Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o.
Vid Dežman, 2016

Opis: Hitro prilagajanje na spremembe v poslovnem okolju zahteva veliko dela in truda. V poslovnem načrtu rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o. sem predstavil generično rast podjetja na primeru financiranja nepremičnin. Čeprav naj bi bil trg nepremičnin že zasičen, tako s stanovanjskimi in poslovnimi stavbami kot z industrijskimi objekti, sem dokazal, da lahko podjetje zraste v petih letih za več kot 100 % z relativno malo dodatnih stroškov in zgolj z rastjo financiranja nepremičnin. Podjetjem z dejavnostjo lizinga v kriznih časih večinoma ne kaže ravno najbolje in zaznavajo upad financiranj. Pri BKS-leasingu, d. o. o. je zgodba malce drugačna, saj jih finančna kriza ni prizadela v tolikšni meri kot večino lizing podjetij. Predvsem je to posledica dobre poslovne prakse v podjetju, ki financira zgolj stranke z boljšo boniteto. BKS-leasingu, d. o. o. tudi ne bi bilo treba namenjati veliko sredstev v oglaševanje, saj so na tem trgu že prisotni, radi pa bi svojo prisotnost okrepili, saj imajo dobro priložnost glede na razmere, v katerih so se znašli nekateri izmed večjih konkurentov. Pri načrtu prodaje oz. finančnih prihodkov od obresti naraste njihov obseg prodaje v petih letih za več kot 100 %, in sicer iz 4.717.185 EUR planiranih finančnih prihodkov v letu 2016 na 8.909.331 EUR v letu 2020. Sredstva v bilanci stanja se jim v roku petih let povečajo iz 88.244.935 EUR na 168.375.433 EUR, kar je 90-odstotna rast obsega poslovanja. Poslovni izid v letu 2016 naj bi zaključili pozitivno s čistim dobičkom v višini 1.388.777 EUR. V letu 2020 naj bi čisti dobiček že znašal 3.844.350 EUR, kar je skoraj 180-odstotno povečanje čistega dobička v petih letih.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: financiranje nepremičnin, lizing, finančna kriza, rast podjetja, strategija rasti.
Objavljeno: 03.09.2017; Ogledov: 3080; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

2.
Načrtovanje rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o.
Vid Dežman, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: financiranje, nepremičnine, lizing, finančna kriza, rast podjetja, strategija rasti
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 4020; Prenosov: 147
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

3.
4.
5.
Model javno-zasebnega partnerstva uvajanja e-mobilnosti v Mestni občini Kranj
Vid Krčmar, 2022

Opis: Magistrsko delo predstavlja uvajanje e-mobilnosti v MOK. Za izvedbo projekta e-mobilnosti so potrebna finančna sredstva in ob pomanjkanju javnih sredstev v javnem sektorju se v sklopu javno-zasebnega partnerstva vključi zasebni partner s finančnim vložkom. Javno-zasebno partnerstvo predstavlja sodelovanje med javnim in zasebnim partnerjem s ciljem, da bi zadovoljili javni interes. Namen in cilj magistrskega dela je preveriti, ali je uvajanje e-mobilnosti po modelu javno-zasebnega partnerstva v MOK učinkovito in v javnem interesu. V teoretičnem delu magistrskega dela smo s pomočjo opisne, zgodovinske in primerjalne metode predstavili pojem, pomen in pravno ureditev javno-zasebnega partnerstva v Sloveniji. Predstavili smo tudi zgodovino razvoja javno-zasebnega partnerstva ter ureditev le-tega v državah EU. Na področju javno-zasebnega partnerstva smo opisali tudi temeljna načela in oblike javno-zasebnega partnerstva. S pomočjo razlagalne, primerjalne, statistične in metode analize vsebin smo v drugem delu magistrskega dela predstavili stanje e-mobilnosti v EU in v Sloveniji. V magistrskem delu smo preverjali izvedeni model javno-zasebnega partnerstva kot učinkovit v obliki sodelovanja med javnim in zasebnim partnerjem in s ciljem, da je projekt v javnem interesu. V raziskovalnem delu smo na podlagi študije primera projekta e-mobilnosti v MOK, ki je bil izveden v MOK, predstavili in preverili učinkovitost uvedbe le-tega. V sklopu raziskovalnega dela smo opravili tudi empirični del raziskave v obliki intervjuja. Intervju smo opravili z deležniki, ki vsak dan uporabljajo storitve e-mobilnosti iz projekta e-mobilnost v MOK. Na podlagi normativne, izkustvene in metode opazovanja z neposredno udeležbo smo v zaključku prikazali možnost razvoja in nadgradenj obstoječega modela e-mobilnosti v MOK.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: javno-zasebno partnerstvo, Mestna občina Kranj, javni partner, zasebni partner, e-mobilnost
Objavljeno: 23.11.2022; Ogledov: 550; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

6.
Dejanska raba na prometni infrastrukturi
Vid Eržen, 2022

Opis: Delo predstavlja evidentiranje dejanske rabe prostora na območju državnih cest v Sloveniji. Zasnovano je kot celovit pregled pojma dejanske rabe prometne infrastrukture s poudarkom na projektu inicialnega evidentiranja dejanske rabe na območju državnih cest, tj. glavnih, regionalnih in turističnih cest, brez avtocest in hitrih cest. Z letom 2000 in kasneje z vstopom v Evropsko unijo je država začela posodabljati prostorske evidence, beležili so se podrobni podatki zemljiškega katastra, med katere spada dejanska raba. Slednja je že bila evidentirana na območjih vodnih, kmetijskih in gozdnih zemljiščih, z letom 2019 pa je Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo začela s projektom evidentiranja dejanske rabe prometne infrastrukture, ki združuje državno in občinsko cestno ter železniško infrastrukturo. V magistrskem delu z analitično metodo analiziramo obstoječe stanje nepremičninskih evidenc pod državnimi cestami, s primerjalno metodo pa primerjamo rešitve izbranih tujih držav s slovenskim modelom. Z induktivno metodo so predstavljena glavna dejstva o slovenskem katastrskem sistemu. S statistično metodo so predstavljeni dejanski rezultati evidentiranja dejanske rabe državnih cest. Sintezna metoda spoznanja združuje v celovit pregled in podaja zaključke.Magistrsko delo raziskuje dve hipotezi, prva se nanaša na ustreznost začetnega stanja zemljiškega katastra za evidentiranje dejanske rabe prometne infrastrukture državnih cest. Izpostavlja vprašanje kakovosti evidentiranja dejanske rabe državnih cest v povezavi z deležem zemljiškokatastrskega načrta na parcelah pod državnimi cestami. Rezultat analize prikaže stanje zemljiškega katastra pod parcelami državnih cest na izbranih območjih in potrjuje potrebo po lokacijski izboljšavi katastra. Druga hipoteza se nanaša na raziskavo neusklajenosti dejanskega stanja infrastrukture v naravi in stanja v državni evidenci zbirnega katastra gospodarske javne infrastrukture. Preverjeni so bili rezultati zajema in območja neusklajenosti dejanskega stanja cest in prostorskih evidenc, prvenstveno zbirnega katastra gospodarske javne infrastrukture. Rezultat zajema pripravljene predloge za boljšo usklajenost podatkov, katerim skupna je direktna sprememba dejanske rabe ob posegih v prostor glede na novo in aktualno stanje prostora. Magistrsko delo je prva tovrstna predstavitev dejanske rabe prometne infrastrukture in se aktualno navezuje na intenzivne postopke sprememb državnih prostorskih evidenc skladno z novim Zakonom o katastru nepremičnin, katerega del predstavljajo podatki dejanske rabe
Najdeno v: osebi
Ključne besede: dejanska raba, ceste, državno cestno omrežje, kataster nepremičnin, prometna infrastruktura
Objavljeno: 26.01.2023; Ogledov: 508; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (7,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh