti, pa smo k sodelovanju povabili štiri osebe iz okolice Šentjurja, ki se ukvarjajo s kmetijstvom. V zaključku smo na podlagi gornjih ugotovitev oblikovali idejni program, primeren za izboljšanje računalniške pismenosti na podeželju, ki bi temeljil na vzpostavitvi spletnega mesta Mreža kmetij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, podeželjsko prebivalstvo, računalniška pismenost
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 3378; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (27,57 MB)

3.
Vpliv delovnih procesov na delovne pogoje
Alenka Sedej, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: delovni procesi, delovni pogoji, zemljiška knjiga, računalniška tehnologija, magisteriji
Objavljeno: 29.08.2018; Ogledov: 2297; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

4.
Delovanje centra za pomoč uporabnikom službe za informatiko v javnem zavodu
Primož Ovčar, 2019

Opis: Pri uporabi informacijske tehnologije se zaposleni srečujejo tudi z različnimi ovirami, ki jim onemogočajo delo. Zaposleni, ki delujejo v okviru računalniške podpore uporabnikom v javnem zavodu, kjer sem zaposlen, omogočajo uporabnikom informacijske tehnologije nemoten proces dela in čim hitrejšo odpravo napake ob zaznavi le-te. Za namen verifikacije hipotez je bila poleg analize obstoječih parametrov, ki se beležijo v centru za pomoč uporabnikom, izvedena tudi analiza ankete uporabnikov in intervjujev. Izkazalo se je, da je skupina centra za pomoč uporabnikom zelo pomembna in nepogrešljiva, z delom in odzivnostjo skupine je namreč zadovoljnih kar osemdeset odstotkov anketirancev, na kar močno vpliva sam odnos in strokovnost skupine. Med najbolj uporabljenimi komunikacijskimi kanali za prijavo napak in incidentov je klicni center, incidente in probleme z računalniško opremo pa skupina centra za pomoč uporabnikom reši v roku 24 ur. Uporabniki so v se v anketi tudi opredelili, da je zelo pomembno, da imamo lastni center za pomoč uporabnikom.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Center za pomoč uporabnikom, informatika, računalniška podpora uporabnikom, informacijska tehnologija, incident z računalniško opremo
Objavljeno: 08.07.2019; Ogledov: 2470; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh