Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Hanna Ahmetagić, 2022

Opis: V diplomski nalogi je obravnavana učinkovitost lansiranja trajnostne blagovne znamke preko družbenega omrežja Instagram na primeru znamke Hemptouch. Opredeljeni so pojmi, kot sta trajnostni razvoj in trajnostnost, ter podrobneje opisani družbeno omrežje Instagram in oglaševanje preko družbenih omrežij. Izvedena je bila lastna raziskava, katere rezultati so prikazani v obliki grafov s komentarji. Uspešnost lansiranja je bila ocenjena z analizo profila podjetja Hemptouch na Instagramu, kjer je bilo ugotovljeno, da so v podjetju upoštevali načrt lansiranja blagovne znamke preko družbenih omrežij. Čeprav sta bili dve hipotezi od štirih ovrženi, je bilo ocenjeno, da je bilo lansiranje blagovne znamke Hemptouch uspešno. Ugotovljeno je bilo, da je več kot polovica vprašanih spoznala blagovno znamko na družbenih omrežjih, vendar pa je tudi več kot polovica anketirancev ni prepoznala kot trajnostno blagovno znamko. Po oceni največji izziv predstavlja priklic blagovne znamke, saj je naključno izbran oglas prepoznalo zgolj 37 odstotkov vprašanih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trajnostni razvoj, trajnostnost, družbena omrežja, Instagram, oglaševanje, vplivnež, Hemptouch.
Objavljeno: 02.07.2022; Ogledov: 638; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh