1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Prisotnost stresa pri fizioterapevtih v različnih delovnih okoljihRok Kladnik, 2016 Opis: Teoretična izhodišča: Stres je naraven odziv telesa na dogodke in spremembe, na
katere se moramo navaditi oz. prilagoditi. Dejavniki stresa so prisotni povsod, tudi na
delovnem mestu in vplivajo na vsakega posameznika drugače. Na nekaterih delovnih
mestih, mednje spadajo tudi poklici v zdravstvu, pa so zaposleni lahko še posebej
izpostavljeni stresu.
Metoda: V raziskavi smo ugotavljali prisotnost stresa pri fizioterapevtih v različnih
delovnih okoljih. Kot raziskovalni instrument smo uporabili anketni vprašalnik. V
raziskavo smo zajeli večino fizioterapevtov celjske regije zaposlenih v bolnišnici,
zdravstvenem domu, zdravilišču in fizioterapevte zaposlene v lastnem podjetju.
Rezultati: Ugotovili smo, da je 83 % anketirancev na delovnem mestu izpostavljenih
stresu. Pri 45 % vprašanih dela v slabih delovnih pogojih in 60 % anketirancev nima
ustrezne svetlobe. Ugotovili smo tudi, da 19 % fizioterapevtov dela v neustrezno
prezračevanem prostoru. 37 % anketiranih je mnenja, da stres na delovnem mestu
slabo vpliva na družino in partnerske odnose. Približno 50 % fizioterapevtov
premaguje stres z redno telesno aktivnostjo.
Razprava: Z našim raziskovalnim delom smo potrdili, da je stres prisoten tudi na
delovnem mestu fizioterapevtov zaposlenih v javnem zdravstvu in v zdraviliščih.
Presenetljivo fizioterapevti zasebniki menijo, da na delovnem mestu niso
izpostavljeni stresu. Skrb za preprečevanje stresa pa je odgovornost vsakega
posameznika zase, kakor tudi ustanove, kjer je zaposlen.
Najdeno v: osebi Ključne besede: delovno okolje, stres, fizioterapevti, diplomske naloge Objavljeno: 25.04.2017; Ogledov: 8992; Prenosov: 1764 Celotno besedilo (1,27 MB) |
9. |
10. Povezanost organizacijske klime, zadovoljstva zaposlenih, vodstvenih veščin in vrednotDušan Krajnik, 2016 Opis: Poslovni procesi, ne glede na dejavnost posameznih podjetij ali institucij, ki so lahko v zasebni ali državni lasti ali imajo status javno-zasebnega partnerstva, so postali po eni strani zelo preprosti, po drugi strani pa izredno zapleteni. Vse procese pa tako ali drugače upravljajo ljudje, ki imajo različna uporabna znanja, veščine, izkušnje oziroma so za to delo dovolj kompetentni. Poleg zaposlenih z ustreznimi kompetencami je za doseganje dobrih poslovnih rezultatov zelo pomembno, kakšni so v podjetju oziroma instituciji odnosi do zaposlenih oziroma kako se z ljudmi pri delu ravna. Zaradi tega se je v poslovnem svetu že pred mnogimi leti ustalila praksa, da se z različnimi metodami preučuje, meri, podrobno spremlja in analizira organizacijsko klimo, zadovoljstvo zaposlenih z različnimi vidiki dela, vodstvene veščine vodij in delovne vrednote. Merjenja sama po sebi ne bi imela nobenega pomena. Šele primerjave in analize različnih podatkov, ki so bili pridobljeni z merjenji, ter ugotavljanje povezav med navedenimi kategorijami prinesejo dodano vrednost teh merjenj. Dinamika poslovnega življenja v tem stoletju narekuje še posebno skrb, ki jo moramo namenjati ravnanju z ljudmi pri delu. Samo tisti zaposleni, ki so zadovoljni, bodo lahko kakovostno opravljali naložene naloge, sledili viziji in strategiji posameznega podjetja ali institucije in napredovali v poslovnem in v zasebnem svetu. Najdeno v: osebi Ključne besede: ravnanje s človeškimi viri, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, vodstvene veščine, Slovenija, magistrske naloge Objavljeno: 07.11.2017; Ogledov: 3722; Prenosov: 238 Celotno besedilo (995,99 KB) |