Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 45
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Mobing na delovnem mestu
Matej Hrastar, 2018

Found in: osebi
Keywords: mobing, komunikacija, nasilje, sodelavci, žrtev, mobing na delovnem mestu
Published: 11.02.2019; Views: 2452; Downloads: 132
.pdf Fulltext (781,59 KB)

2.
3.
4.
Reševanje konfliktov v poslovnem okolju
Bojan Staniša, 2018

Found in: osebi
Keywords: tipi osebnosti, konflikti, reševanje konfliktov, verižna reakcija, zaposleni
Published: 16.05.2019; Views: 2916; Downloads: 137
.pdf Fulltext (1,30 MB)

5.
Motivacija zaposlenih v podjetju X
Marko Žakelj, 2019

Found in: osebi
Keywords: motivacija, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo, vodenje, zadovoljstvo zaposlenih
Published: 26.08.2019; Views: 3977; Downloads: 198
.pdf Fulltext (989,97 KB)

6.
Poslovno komuniciranje v projektnem managementu
Blaž Ajdovec, 2020

Found in: osebi
Keywords: komunikacija, podjetje, projektna komunikacija, projektni vodje, vodenje, projektno vodenje
Published: 27.11.2020; Views: 1433; Downloads: 106
.pdf Fulltext (1,30 MB)

7.
8.
9.
10.
Izboljšave modela vedenjskih kompetenc vodij v avtomobilski industriji
Irena Mislej, 2013

Abstract: Raziskovalno vprašanje (RV): Raziskava obravnava vprašanje, katerim vedenjskim kompetencam vodij srednji menedžment v podjetju v avtomobilski industriji pripisuje večji vpliv na kakovostno vodenje glede na ostale kompetence.Namen: Posodobitev modela vedenjskih kompetenc podjetja v avtomobilski industriji. Postavitev kvalitetnega nabora vedenjskih kompetenc je izrednega pomena, saj je osnova za merjenje stanja razvitosti voditeljstva v podjetju.Metoda: Uporabljen je bil anketni vprašalnik z zaprtimi vprašanji, s katerimi so bile raziskane razlike v pomembnosti med kompetencami za vodenje, ter analiza letnih osebnih razgovorov. Uporabljena sta bila osnovna statistika in grafični prikazi rezultatov.Rezultati: Srednji menedžment višje ocenjuje vedenjske kompetence vodij, ki se nanašajo na osebno integriteto, odločanje na podlagi dejstev, pozitivne medsebojne odnose, prepoznavanje dosežkov in razvoj sodelavcev. Mlajša generacija vodij srednjega menedžmenta najvišje ocenjuje vedenjske kompetence, ki določajo pozitivne medsebojne odnose.Organizacija: Povečanje zavedanja vodij, da sta skrb za razvoj zaposlenih in vzpostavitev pristnih, humanih medsebojnih odnosov izrednega pomena.Družba: Primer za izboljšanje vodenja v smeri postavitve sodobnejšega kompetenčnega modela.Originalnost: Na področju obvladovanja kompetenc gre za originalen primer izboljšanja kompetenc, saj izboljšuje kompetence v specifičnem okolju oz. izključno v obravnavanem podjetju.Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je omejena na pozitivne vedenjske kompetence vodij. Kot priložnost za nadaljnje raziskave lahko podjetje meri tudi negativne kompetence oz. slepe pege v voditeljstvu, kar bi doprineslo k popolnejši sliki stanja na področju voditeljstva v podjetju.
Found in: osebi
Keywords: kompetence, vodenje, menedžment, avtomobilska industrija, komuniciranje, diplomske naloge
Published: 20.08.2021; Views: 1216; Downloads: 0
.pdf Fulltext (2,10 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top