Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razširitev poslovnega načrta Toronto Business Academy z vpeljavo ambasadorjev blagovne znamke
Juš Dobnikar, 2017

Abstract: Predmet diplomskega dela je razširitev poslovnega načrta 3-tedenske poletne šole Toronto Business Academy (v nadaljevanju TBA) z uvedbo strategije ambasadorjev blagovne znamke. TBA je projekt, ki pod sloganom »Učenje skozi prakso« združuje teoretično znanje s praktičnim ter v visoko konkurenčnem poslovnem okolju, tj. v Torontu v Kanadi, udeležencem omogoča neprecenljivo izkušnjo, ki je lahko pomembna prednost pri iskanju zaposlitve in začetku kariere. Izobraževalne vsebine so v programu združene v okviru predmeta Kultura mednarodnega poslovanja, ki je sestavljen iz petih modulov, ki zajemajo glavna področja poslovanja s kanadske in globalne perspektive: Globalno podjetništvo, Inovacije, Poslovno komuniciranje, Prodaja in marketing ter Globalne finance (tvegani kapital). Ker se je program izkazal kot zelo uspešen, ga bomo začeli širiti, in sicer najprej z vpeljavo strategije ambasadorjev blagovne znamke. Ambasadorji imajo promocijsko in rekrutacijsko vlogo, sama vpeljava strategije pa temelji na zasledovanju naslednjih ciljev: izbor primernih kandidatov za vlogo ambasadorja, načrtovanje njihovih promocijskih aktivnosti in spremljanje delovanja, na podlagi tega pridobivanje udeležencev za program iz različnih kulturnih okolij in z različnim predznanjem ter ustvarjanje prepoznavnosti in pozitivne podobe TBA v javnosti. Dolgoročna vizija TBA je postavitev sorodnega programa drugje po svetu, pri realizaciji te vizije pa bodo z nadaljnjim razvojem strategije vlogo igrali tudi ambasadorji blagovne znamke.
Found in: osebi
Keywords: Toronto Business Academy, poletna šola, mednarodno poslovanje, ambasadorji blagovne znamke
Published: 23.08.2017; Views: 3297; Downloads: 139
.pdf Fulltext (1,18 MB)

2.
Search done in 0 sec.
Back to top