Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Kolekcija oljčnih olj Quirinus
David Kirinčič, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: olje, embalaža, okus, simbol, vizualna podoba
Objavljeno: 24.09.2020; Ogledov: 2078; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

2.
Dinamična celostna grafična podoba Apiglobal
Hana Pušljar, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, simboli, logotipi, tipografija, blagovne znamke, dinamična vizualna identiteta, dinamični model
Objavljeno: 09.01.2021; Ogledov: 2137; Prenosov: 341
.pdf Celotno besedilo (5,50 MB)

3.
4.
Preoblikovanje vizualne podobe blagovne znamke slovenskega turizma (I feel Slovenia)
Maja Kunič, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, vizualna podoba, blagovna znamka, prreoblikovanje, turizem
Objavljeno: 02.03.2022; Ogledov: 833; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

5.
Preoblikovanje vizualne identitete kleparskega podjetja Milkić d. o. o.
Nina Kuhar, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna identiteta, preoblikovanje
Objavljeno: 10.05.2022; Ogledov: 650; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)

6.
Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetja
Tjaša Božičnik, 2022

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali pojem celostna grafična podoba (CGP) in njeno umestitev v poslovno politiko organizacije. To smo storili s pomočjo referenčnega trikotnika in opredelili pojme, kot so realna identiteta, imidž in simbolni identitetni sistem. Preučili smo njene osnovne elemente in se dotaknili osnov digitalnega marketinga v povezavi s CGP. V empiričnem delu smo se osredotočali na izbrano podjetje FireApp in analizo njegovih elementov v CGP. S pomočjo ankete smo preučili primernost trenutne CGP. Raziskali smo ustreznost izbranih vrednot, uporabo barv, tipografije in slogana. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili oz. ovrgli vnaprej določene hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, digitalni marketing, logotip, FireApp.
Objavljeno: 23.08.2022; Ogledov: 489; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

7.
Redizajn blagovne znamke nepremičninske agencije
Anže Turk, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, vizualna podoba, celostna grafična podoba, grafično preoblikovanje, redizajn
Objavljeno: 28.07.2023; Ogledov: 309; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (5,62 MB)

8.
Prenova celostne grafične podobe knjižnice Miklova hiša Ribnica
Tina Đenadić, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna identiteta, knjižnica
Objavljeno: 29.07.2023; Ogledov: 309; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (15,77 MB)

9.
Oblikovanje vizualne identitete glasbenika Larryja
Eva Leber, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, vizualna podoba glasbenika, hibridni glasbeni žanri, grafično oblikovanje
Objavljeno: 03.11.2023; Ogledov: 354; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh