Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje koncepta spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije skozi raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje
Dejan Marolt, 2019

Opis: V raziskavi smo proučevali uporabniško izkušnjo spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije, med katere spadajo spletni referat, učilnica in urnik. Na podlagi ugotovljenih pozitivnih in negativnih izkušenj z uporabnostjo orodij smo v procesu načrtovanja uporabniške izkušnje oblikovali koncept, ki združuje našteta orodja. V prvem delu sta predstavljeni področji uporabniške izkušnje in načrtovanja uporabniške izkušnje. V sklopu načrtovanja uporabniške izkušnje so predstavljene ravni, po katerih se premikamo od ideje do končnega koncepta. V drugem delu sledijo predstavitev in utemeljitev uporabljenih metodologij, predstavitev rezultatov ter interpretacija in ugotovitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uporabniška izkušnja, načrtovanje uporabniške izkušnje, uporabnost, koncept, spletna študijska orodja
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 2344; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

2.
Oblikovanje uporabniške izkušnje spletne aplikacije micreate
Silina Senica Pintar, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, uporabniške izkušnje, oblikovanje
Objavljeno: 25.10.2020; Ogledov: 1565; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (54,40 MB)

3.
Razvoj spletnega mesta za podporo pri učenju na daljavo za pridobivanje elementarne izobrazbe
Eva Blatnik, 2021

Opis: Zaradi razglasitve epidemije covida-19 je začel pouk potekati na daljavo v vseh osnovnih šolah v Sloveniji. Za učence je to pomenilo, da morajo biti pri učnem procesu bolj samostojni in iznajdljivi. Kmalu po zaprtju šol je nastala podporna točka za učenje »Razlagamo.si«, kjer lahko učenci dostopajo do vsebin, ki jih naložijo prostovoljci, študentje ali učitelji. Pomanjkljivost podporne točke je, da učenci med sabo ne morejo sodelovati in si nuditi medsebojne pomoči, saj le-to zgolj prejmejo. Z magistrsko nalogo rešujemo omenjeni problem z oblikovanjem uporabniške izkušnje, in sicer s šestimi koraki, ki jih je zastavil Donald Norman. Pri tem sledimo cilju, da implementiramo spletno mesto, kamor učenci naložijo svoja učna gradiva. Na ta način spodbudimo samostojnost, sodelovanje in vključenost učencev v učni proces, saj je navedeno med najpomembnejšimi dejavniki za uspešno izobraževanje na daljavo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: elementarno izobraževanje, izobraževanje na daljavo, epidemija covida-19, oblikovanje uporabniške izkušnje, Donald Norman
Objavljeno: 15.12.2021; Ogledov: 1333; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh