Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravno varstvo kupcev nepremičnin
Andrej Urankar, 2016

Opis: Po naši zakonodaji ima vsak državljan pravico do primernega stanovanja (Ustava RS, 78. člen). Če si ga sam ni sposoben kupiti na nepremičninskem trgu, mora država s svojimi institucijami poskrbeti za reševanje stanovanjske stiske ljudi. Slovenija spada med tiste države v Evropi, ki ima največji odstotek lastniških stanovanj. Posledično zaradi privatizacije družbenih stanovanj je 91 odstotkov lastniških stanovanj, 6 odstotkov stanovanj je v lasti javnega sektorja, lastniki treh odstotkov stanovanj so pravne osebe (Surs, 2016) Zaradi pomanjkljivosti v naši zakonodaji je doslej prihajalo do namernih ali pa nenamernih nepravilnosti pri poslovanju z nepremičninami. Največkrat so bili žrtve prevarantov naivni kupci, ki se pri nakupu nepremičnin niso posluževali usposobljenih nepremičninskih organizacij. Poleg tega je država z nekaterimi lastnimi projekti, s katerimi je želela pomagati kupcem nepremičnin, naredila škodo, ki je ni mogoče sanirati. Med temi so nacionalna varčevalna shema, prepočasna denacionalizacija, ukinjen model financiranja stanovanjske gradnje, prepozna uvedba elektronske zemljiške knjige in katastra stavb. Osrednja pozornost v mojem magistrskem delu je namenjena eni največjih nepremičninskih afer v Sloveniji, tj. kupcem varovanih stanovanj v Zbiljskem gaju, ki je bila temelj sprejetja nove zakonodaje na nepremičninskem področju. Da bi preprečili tega in temu podobne primere, je slovenska vlada sprejela poleg novega Stanovanjskega zakona (SZ-1) tudi Zakon o varstvu kupcev stanovanj in enostanovanjskih stavb (ZVKSES) ter Zakon o evidentiranju nepremičnin (ZEN).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nepremičnine, nepremičninski trg, stanovanjske enote, varovana stanovanja, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 4029; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (974,02 KB)

2.
3.
4.
5.
6.
Analiza donosnosti slovenskega trga stanovanjskih nepremičnin
Luka Ilc, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stanovanjske nepremičnine, trženje, nepremičninski trg, investicije, naložbe, donosnost, magistrsko delo
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 1972; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

7.
Vpliv epidemije Covid-19 na prodajo nepremičnin v Sloveniji
Lien Vidmar, 2022

Opis: Predstavili smo dogajanje na nepremičninskem trgu v času epidemije Covid-19. Teoretični del smo namenili opisu temeljnih značilnosti nepremičnin, virusa Covid-19 ter njegov vpliv na slovensko gospodarstvo. Za praktični del smo črpali informacije iz poročila o trgu nepremičnin Geodetske uprave Republike Slovenije. Začeli smo s podatki o obsegu prodaje nepremičnin v letu 2020, preučili dogajanje cen vrst nepremičnin in preverili trenutno dogajanje na trgu. Za bolj poglobljeno sliko delovanja trga nepremičnin med epidemijo, smo pripravili interviju z direktorjema nepremičninske agencije. Zaključili smo z odgovorom na raziskovalno vprašanje in ovrženo hipotezo. Prodaja nepremičnin in cene so se znižale med 15 in 20 odstotkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nepremičnine, trg nepremičnin, epidemija Covid-19, stanovanjske nepremičnine, poslovne nepremičnine, zemljišča, cene nepremičnin, prodaja nepremičnin.
Objavljeno: 13.06.2022; Ogledov: 765; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1002,18 KB)

8.
Vpliv razvitosti socialne infrastrukture na vrednost stanovanjskih nepremičnin
Tadeja Tušar, 2022

Opis: Infrastruktura predstavlja pomemben dejavnik načrtovanja, gradnje in vrednotenja nepremičnin, saj razlike v infrastrukturi vplivajo na koristi same nepremičnine. Ključni del splošne infrastrukture je socialna infrastruktura, ki zajema različne elemente s socialnimi oz. družbenimi funkcijami ter zagotavlja, da lahko člani skupnosti opravljajo svoje dejavnosti. Namen magistrskega dela je predstaviti vpliv razvitosti socialne infrastrukture na vrednost slovenskih stanovanjskih nepremičnin. V ta namen primerjamo pokritosti različnih lokacij slovenskih nepremičnin s socialno infrastrukturo (vrtci, osnovnimi šolami, srednjimi in višjimi šolami, višjimi strokovnimi šolami in visokošolskimi zavodi, socialnimi lokacijami, kulturnimi lokacijami, muzeji, gledališči, igralnicami, kinematografi, videotekami in wellnessi, splošnimi knjižnicami, zdravstvenimi ustanovami), pokritost s socialno infrastrukturo primerjamo z vrednostnimi conami stanovanj in stanovanjskih hiš, analiziramo kupoprodajne posle ter anketiramo splošno populacijo. Z raziskavo ugotavljamo, da razvitost socialne infrastrukture vpliva na vrednost stanovanjskih nepremičnin ter da je dostopnost do socialne infrastrukture kot dejavnik vrednosti nepremičnin primerljiva z dejavniki, ki jih uporabljamo v modelih vrednotenja. Rezultati tudi kažejo, da prebivalci različnih starostnih skupin dostopnost socialne infrastrukture ocenjujejo kot različno pomemben dejavnik vrednosti nepremičnin. Starejši anketiranci večji pomen kot mlajši pripisujejo predvsem bližini zdravstvenih domov, v manjši meri pa tudi bližini športnih dvoran, gibalnih postaj in bolnišnic, mlajši anketiranci pa večji pomen kot starejši anketiranci pripisujejo bližini športnih igrišč.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: socialna infrastruktura, stanovanjske nepremičnine, vrednost nepremičnin, vrednotenje nepremičnin, modeli vrednotenja
Objavljeno: 27.01.2023; Ogledov: 605; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (10,83 MB)

9.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin
Žiga Zaletelj, 2023

Opis: Diplomsko delo preučuje vpliv digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin v digitalni družbi. V teoretičnem delu so obravnavane teme digitalne družbe, nepremičnin, nepremičninskega trga in marketinških metod. V empiričnem delu je izpeljana anketa, ki testira štiri hipoteze o povezavi med uporabo digitalnega marketinga in prodajo nepremičnin. Rezultati kažejo vpliv spletnega kanala, profesionalnih fotografij in verodostojnosti oglasa na zanimanje potencialnih kupcev, medtem ko ne kažejo večjega vpliva video oglasov. Na koncu so prikazani digitalno-marketinški trendi, ki bodo vplivali na prihodnost prodaje nepremičnin. Sklep je, da je digitalni marketing nujen za uspešno prodajo nepremičnin v sodobni družbi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, stanovanjske nepremičnine, digitalna družba, tradicionalne metode, slovenski nepremičninski trg, spremembe, hipoteze, anketa, analiza, marketinški trendi.
Objavljeno: 17.08.2023; Ogledov: 354; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh