Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 74
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih
Tanja Jevnikar, 2016

Opis: V današnjem času je raziskovanje zadovoljstva in motivacije zaposlenih čedalje bolj pomembno področje, saj le zadovoljen in motiviran zaposleni pozitivno prispeva k uresničevanju ciljev organizacije. Menim, da gre za izredno pomembno in hkrati zelo občutljivo temo. Poudariti želim pomembnost menedžmenta človeških virov in posebnosti javnega sektorja na tem področju. V svojem magistrskem delu se bom osredotočila na zadovoljstvo in motivacijo zaposlenih v javni upravi, bolj podrobno se bom osredotočila na zadovoljstvo in motivacijo zaposlenih na Upravni enoti Trebnje, ki je na tem področju v zadnjih letih zelo uspešna. Upravna enota Trebnje se mi zdi primerna upravna enota, saj bo letos že enajsto leto zapored izvajala anketiranje zaposlenih o njihovem delu oz. zadovoljstvu z zaposlitvijo na upravni enoti. Dosedanji rezultati kažejo, da je rezultat zadovoljstva zaposlenih posledica prispevka vodstva in vseh zaposlenih k vrednotam sodobne javne uprave, ki jo skupaj razvijajo z uporabo različnih sistemov, orodij in modelov. Pri tem pa kot najpomembnejši element dodane vrednosti kvalitetnemu delovanju prepoznajo v vseh zaposlenih, ki s svojo etično, kulturno in karierno naravnanostjo sledijo tem ciljem. Da organizacija dosega zastavljene cilje, mora zagotoviti kvalitetno vodenje na vseh ravneh. Z dobrim vodenjem se zagotovi visoka stopnja motiviranosti zaposlenih. Z motiviranostjo zaposlenih se izboljšujejo delovni rezultati zaposlenih (izboljšanje kakovosti upravnih storitev, izboljšanje učinkovitosti ...), hkrati pa se povečuje zadovoljstvo zaposlenih. Ustrezno ravnanje z ljudmi pri delu postaja ključ do uspeha vsake organizacije. Dobra organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih imata neposreden vpliv na ključne elemente uspešnosti in učinkovitosti organizacije.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, poslovna komunikacija, človeški viri, javna uprava, upravne enote, Trebnje, magistrske naloge
Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 1559; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (701,03 KB)

2.
Zemljiškoknjižna ureditev vodnih zemljišč
Brigita Korošec, 2016

Opis: Za potrebe upravljanja in gospodarjenja z vodami predvideva zakonodaja s področja voda določitev in evidentiranje vodnih zemljišč. Magistrsko delo obravnava te načine evidentiranja vodnih zemljišč in ureditev statusa vodnega javnega dobra v javnih evidencah glede na različne pravne podlage. Podrobneje so predstavljene določbe Zakona o vodah o evidentiranju vodnih zemljišč v javnih nepremičninskih evidencah in pravila, ki se pri tem evidentiranju uporabljajo. Izpostavljena je potreba po tem, da se v tej zvezi vzpostavi dejanska raba prostora. Nazadnje je nakazana tudi posebna problematika togih pravil na področju nepremičnin, ki otežujejo ustrezno umestitev voda v tako zakonodajo. Avtorica te magistrske naloge se v delu osredotoča na dejansko rabo in lastništvo vodnih zemljišč ter posledično na usklajenost uradnih evidenc s stanjem v naravi, ki pa se razlikujeta. Razlog za odstopanja gre iskati predvsem v tem, da se struge vodotokov skozi desetletja premikajo, bodisi po izvedenih regulacijah ali po naravni poti. Tako obstajajo v Republiki Sloveniji vodna zemljišča v naravi in vodna zemljišča po evidenci zemljiškega katastra. V primerih, kjer se izkaže, da so podatki o isti parceli vodnega zemljišča iz obeh podatkovnih virov različni, je treba uskladiti zemljiškoknjižno stanje z dejanskim. Predstavljena so različna problemska področja oz. skupine posameznih primerov neskladij, ki se jih lahko obravnava enako, in postopki ureditve, ki privedejo do urejenega stanja evidenc zemljiškega katastra in zemljiške knjige. Na podlagi analize veljavne zakonodaje je prikazan pravilen način ureditve vodnih zemljišč z lastninskega vidika in postopek vpisa oz. izbrisa statusa vodnega javnega dobra na obravnavanem področju. Z ažurnimi in realnimi evidencami vodnih zemljišč v Republiki Sloveniji, določenimi na podlagi strokovno vodarskih kriterijev in določenih statusih vodnih zemljišč, je omogočeno uveljavljanje pravnega režima vodnih zemljišč in omejevanje lastninske pravice na parcelah v zemljiškem katastru. Kakovostno vzpostavljene in urejene zbirke podatkov o vodnih zemljiščih, ki vsebujejo ažurne podatke, bi pripomogle k boljšemu upravljanju, razpolaganju in načrtovanju z vodami, zagotavljajo pa tudi pravno varnost lastnikom nepremičnin.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vodno zemljišče, naravno vodno javno dobro, lastništvo vodnih zemljišč, status vodnih zemljišč, meja vodnega zemljišča, zemljiški kataster, zemljiška knjiga, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 1045; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

3.
Sistem nagrajevanja javnih uslužbencev kot element sodobnega menedžmenta
Karmen Lukše, 2016

Opis: Javni sektor je vse bolj pod pritiskom pričakovanj in zahtev po modernizaciji, inovativnosti, povečanju kakovosti, učinkovitosti, uspešnosti ter večji prilagodljivosti okolju, s čimer bi se približal zahtevam, potrebam in pričakovanjem prebivalstva oziroma uporabnikov. Glede na to, da gre v javnem sektorju predvsem za storitveno dejavnost, so najpomembnejši člen sistema zaposleni. Da pa bi ljudje svoje delo dobro in učinkovito opravljali ter z veseljem prihajali v službo, morajo biti motivirani.Če dosegajo oziroma presegajo postavljene cilje, jih je treba primerno nagraditi. Da bo sistem nagrajevanja deloval tudi motivacijsko, je treba poznati potrebe zaposlenih. Nagraditi jih je treba z nagradami, ki so za njih privlačne. Sistem nagrajevanja mora biti zastavljen tako, da zaposlenim nudi zadovoljstvo ter občutek pripadnosti in pomembnosti, organizaciji pa dolgoročen obstoj in razvoj. Višina in vrsta nagrade mora biti odvisna od dela zaposlenih, zaposleni pa morajo jasno videti povezavo med prejeto nagrado in rezultati dela. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili sistem nagrajevanja v javnem sektorju kot del kadrovskega menedžmenta. Obstoječa zakonodaja predvideva, da bo javni uslužbenec denarno nagrajen ali pa bo napredoval le v primeru, če bo ugotovljeno, da je svoje delo opravil nadpovprečno uspešno.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: javni uslužbenci, javni sektor, plačni sistem, motivacija, nagrajevanje, napredovanje, delovna uspešnost, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 1285; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

4.
E-carina in njena usmerjenost h gospodarskim subjektom
Borut Gomboc, 2015

Opis: Program e-carine je kompleksen. Za njegovo uvedbo je Komisija Evropske unije pripravila večletni strateški načrt e-carine MASP (Multi-Annual Strategic Plan) vseh držav članic s ciljem vzpostavitve brezpapirnega poslovanja med carino in gospodarskimi subjekti. Vsi obstoječi in bodoči računalniški sistemi, ki se nanašajo na poslovanje carine, so in bodo del tega načrta. Pri pripravi strategije razvoja carinske službe Republike Slovenije (v nadaljevanju: carinske službe) so bili upoštevani še drugi strateški dokumenti, ki vplivajo na nacionalno strategijo razvoja carinske službe. Z razvojem interneta je bil eden od ciljev strategije carinske službe, da se celotna služba poveže v enoten informacijski sistem. Prve korake je začela s sprejemom ustrezne zakonodaje in uvajanjem elektronskih poenostavljenih postopkov v svoje poslovanje z gospodarskimi subjekti že sredi devetdesetih let prejšnjega stoletja. Začetek elektronskega poslovanja sega že v leto 1992. Bil je skromen, saj je temeljil na nepovezanih računalniških sistemih v okviru posameznih carinski uradov in izpostav. Leto 2000 predstavlja v poslovanju carinske službe z gospodarstvom pomembno prelomnico in pričetek brezpapirnega poslovanja pri uvozu in izvozu blaga, saj je takrat carinska služba prvič omogočila gospodarskim subjektom elektronsko vlaganje carinskih deklaracij. E-poslovanje, ki je nadgradnja nekdanje računalniške izmenjave podatkov, saj omogoča poleg izmenjave podatkov tudi brezpapirno poslovanje, je carinska služba izvedla s 1. januarjem 2007. V magistrski nalogi je proučena dosežena stopnja implementiranosti sodobnega e-poslovanja v carinsko službo in strategija carinske službe na področju zelo pomembnega e-poslovanja, ki se pojavlja v carinskih postopkih predvsem na področju njihovih poenostavitev. Hkrati informatizacija carinskih postopkov omogoča takšno službo, ki je prijazna do uporabnikov. Carinska služba si prizadeva za harmonizacijo in poenostavitve v carinskih postopkih, kar zelo pripomore k premagovanju administrativnih ovir pri pretoku blaga v in iz Evropske unije (v nadaljevanju: EU). Ti carinski postopki so kot osnovni izvedbeno najbolj enostavni, enolični, vendar po drugi strani, gledano s časovne strani izvedbe postopka, lahko trajajo (pre)dolgo, s finančnega vidika pa lahko pomenijo visok dodaten strošek za gospodarske subjekte. V magistrski nalogi sem tako raziskal in opisal možnosti elektronskega poslovanja med carino in gospodarskimi subjekti na podlagi informacijskih orodij in predstavil carinske poenostavitve, ki so na voljo gospodarskim subjektom, in prikazal, da prenova carinskega poslovanja vpliva na konkurenčnost gospodarskih subjektov, saj vse to vpliva na znižanje stroškov upravljanja v gospodarskih subjektih. Poseben poudarek v nalogi je dan elektronskemu poslovanju z vidika prednosti, ki jih ta prinaša. Uvoz in izvoz blaga z državami nečlanicami EU še vedno poteka z uporabo carinskih postopkov. Ti in z njimi povezane dejavnosti lahko povzročijo precejšnje stroške gospodarskim subjektom, vključenim v te postopke. S tega vidika je narejena analiza o potrebnih uvozno-izvoznih postopkih, dokumentih, stroških in času za izvedbo poslov za Slovenijo ter narejena primerjava s Finsko za leto 2013. Drugi vidik pa je neprožnost oziroma odvisnost gospodarskih subjektov pri izvajanju carinskih postopkov od poslovnega časa carinske službe in razmeroma dolgotrajen carinski postopek. Za izhodišče sem vzel primerjavo razmerja med carinskimi deklaracijami, vloženimi v klasičnih rednih oziroma poenostavljenih carinskih postopkih, in deleži gospodarskih subjektov, ki uporabljajo poenostavljene carinske postopke v Republiki Sloveniji, ter naredil primerjavo z državami članicami EU. V nalogi sem želel prikazati zahtevnost in obširnost poenostavljenih carinskih postopkov ter njihove prednosti, ki vplivajo na poslovanje gospodarskih subjektov, in proučil njihov vpliv na odziv gospodarskih subjektov na vključevanje poenostavljenih carinskih postopkov v njihovo poslovanje.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: carina, carinski postopek, elektronsko poslovanje
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 846; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

5.
Brezposelnost mladih v Zasavju
Lučka Leskovšek Štruc, 2015

Opis: Brezposelnost je družbeni pojav, ki je stalno prisoten v našem okolju. Povečevanje oz. zmanjševanje števila oseb brez zaposlitve sledi gospodarskemu razvoju in je na nek način naraven pokazatelj stanja v državi. Gospodarska kriza je v zadnjih letih še posebej izpostavila težave mladih iskalcev zaposlitve, ki najbolj občutijo zmanjšano povpraševanje po delavcih, saj delodajalci večinoma dajejo prednost osebam z izkušnjami. Zavod RS za zaposlovanje je v sodelovanju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti v letu 2013 izdal poročilo z naslovom Mladi in trg dela. V publikaciji so navedeni nekateri razlogi za povečanje števila brezposelnih mladih po Sloveniji, dodani pa so tudi statistični podatki, ki navedene razloge potrjujejo. Tudi Evropska unija je aktivno pristopila k reševanju problematike nezaposlenosti mladih in sprejela nekatere usmeritve, ki države članice zavezujejo k aktivnemu delovanju. Vlada Republike Slovenije je tako konec januarja 2014 sprejela program Jamstvo za mlade, ki pomeni drugačen pristop k povečanju zaposlenosti mladih iskalcev zaposlitve. Ukrepi, ki so na voljo mladim v prvih štirih mesecih po prijavi na zavodu, so različni, prav tako pa je različna njihova uspešnost glede na regijo izvajanja. Tudi med brezposelnimi mladimi so precejšnje razlike v možnostih za zaposlitev, zato smo se v magistrskem delu osredinili na mlade v Zasavju, ki je kot regija specifična v več pogledih. Odraz vseh težav na tem področju pa je ravno število mladih brez zaposlitve. Danes je že jasno, da omenjeni ukrepi vsaj na tem področju ne prinašajo želenih in pričakovanih rezultatov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: zaposlovanje, brezposelnost, mladi, trg dela, Zasavje, Slovenija, magistrske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 29.08.2017; Ogledov: 1065; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

6.
7.
Plačilni sistem v javnem sektorju
Mateja Drobič, 2015

Opis: Plačilni sistem v javnem sektorju je doživel že kar nekaj sprememb. Glede na gospodarsko stanje v državi je potrebno večkratno reguliranje s strani države, da so javne finance vzdržne. S tem pa se nenehno posega v plače javnih uslužbencev in v njihove dodatke. Plače pomembno vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih in dodatki jih spodbujajo k bolj uspešnemu delu in večjemu trudu. Delitev zaposlenih na uradnike in strokovno-tehnične delavce je z novim plačnim sistemom ter s spremembo Zakona o javnih uslužbencih prinesla tudi razlike med zaposlenimi. Javne finance vplivajo na vse prebivalce Republike Slovenije. Z uravnoteženim ravnanjem z javnimi financami lahko uravnavamo ves pretok blaga in storitev, da so prebivalci zadovoljni in da ne občutijo pomanjkanja. Ko je dolg pri javnih financah prevelik, se vlada poslužuje ukrepov, ki niso prijazni do prebivalcev, in ki zmanjšujejo blaginjo prebivalcev. Zato je potrebno, da so javne finance vzdržne, da imamo ustrezen plačni sistem v javnem sektorju, preko katerega lahko uravnavamo dohodke in odhodke države. Pri tem pa skušamo biti pravični, tako da so posegi v plače enakomerni in ne prepogosti. Pri tem ne smemo pozabiti, da zaposleni potrebujejo pri svojem delu tudi nagrajevanje in izobraževanje.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: javni sektor, javna uprava, javni uslužbenci, plačni sistem, javne finance, Slovenija, diplomske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 1276; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

8.
Podobnosti in razlike pravnega položaja "uradnikov" in "strokovno-tehničnih javnih uslužbencev" v slovenskem uslužbenskem pravu
Darja Lutar, 2015

Opis: Podobnosti in razlike pravnega položaja %uradnikov% in %strokovno-tehničnih javnih uslužbence% v slovenskem uslužbenskem pravu najdemo opredeljene v različnih pravnih aktih. Zato bomo v magistrskem delu s pomočjo pravnih aktov, kolektivnih pogodb, vladnih uredb, splošnih aktov drugih državnih organov in pravilnikov ministrstev predstavili, kje nastajajo razlike in podobnosti med %uradniki% in %strokovno-tehničnimi javnimi uslužbenci%. Katere prednosti in ugodnosti imajo določeni uslužbenci, medtem ko so drugi uslužbenci zanje prikrajšani. Ker je znano, da lahko samo od zadovoljnih in dovolj motiviranih javnih uslužbencev pričakujemo odlične rezultate, bomo ugotavljali, na katerih področjih pravnega položaja %uradnikov% in %strokovno-tehničnih javnih uslužbencev% v slovenskem uslužbenskem pravu bi bilo smiselno, da bi vlada spremenila oziroma predlagala spremembe veljavnih pravnih aktov. To pa predvsem s ciljem, da bi te razlike omilili ali celo odpravili, in s tem omogočili večje zadovoljstvo med javnimi uslužbenci, brez večjih finančnih posledic. S tem bi dosegli, da bi lahko že strokovno usposobljeni %strokovno-tehnični javni uslužbenci% kandidirali za zaposlovanje na %uradniških% delovnih mestih. Prav tako se bomo zavzemali za ustreznejše in pravičnejše ocenjevanje javnih uslužbencev in tudi za uvedbo drugačnega, pravičnejšega načina napredovanja obeh kategorij javnih uslužbencev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: javni sektor, javna uprava, javni uslužbenci, kadrovski načrti, sistemizacija delovnih mest, letni razgovori, ocenjevanje, Slovenija, magistrske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 1280; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

9.
Vpliv finančnih spodbud delodajalcem na število potreb po delavcih
Jolanda Kamnikar, 2015

Opis: Brezposelnost, s katero se soočamo v Sloveniji, je danes ena najbolj perečih težav ne le evropskih držav, temveč tudi v svetu. Za omilitev oziroma reševanje te problematike je zadolžena država. Eden od načinov reševanja teh težav je uvedba ukrepov aktivne politike zaposlovanja. Problem našega raziskovanja je brezposelnost, predmet našega raziskovanja pa je vpliv ukrepov aktivne politike zaposlovanja, konkretno finančnih spodbud delodajalcem na število potreb po delavcih z namenom ugotoviti, ali izvajanje teh ukrepov dejansko pripomore k zmanjševanju brezposelnosti. V prvem delu smo predstavili trg dela, opredelili pojem in vrste brezposelnosti, predstavili Zavod RS za zaposlovanje, njegovo vlogo, organiziranost in temeljne dejavnosti. V nadaljevanju smo se osredinili na načine objave prostih delovnih mest v javnem in zasebnem sektorju ter predstavili ukrepe aktivne politike zaposlovanja. Bolj podrobno smo predstavili ukrepe, ki pomenijo finančne spodbude za delodajalce pri zaposlovanju novih delavcev. V samem raziskovalnem delu nas je zanimalo, ali se število potreb po delavcih v času objave javnih povabil, ki pomenijo finančne spodbode delodajalcem, dejansko poveča in kako velik je ta delež. Primerjali smo povečanje števila potreb po delavcih v Zasavju s povečanjem potreb po delavcih v celotni Sloveniji in ugotavljali, ali se s trajanjem gospodarske krize povečuje interes delodajalcev po zaposlitvi novih delavcev s finančnimi spodbudami.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: brezposelnost, trg dela, politika zaposlovanja, potrebe po delavcih, finančne spodbude, zaposlovanje, Slovenija, magistrske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 803; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh