Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Slovenske gazele in njihovi modeli merjenja uspešnosti
Luka Novak, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: kazalniki uspešnosti, merjenje uspešnosti, gazele, modeli merjenja
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2669; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

2.
Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Luka Novak, 2018

Opis: Nogometni klub Manchester United se primarno ukvarja s športno-zabavno dejavnostjo, nogometom. Ta nogometni klub lahko zaradi svoje globalne baze »strank« že štejemo pod svetovne znamke. Skozi diplomsko delo sem ugotovil, ali je klub resnično voden kot podjetje oziroma globalna tržna znamka. Po temeljiti raziskavi zgodovine kluba in pregledu njegovih tržnih strategij, ki jih uporablja za privabljanje novih navijačev, sem ugotovil, da klub deluje kot globalno podjetje, njegovo ime pa je postala tudi globalna tržna znamka. Preko neposrednega anketiranja navijačev sem prejel podatek, da je klub trenutno bolj usmerjen v povečevanje prepoznavnosti svoje tržne znamke kot v sam nogomet. Strategije, ki jih je klub uporabljal skozi zgodovino, so bile uspešne, saj so ime kluba globalno gledano popeljale na sam vrh.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Nogometni klub, Manchester United, znamčenje, trženje, prodaja, konkurenca.
Objavljeno: 22.09.2018; Ogledov: 2858; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh