Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Embalaža in njen pomen za prodajo izdelka v farmacevtskem podjetju
Tanja Murn, 2014

Opis: Podjetja je potrebno spodbujati, da čim več pozornosti namenijo embalaži. Sama embalaža je izredno pomembna, saj pomaga prodajati določen izdelek. Prav dizajn in videz pomembno vplivata na kupce in odločata pri nakupnih odločitvah. Embalaži lahko rečemo tudi, da je tržni nosilec komunikacij med podjetjem in kupcem. Njena glavna naloga je ustvarjanje zaupanja. Tisti prvi stik z določenim izdelkom nam ustvarja različne poglede, na osnovi katerih se odločamo za nakup izdelka. Vsak potrošnik si o določenem izdelku stvari svojo podobo. Ta podoba ne izhaja samo iz izdelka, temveč tudi iz podjetja, v katerem nastaja. Vsako podjetje, če želi biti uspešno, mora v prvi fazi zagotoviti lep, privlačen, zanimiv dizajn. Da vse to dosežeš, je potrebno nenehno slediti konkurenci, trgu in upoštevati potrebne zakonodaje. Za doseganje vseh teh ciljev se je podjetje Krka, d. d., Novo mesto, odločilo, da zamenja dizajn. Ob menjavi dizajna je podjetje zamenjalo tudi obliko in gibanje navodila. Ravno na osnovi tega je podjetju uspelo prihraniti stroške.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: embalaža, dizajn, navodilo, zgibanje, konstrukcija, gramatura, format
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2573; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (910,51 KB)

2.
Racionalizacija stroškov zloženk v farmacevtski industriji
Vesna Kadunc, 2014

Opis: Glavni namen embalaže v farmacevtski proizvodnji je zgotavljanje kakovosti končnega izdelaka v celotnem času njegove uporabnosti. Eden izmed najpomembnejših embalažnih materialov so prav gotovo zloženke, katerih namen je pritegniti kupca, da izdelek kupi ter ga obenem seznani z vsemi pomembnimi podatki. Problem pa se kaže v prevelikih stroških odpisa embalaže, predvsem zloženk, zata smo v Krki uvedli ukrepe za zmanjševanje le-teh. Cilja diplomske naloge sta preučiti ukrepe, ki smo jih uvedli z namenom zmanjšanja stroškov odpisa ter ugotoviti prednosti novega dizajna. Kot metodologija za preučitev svojih dveh hipotez sem uporabila Swot analizo. Rezultati so pokazali, da smo z uvedenimi ukrepi v prvem četrtletju letošnjega leta sicer povečali stroške odpisa, vendar planiramo, da naj bi se le-ti do konca leta zmanjšali ter da bi bil novi dizajn embalaže prepoznaven in varen za uporabnika.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: embalaža, zloženke, novi dizajn, zniževanje stroškov, varna uporaba
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2940; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

3.
Analiza obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik
Peter Lipar, 2015

Opis: Diplomska naloga obravnava temo obnašanja potrošnikov. Obnašanje potrošnikov je proces, kjer potrošnik izbere, kupi, uporablja in zavrže izdelke ali storitve, s katerimi poskuša na najboljši način zadovoljiti svoje potrebe in želje. Pri tem nanj deluje vrsta različnih notranjih in zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na njegovo odločitev. Raziskava obnašanja potrošnikov je narejena na primeru nakupa zimskih pnevmatik. Med ponudniki le-teh vlada močna konkurenca, zato je pomembno, da poznajo in razumejo obnašanje potrošnikov ter si s tem zagotovijo konkurenčno prednost. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni dejavniki, ki imajo največji vpliv na potrošnika pri nakupu zimskih pnevmatik, ter ostale ugotovitve in rezultati analize obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: potrošnik, obnašanje potrošnikov, nakup, dejavniki, zimske pnevmatike
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2732; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

4.
Konkurenca med ponudniki internetnih storitev v Sloveniji
Aleksander Grmovšek, 2015

Opis: Diplomska naloga je osredotočena na tri najpomembnejše ponudnike, ki ponujajo navadne povezave (ADSL) in optično omrežje. To so Telekom Slovenije, AMIS in T-2. Moj namen je ugotoviti, kateri ponudnik je najugodnejši, zato so v nalogi podrobneje analizirani različni paketi. V zadnjem delu diplomske naloge je s pomočjo anketnega vprašalnika opravljena analiza, v kateri uporabnike različnih ponudnikov internetnih storitev sprašujemo o zadovoljstvu s cenami, povezavo, vrsti paketa. Tako pridobimo povratno informacijo uporabnikov internetnih storitev. Raziskava je pokazala, da je od samega začetka glavni ponudnik internetnih storitev Telekom Slovenije, ki je v državni lasti, sledi mu podjetje T-2 in nato še AMIS. Večina naročnikov si je izbrala določen paket zaradi, po njihovem mnenju, nizke cene za ponujeno število storitev, vendar pa rezultati kažejo, da se 66 odstotkom uporabnikov cene storitev še vedno zdijo previsoke.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: internet, internetni ponudniki, internetne storitve, uporabnik, konkurenca, povezava, naročnik, cena
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2870; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

5.
Ekonomska nihanja pri postavitvi sončne elektrarne
Matej Repovž, 2015

Opis: Za investicijo v solarne sisteme oziroma sončno elektrarno moramo poznati določene dejavnike, ki vplivajo na naš izkoristek pri ustvarjanju in prodaji električne energije. Diplomska naloga v prvem delu predstavi teoretična izhodišča, ki so pomembna pri investiciji, v drugem delu pa se osredotočimo na ekonomsko plat. Predstavljeni so rezultati pri dveh primerih sončne elektrarne. Prvi primer je povprečna stanovanjska hiša, ki bo imela na ugodnejši strani 60,5 m2 modulov. Drugi primer je industrijski objekt, ki bo imel nameščenih 640 m2 praktično identičnih celic. V zadnjem delu so predstavljene ugotovitve, pridobljene glede na naše izračune.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: sončna energija, električna energija, sončne celice, sončna elektrarna, stroški, investicija, rentabilni prag
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 5333; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

6.
Analiza ekonomske upravičenosti toplotne izolacije objektov
Franci Makše, 2015

Opis: Tako iz okoljevarstvenega kot tudi iz ekonomskega vidika predstavljajo toplotne izgube, ki uhajajo skozi zunanji ovoj objektov, resen problem. Zato je cilj diplomske naloge ugotoviti, katera debelina toplotne izolacije je najprimernejša za vgradnjo na stanovanjsko hišo. Za ta namen smo na primeru stanovanjske hiše z računalniškim programom Gradbena fizika URSA 4 naredili energetsko analizo za vsako izbrano debelino toplotne izolacije in tako prišli do energijskih lastnosti posameznih scenarijev toplotne zaščite. Na podlagi ugotovljenih koeficientov toplotnih prehodnosti smo izvedli analizo skupnih stroškov v življenjski dobi fasade (LCC-analiza) in tako ugotovili, da je fasada s toplotno izolacijo debeline 18 cm, glede na zdajšnje cene materialov in energije, najbolj rentabilna za vgradnjo.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: fasada, fasadni sistem, toplotna prevodnost, toplotne izgube, LCC analiza
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 4478; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

7.
Poslovni načrt podjetja
Katja Ručman, 2016

Opis: Poslovni načrt je vodnik, ki nam pokaže prednosti, nove priložnosti, razišče konkurente in pomaga porabiti finančne vire bolj dobičkonosno. Proces oblikovanja poslovnega načrta je za projekt koristen, ker je preko izračunov in predpostavk z njim mogoče dovolj zgodaj odkriti vse šibke točke in jih popraviti. V diplomski nalogi so predstavljeni poslovni načrt za podjetje DariloIdeja, s. p., njegove značilnosti in posamezni sestavni deli. Podrobneje so predstavljeni pojmi podjetništvo, elektronsko poslovanje in spletna trgovina, saj so temelji do pisanja poslovnega načrta. Ustanovitev in uspešnost poslovanja podjetja sta analizirani preko finančnih analiz in raziskav v teoretičnem delu diplomske naloge.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovni načrt, podjetništvo, elektronsko poslovanje, spletna trgovnina, spletna prodaja
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 4296; Prenosov: 517
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

8.
Analiza nabavne politike v podjetju
Maja Zoran, 2016

Opis: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 4068; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (905,84 KB)

9.
Zaposlovanje mladih v Sloveniji
Martina Sever, 2017

Opis: Zaposlitev mladim omogoči osamosvojitev, saj tako postanejo enakopravni člani družbe in si s tem omogočijo dosego ciljev, ki so si jih vnaprej zastavili. Osrednji problem zaposlovanja je mladinska brezposelnost. Mladi zaradi daljšega izobraževanja na trg dela vstopajo brez delovnih izkušenj in zato tudi težje dobijo zaposlitev. Imajo pa novejše, kompleksnejše znanje ter sklop spretnosti in kompetenc. Velik vpliv na zaposlovanje mladih je imela tudi gospodarska kriza. Namen diplomske naloge je pregled področja zaposlovanja mladih v Sloveniji. V teoretičnem delu so predstavljene osnove v zvezi z zaposlovanjem, dejavniki, ki vplivajo na zaposlovanje mladih, težave, s katerimi se srečujejo pri vstopu na trg dela, brezposelnost mladih ter ukrepi aktivne politike zaposlovanja. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati ankete, izvedene med mladimi, kjer so podani odgovori na vprašanja o vplivu gospodarske krize, metodah iskanja zaposlitve med mladimi, prednostih in slabostih mladih pri zaposlovanju ter mnenja mladih glede delovnih izkušenj.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mladina, zaposlovanje, trg dela, brezposelnost, iskanje zaposlitve
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3991; Prenosov: 266
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh