Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Stopnja ozaveščenosti prebivalcev Občine Bled o ravnanju z odpadki
Maruša Žemva, 2018

Najdeno v: osebi
Ključne besede: odpadki, ločevanje odpadkov, recikliranje, odlaganje odpadkov
Objavljeno: 09.04.2020; Ogledov: 3889; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
3.
4.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Opis: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 3585; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (419,55 KB)

5.
6.
7.
Rast podjetja Sportradar d. o. o.
Matic Malovrh, 2017

Opis: V današnjem svetu poslovno življenje od nas zahteva nenehno vpetost v spremljanje dogodkov, ki se okoli nas odvijajo z vse večjo intenziteto. Za uspešnost moramo biti prilagodljivi in ažurni. V diplomskem delu obravnavam podjetje Sportradar d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2003 in se ukvarja z razvojem programske opreme. Cilj diplomskega dela je bil proučiti dosedanje poslovanje podjetja, na kakšen način, v kolikšnem času in s kakšnimi rezultati bo podjetje razširilo poslovanje. Da bi ugotovil, kako se lahko podjetje najhitreje prilagodi trenutnim gospodarskim razmeram, sem proučil strategije rasti podjetja, poslovne možnosti, analiziral sekundarne podatke iz raziskave, izdelal celostno SWOT in finančno analizo. Ugotovljeno je bilo, da ima podjetje dobre temelje za nadaljnjo rast in uspeh, pri čemer morajo biti vodilni stalno pozorni na spremembe na trgu. V prihodnosti bo rast podjetja temeljila na rasti s spojitvijo, ker jim matično podjetje tako omogoča nadaljnji razvoj. Sredstva se bodo iz vrednosti 3.794.086.675 EUR v letu 2017 po pričakovanjih v letu 2020 dvignila na vrednost 6.133.349 EUR, prav tako pa se bo vrednost prihodkov od prodaje do leta 2020 dvignila na vrednost 8.110.000 EUR. Rast podjetja je povezana z zaposlovanjem novih delavcev, zato se bodo povečali stroški dela, iz vrednosti 2.202.241 EUR v letu 2017 na vrednost 5.304.416 EUR v letu 2020. Čisti dobiček bo v letu 2020 dosegel največjo vrednost, to je 1.127.354 EUR, vendar se lahko zgodi, da bodo dobiček izplačali matičnemu podjetju, v zameno pa dobili delnice podjetja Sportradar. Podjetje Sportradar d. o. o. namerava v letu 2017 investirati 150.000 EUR v nakup nove računalniške opreme. Enako investicijo nameravajo izvesti v letu 2018. Podjetje, tako kot do zdaj, ne bo najemalo posojil, ampak bo vse investicije financiralo z lastnimi sredstvi. V podjetju morajo še naprej izkoriščati svojo edinstvenost in prilagodljivost, ki sta jih definirali do zdaj. Za rast podjetja bodo v prihodnje pomembne tudi strateške odločitve matičnega podjetja Sportradar. Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, storitve računalniškega programiranja, strategije rasti, generična rast, analiza SWOT.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: DIPLOMSKA NALOGA, SPORTRADAR D.O.O., MALOVRH MATIC
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 2742; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

8.
Kazalniki kakovosti v ambulanti družinskega zdravnika
Matic Novak, 2017

Najdeno v: osebi
Ključne besede: pacient, kakovost, kazalniki kakovosti, zadovoljstvo pacientov
Objavljeno: 15.01.2018; Ogledov: 3495; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (711,94 KB)

9.
Potrebne kompetence za organizacijo in izvedbo doživljajskega turizma v Sloveniji
Maja Matić, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: doživljajski turizem, podjetništvo, tveganje, izzivi, kompetence
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2335; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (869,97 KB)

10.
Načrtovanje rasti podjetja Roiss, d.o.o.
Matic Milharčič, 2015

Najdeno v: osebi
Ključne besede: generična rast, poslovni načrt, finančna analiza, rast podjetja, analiza trga
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 2374; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (381,84 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh