Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova spletne strani podjetja Njorka, d. o. o.
Jure Curk, 2019

Najdeno v: osebi
Ključne besede: spletne strani, uporabniška izkušnja, vsebinski marketing, inbound marketing, diplomsko delo
Objavljeno: 20.01.2020; Ogledov: 2380; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (5,93 MB)

2.
3.
Optimizacija programov za podporo poslovanja v Javnem zavodu Šport Ljubljana
Vesna Ostojić, 2023

Najdeno v: osebi
Ključne besede: dokumentni sistemi, Terefore™, Unisoft, nabava
Objavljeno: 25.04.2023; Ogledov: 465; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

4.
Uporaba družbenih omrežij v podjetjih
Gal Glavič, 2023

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na podjetja, ki uporabljajo različna družbena omrežja v Sloveniji. Cilj naloge je ugotoviti, s kakšnim namenom podjetja uporabljajo družbena omrežja, kaj želijo s tem doseči in na kakšen način pritegnejo pozornost obiskovalcev. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Izvedli smo anketo, s pomočjo katere smo pridobili informacijo o uporabi družbenih omrežij med podjetji. S pomočjo rezultatov smo ugotavljali, kako podjetja uporabljajo družbena omrežja in kakšen je njihov pogled na učinke komuniciranja z uporabniki prek družbenih omrežij.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: družbena omrežja, oglaševanje, Instagram, trženje, komuniciranje.
Objavljeno: 21.07.2023; Ogledov: 272; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

5.
Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitev
Matija Gregorič, 2023

Opis: V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje.
Objavljeno: 27.09.2023; Ogledov: 266; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (762,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh