Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrt izvoza slovenskega vina na Kitajsko
Andreja Rosman, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrt izvoza, mednarodno poslovanje, izvoz, vino, mednarodno trženje
Objavljeno: 03.07.2018; Ogledov: 2270; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (222,48 KB)

2.
Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu
Maša Mikulin, 2018

Opis: Uspešne blagovne znamke ne živijo v preteklosti in na starih lovorikah. Ustvarjene so za danes in s pogledom, uprtim v prihodnost. Močne in uspešne blagovne znamke povedo, kaj so, kaj jih predstavlja ter kaj niso. Današnjega gospodarstva si ne moremo predstavljati brez blagovnih znamk, ki predstavljajo in identificirajo tako potrošnika kot tudi proizvajalca. Z znamkami izdelkov in blagovnimi znamkami se srečujemo vsak dan in na vsakem koraku, zato lahko trdimo, da so del našega vsakdana. Blagovna znamka pa sama kot taka ni toliko pomembna, kot je pomembno dejstvo, kako in do katere stopnje je prepoznana. Prepoznavnost blagovne znamke in lansiranje izdelka je cilj vsakega oglaševanja. Z magistrsko nalogo z naslovom Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu sem želela ugotoviti, katera blagovna znamka šampanjcev je na slovenskem trgu najbolj prepoznavna. Ker pa se zavedam, da je prodaja šampanjcev razdeljena na več segmentov, sem v magistrski nalogi preko analize planogramov, intervjujev in anketnih vprašalnikov skušala pridobiti potrebne podatke, ki sem jih na koncu med seboj tudi primerjala. S tem sem dobila jasno sliko tako o prepoznavnosti blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu kot tudi o tem, kakšen delež prodaje ima blagovna znamka. Z anketnim vprašalnikom in intervjuji, ki sem jih opravila z vodji petih lokalov v Ljubljani, sem ugotavljala, ali potrošniki, ko naročajo šampanjec, naročajo blagovno znamko, ali jim je vseeno, katero znamko šampanjca bodo pili. Kot zadnje pa me je zanimalo, ali velja stereotip, da so šampanjci pijače samo za posebne priložnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prepoznavnost, blagovna znamka, Moët & Chandon, šampanjec, peneče vino.
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 2548; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

3.
Poslovni načrt
Kristina Rome, 2017

Opis: V magistrski nalogi obravnavamo medkulturno sodelovanje s Kitajsko, na primeru širitve poslovanja podjetja na kitajski trg, s konkretnim izdelkom, tj. vino Cviček. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se osredotočili na mednarodno sodelovanje s Kitajsko, analizirali posebnosti kitajskega trga ter izpostavili osnovna izhodišča poslovnega načrta. Ob tem smo obravnavali tudi poslovno komuniciranje in poslovanje na Kitajskem ter analizirali medkulturne kompetence, ki so potrebne za vstop na kitajsko tržišče. V drugem delu naloge, tj. empiričnem delu, pa smo zasnovali lasten poslovni načrt za prodajo vina Cviček na Kitajskem. Pri tem smo opravili analizo trga, pripravili predviden finančni načrt, strategije trženja in prodora na trg ter preučili vse ostale kategorije, ki so pomemben del načrtovanja novega posla in poslovanja na tujem trgu. Magistrsko nalogo smo zaključili z odgovori na raziskovalna vprašanja, ki zajemajo ključne elemente, katerih se mora podjetnik zavedati pred vstopom na kitajski trg, in sicer z namenom, da lažje premosti medkulturne razlike ter učinkovito upravlja poslovna tveganja na kitajskem trgu. Poslovna pravila so na primer v evropskem okolju lahko popolnoma drugačna kot na nekem ogromnem azijskem trgu. Vzrok pa je kot smo ugotavljali v magistrski nalogi predvsem kulturna razlika, katero morajo podjetniki upoštevati, če želijo s podobnimi produkti na takšnih trgih uspeti in rasti. Obenem smo tudi ugotavljali, kakšni poslovni izidi so možni pri poskusu prodora na kitajski trg z vinom Cviček.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrti, mednarodno sodelovanje, Kitajska, podjetništvo, vino Cviček, magistrske naloge
Objavljeno: 26.07.2021; Ogledov: 802; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

4.
Zadeva Teran - Sodba Splošnega sodišča Evropske unije v zadevi Republika Slovenija proti Evropski komisiji (T-626/17)
Vita Petek, 2021

Opis: Diplomsko delo, ki je pred vami, analizira nedavno sprejeto sodbo Splošnega sodišča Evropske unije v zadevi Republika Slovenija proti Evropski komisiji (T-626/17), ki obravnava vprašanje porekla terana. Zanimalo nas je, kakšno je zgodovinsko ozadje študije primera teran, kako poteka postopek za razglasitev ničnosti sekundarne zakonodaje s strani Splošnega sodišča; in kakšno vlogo igra geografska označba v obravnavani sodbi. Uvodoma smo preučili postopek ničnostne tožbe po pravu Evropske unije ter s pomočjo zgodovinske metode povzeli izbrano dosedanjo sodno prakso Splošnega sodišča v teh postopkih. Po predstavitvi dejanskega stanja smo obravnavano sodbo z uporabo metode analize tudi preučili. V sklepnem delu diplomskega dela smo pojasnili, kateri razlogi so vodili k začetku postopka Slovenije proti Evropski komisiji pred Splošnim sodiščem ter vlogo, ki jo je pri tem imela geografska označba. Tekom pisanja smo si zastavili tri raziskovalna vprašanja, na katera smo tekom pisanja poiskali odgovore. Za konec smo strnili tudi odzive na sodbo obeh udeleženih straneh. Pomembno je zavedanje, da teran predstavlja simbol slovenske identitete. Ker podobnih ikon nimamo v izobilju, je pomembno, da smo na njih ponosni in se za njih borimo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ničnostna tožba, Splošno sodišče Evropske unije, teran, Evropska unija, vino
Objavljeno: 11.07.2022; Ogledov: 694; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (508,96 KB)

5.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh