Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Perspektive uporabniške izkušnje z uporabo procesa uporabniško usmerjenega oblikovanja za preoblikovanje korporativne identitete (znamke)
Aljoša Jelen, 2021

Opis: Zahteve in želje potrošnikov ter svetovna globalizacija predstavljajo svet kot enotni trg, kjer se podjetja, različni izdelki in storitve pojavljajo v nepreglednem številu. Ti se potegujejo za našo pozornost in prepoznavnost, saj si potrošniki prve sodbe ustvarjamo na podlagi lastnih in socialno-družbenih občutkov ter določenih prepričanj, ki jih luščimo iz njihove vizualne in komunikacijske identitete. Podjetja lahko opozorijo nase s pravilnim strateškim načrtovanjem, prilagajanjem in konstantnim raziskovanjem uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo opredelili probleme in rešitve preoblikovanja vizualne in celostne podobe tržne znamke Denig. Raziskovalno delo smo podkrepili tako teoretično kot tudi praktično z izdelavo grafične podobe in korporativne identitete podjetja, z načrtovanjem strategije ter upoštevanjem uporabniške izkušnje pri preoblikovanju. Namen in cilj te naloge smo dosegli z uporabniško usmerjenim oblikovanjem grafične prenove podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržna znamka, uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeno oblikovanje
Objavljeno: 02.12.2021; Ogledov: 1336; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (18,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh