Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Detekcija (ne)gibanja v zaprtih prostorih, razvoj sistema eMotion
Vojko Pirc, 2019

Opis: Cilj diplomske naloge je raziskati možnost izdelave naprave, ki bi ostarelim oz. vsem tistim, ki potrebujejo podporo, omogočala samodejno obveščanje skrbnikov o morebitnih nevsakdanjih dogodkih in s tem varnejše bivanje v domačem okolju. Komunikacijska naprava bi zaznala premike oz. časovna obdobja brez premikov v zaprtih prostorih. Preko spletne aplikacije, ki bi te informacije uporabila, bi si uporabnik oz. skrbnik spreminjal urnike, nastavitve zaznavanja in načine obveščanja. Prvi del naloge predstavlja izdelavo in programiranje komunikacijske naprave, ki skrbi za sprejem signalov in prenos podatkov na strežnik. Drugi del naloge je namenjen predstavitvi tehnologij, uporabljenih pri razvoju in opisu spletne aplikacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zaznavanje premikov, mikrokrmilnik, izdelava spletne aplikacije, ogrodje Laravel
Objavljeno: 14.08.2019; Ogledov: 3201; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

2.
3.
Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Ardita Mazrekaj, 2023

Opis: Pri izbiri medijev imajo oglaševalci pestro izbiro in posledično izberejo medij glede na potrebe ter finančne zmožnosti. Vedno bolj so prisotni fitnes oglasi, ki nas prepričujejo, da se odločimo za nekoga izmed njih. Ker so mladi tisti, ki prevladujejo v fitnesu, nas zanima, kako ti zaznavajo tovrstne oglase bodisi na družbenih omrežjih ali pa v resničnem svetu. Fitnesi se odločajo za različne vrste oglaševanja, zato smo želeli ugotoviti, katero najbolj pritegne ciljne skupine. Na nekatere vsebine podjetja niso pozorna, a jih ciljna skupina želi slišati, videti in prebrati. Namen diplomskega dela je bil raziskati zaznavnost fitnes oglasov in njihovo učinkovitost pri mladi slovenski populaciji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fitnes, oglaševanje, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji.
Objavljeno: 14.07.2023; Ogledov: 296; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (755,88 KB)

4.
Dotik narave
Eva Glavan, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, narava, človeško zaznavanje, trajnostna preproga
Objavljeno: 03.11.2023; Ogledov: 280; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (4,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh