Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje rasti podjetja Harvey Norman Trading d. o. o.
Marko Demir, 2019

Opis: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Harvey Norman trading d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2000. Podjetje prihaja iz Avstralije, prvo poslovalnico pa je leta 2000 zgradilo prav v Ljubljani. Gre za podjetje, ki se ukvarja tako z maloprodajo kot veleprodajo. Večino prihodka podjetje ustvari z maloprodajo pohištva, spalnic, bele tehnike, zabavne elektronike in kuhinj, v tem vrstnem redu po obsegu prodaje. Dandanes je za rast podjetja potrebno konstantno prilagajanje glede na trg in konkurenco. Z neprestanim iskanjem novih pristopov in rešitev lahko doseže veliko konkurenčno prednost. Namen diplomskega dela je bil izdelati načrt za rast podjetja in pred tem analizirati trenutno stanje podjetja Harvey Norman trading d. o. o., poleg tega pa definirati, kateri način rasti je primeren za podjetje. Na osnovi analize sedanjega in projekcije načrtovanega poslovanja smo ugotovili, da je generična rast podjetja optimalna izbira. Z analizo računovodskih izkazov sem ugotovil, da podjetje uspeva in raste vsako leto. S finančnimi kazalniki sem potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo generično rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in posluje z dobičkom. Podjetje Harvey Norman trading d. o. o. ima potencial za rast in razvoj ter vse možnosti za uspeh in uresničitev svojih ciljev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Rast podjetja, konkurenčne prednosti, analiza delovnih postopkov, dejavnosti v organizaciji, prodaja.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 1822; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh