Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Spletna aplikacija za upravljanje z recepti
Jure Grandovec, 2019

Opis: Cilj diplomske naloge je razvoj spletne aplikacije za upravljanje z recepti. V prvem delu diplomske naloge primerjamo različne spletne strani, katerih glavna tema so recepti. Pri teh spletnih straneh raziščemo njihove dobre in slabe lastnosti ter prav tako uporabnost določenih funkcionalnosti. Na podlagi te raziskave smo se odločili za glavne funkcionalnosti spletne aplikacije v razvoju. V diplomski nalogi predstavimo orodja in tehnologije, uporabljene za razvoj spletne aplikacije. Podrobno opišemo tudi postopek razvoja, načrtovanja in delovanja aplikacije. Ob koncu naštejemo še dodatne funkcionalnosti in razširitve, ki jih nameravamo spletni aplikaciji dodati v primeru nadaljnjega razvoja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna aplikacija, razvoj spletne aplikacije, orodja, Visual Studio IDE, ASP.NET Core, C, MVC, Entity Framework, .NET Identity, Razor
Objavljeno: 04.10.2019; Ogledov: 3508; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (4,20 MB)

2.
Oblikovanje koncepta spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije skozi raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje
Dejan Marolt, 2019

Opis: V raziskavi smo proučevali uporabniško izkušnjo spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije, med katere spadajo spletni referat, učilnica in urnik. Na podlagi ugotovljenih pozitivnih in negativnih izkušenj z uporabnostjo orodij smo v procesu načrtovanja uporabniške izkušnje oblikovali koncept, ki združuje našteta orodja. V prvem delu sta predstavljeni področji uporabniške izkušnje in načrtovanja uporabniške izkušnje. V sklopu načrtovanja uporabniške izkušnje so predstavljene ravni, po katerih se premikamo od ideje do končnega koncepta. V drugem delu sledijo predstavitev in utemeljitev uporabljenih metodologij, predstavitev rezultatov ter interpretacija in ugotovitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uporabniška izkušnja, načrtovanje uporabniške izkušnje, uporabnost, koncept, spletna študijska orodja
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 2345; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

3.
4.
Razvoj anketiranja, značilnosti spletnega anketiranja in uporaba orodij za spletno anketiranje
Rok Župevc, 2021

Opis: V zadnjih letih se je uporaba orodij za spletno anketiranje zelo povečala, saj se že skoraj pri vsakem opravilu lahko uporabi anketa, ki nam na koncu pove neke želene rezultate. Zato sem si zadal cilj, da predstavim razvoj anketiranja, njegove značilnosti ter uporabo spletnih orodij. V tej diplomski nalogi predstavimo razvoj anketiranja in njegovih značilnosti ter primerjamo dve izmed najbolj uporabljenih spletnih orodij glede na to, kaj nam ponujajo funkcionalnosti v brezplačni obliki in funkcionalnosti plačljive oblike, kjer ugotavljamo ali nam plačljivi paketi v okviru orodij za spletno anketiranje pomenijo dodano vrednost za uporabnike. Prav tako tudi preverjamo, ali je slovensko orodje za anketiranje 1KA primerljivo z najpogosteje uporabljenim tujim orodjem za spletno anketiranje SurveyMonkey.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna orodja, orodje za anketiranje, 1KA, SurveyMonkey
Objavljeno: 01.12.2021; Ogledov: 1185; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (769,40 KB)

5.
Spletna orodja za komunikacijo kot izziv izobraževanja na daljavo v osnovnih šolah jugovzhodne Slovenije v času epidemije covid-19
Renata Maver, 2022

Opis: Epidemija Covid-19 je v zadnjih dveh letih močno zaznamovala osnovnošolsko izobraževanje v državi, ki je zaradi zaprtja osnovnih šol potekalo tudi na daljavo. V magistrski nalogi smo se osredotočili na izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, s katerimi so se ti soočali pri uporabi spletnih orodij za komunikacijo pri izobraževanju na daljavo v času epidemije Covid-19. Podatke, pridobljene z intervjuji, smo analizirali s kvalitativno analizo podatkov in ugotovili številne izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, ki so pokazali pomanjkljivosti izobraževanja na daljavo v državi. Prav zato smo na podlagi teoretičnih izhodišč in ugotovitev raziskave oblikovali predloge za izboljšanje izobraževanja na daljavo v slovenskih osnovnih šolah. Epidemija Covid-19 je pokazala, da je treba poskrbeti, da bo ob naslednji izredni situaciji izobraževanje na daljavo steklo bistveno bolje in z manj izzivi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: osnovnošolsko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, spletna orodja za komunikacijo, izzivi, OŠ Jugovzhodne Slovenije, epidemija Covid-19
Objavljeno: 25.02.2022; Ogledov: 1205; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh