Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Tjaša Nahtigal, 2016

Opis: Čas tržne ekonomije predstavlja vsem podjetjem, ki prodajajo svoje izdelke in storitve velik izziv. Vse večja konkurenca zahteva poleg zanimivih, kakovostnih, strokovnih in čim bolj ugodnih ponudb tudi spretnost prodaje in predstavitve izdelkov potencialnim kupcem. Prodaja je danes izjemno zapleten proces, delo s kupci je vse bolj odgovorno in zapleteno, od prodajalca pa zahteva spretnost, zbranost, prijaznost, prilagajanje potrebam in željam kupcev. Zadovoljiti želje in potrebe kupcev je uspeh podjetja, zato je potrebno nameniti vse več časa in denarja za tržno komuniciranje. Pomembno je, da so prodajalci usposobljeni na vseh področjih dela, ki ga opravljajo, še posebno pa na področju komunikacije. Uspešnost prodaje je odvisna od mnogih dejavnikov, ki jih bom predstavila v diplomski nalogi. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. Prvi je teoretičen, tu podrobneje opisujem teoretična spoznanja o tržnem komuniciranju, prodajnem razgovoru, osebnosti prodajalca in osebnosti kupca. V drugem delu diplomske naloge sem analizirala uspešnost prodajnih razgovorov v Avtohiši Vič d. o. o.. Intervjuvala sem štiri prodajalce in jih tudi dnevno spremljala pri poteku prodaje od sprejema stranke do predaje vozila. Na koncu sem podala predloge za izboljšave, ki bi lahko koristile podjetju za še boljšo izvedbo prodajnega razgovora in še večjo uspešnost prodajalcev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: tržno komuniciranje, prodajni razgovor, kupec, prodajalec, komuniciranje, osebna prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 2984; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

2.
Vpliv družbenih omrežij na nakupno vedenje potrošnika
Špela Šešerko, 2018

Opis: Družbena omrežja vplivajo na življenje vseh uporabnikov tako pozitivno kot tudi negativno, posredno in neposredno. Številne blagovne znamke se tega zavedajo ter vse svoje strategije orientirajo v to smer. Družbena omrežja so pogosto začetnik nakupnega procesa potrošnika, ne da bi se tega zavedal. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem so predstavljena družbena omrežja, kako jih podjetja vključujejo v svoje delo in kako vplivajo na potrošnika ter ali se tega zavedajo. Znotraj empiričnega dela so ugotovitve pokazale, da so družbena omrežja večkrat sprožilec nakupa, še večjo vrednost pa imajo mnenjski voditelji, katerih delo večina potrošnikov ne razume v popolnosti, a jim kljub temu sledi. Skozi analizo se je pokazalo tudi to, da potrošniki veliko bolj zaupajo podjetjem z vzpostavljenimi profili na družbenih omrežjih.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Družbena omrežja, nakupni proces, mnenjski voditelji, vpliv družbenih omrežij.
Objavljeno: 11.09.2018; Ogledov: 3006; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
Tržno komuniciranje v hotelu Ambient
Azra Pidić, 2018

Opis: Po podatkih statističnega urada Republike Slovenije je bilo leta 2016 v slovenskih hotelih 6.625.000 turističnih prenočitev, kar je 7,2 odstotne točke več kot leta 2015. Število prenočitev tujih turistov se je povečalo za 11 odstotnih točk. V Slovenijo je leta 2016 70,2 % turistov prišlo iz tujine. To so spodbudne številke za slovenske hotelirje, tudi za v diplomskem delu obravnavani hotel Ambient. Hotel, ki letos praznuje deseto leto obstoja, je v prejšnjih letih povečeval število prenočitev. V hotelu se zavedajo, kako zelo pomembno je učinkovito trženjsko komuniciranje, zato so pri nekaterih trženjskokomunikacijskih tehnikah zelo uspešni. Rezultati ankete so pokazali, da gostje dobro poznajo ponudbo hotela, in to predvsem po zaslugi spletnega oglaševanja. Gostje si od hotela želijo več osebne obravnave v obliki popustov za stalne goste in personaliziranih elektronskih sporočil. Prek elektronskih sporočil želijo biti redno obveščeni o posebnih popustih in ugodnostih, ki jih ponuja hotel. Turistične agencije, ki povezujejo slovenske hotelirje s tujimi gosti, so s sodelovanjem s hotelom Ambient zadovoljne. Te napotijo velik del tujih gostov v hotel Ambient. Največji delež gostov so upokojenci, sledijo družine in pari. Cena je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na odločitev gostov za rezervacijo namestitve. Večina turističnih agencij pridobi vse potrebne informacije o hotelu prek spletnih strani hotela, vsekakor pa bo moral hotel v prihodnje vložiti še več sredstev za svojo prepoznavnost v tujini. Prav tako je pomembno tesno sodelovanje s turističnimi agencijami, v kratkem je tudi v pripravi dan odprtih vrat za poslovne partnerje. Hotel Ambient ima dobro razvita trženjskokomunikacijska orodja, trženjski oddelek pa jih vseskozi izboljšuje.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: hotelirstvo, prenočitve, hotel Ambient, trženjsko komuniciranje, spletno oglaševanje, turistične agencije
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 2779; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

4.
Analiza vpliva generacijskih razlik na vodenje zaposlenih
Anže Nučič, 2020

Opis: Vodenje je ena najpomembnejših funkcij vsake organizacije, še bolj pa pride v ospredje v težkih in hitro spreminjajočih se časih. Pomembno je, da se organizacije zavedajo, da so v njihovem okolju prisotne različne skupine generacij in da ima vsaka svoje potrebe. Ključni dejavnik, ki definira uspešnega vodjo, pa je izbira in uporaba pravilnega stila vodenja. Namen magistrskega dela je ugotoviti, kako razlike med generacijami vplivajo na to, kakšen stil vodenja bo uporabil vodja. V magistrskem delu smo z raziskavo različnih karakternih lastnosti in delovnih značilnostih posameznikov, rojenih v različnih obdobjih, ugotavljali, kateri so tisti dejavniki generacije, ki so najbolj pomembni, da ugotovimo, kateri stil vodenja je za njih najbolj primeren. Cilj magistrskega dela je bilo ugotoviti, katere so ključne značilnosti posameznih generacij zaposlenih ter kako se te med seboj razlikujejo in dopolnjujejo z vidika uporabe enotnega stila vodenja. V magistrskem delu smo uporabili več različnih metod za raziskovanje opredeljene problematike. Uporabili smo deskriptivno metodo, primerjalno metodo, metodo analize primarnih in sekundarnih virov, metodo sklepanja in sinteze itd. V sklopu empiričnega dela smo izvedli anketni vprašalnik, ki smo ga ustrezno analizirali s pomočjo statističnih testov. Raziskovalni del temelji na lastni raziskavi, kjer smo med drugim uporabili Herseyjev in Blanchardov test, ki je namenjen merjenju stilov vodenja, in ugotavljali karakterne lastnosti s pomočjo Mayerjeve opredelitve uspešnih vodij. Ugotavljamo, da generacijske razlike predstavljajo pomemben dejavnik za učinkovito vodenje v organizacijah. Z analizo anketnega vprašalnika in teoretične vsebinske analize ugotavljamo, da se v praksi uporabljajo neustrezni stili vodenja, ki za posamezne generacije niso primerni. V magistrskem delu zato predlagamo, kakšen stil vodenja je primeren za posamezne generacije, z namenom čim bolj učinkovitega, zadovoljenega in produktivnega dela zaposlenih v organizaciji.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vodenje, generacijske razlike, generacije, management, izzivi vodenja, ravnanje z ljudmi, HRM
Objavljeno: 16.12.2020; Ogledov: 1752; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

5.
Učinkoviti poslovni sestanki
Amela Brajlih, 2021

Opis: V diplomskem delu želimo poudariti pomen pravilno načrtovanega in organiziranega poslovnega sestanka. V uvodu predstavimo tezi, ki ju z raziskavo preverjamo. Pri tem želimo ugotoviti, ali so slabo organizirani sestanki najpogostejši razlog za nezainteresiranost udeležencev in ali priprava sestanka terja preveč časa in denarja. V drugem delu podrobneje predstavimo poslovne sestanke, kdaj jih lahko označimo za učinkovite in kako jih organizirati. V zadnjem delu predstavimo rezultate raziskave, ki so bili izvedeni s pomočjo spletne ankete.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovni, sestanek, učinkovit, načrtovanje, raziskava
Objavljeno: 14.10.2021; Ogledov: 894; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

6.
Organizacijsko komuniciranje in reševanje konfliktov v organizaciji
Dragana Stančić Mrvoš, 2021

Opis: Komuniciranje navadno dojemamo kot nekaj samoumevnega, saj je v različnih oblikah zelo razširjeno in povezano z našim vsakdanjim življenjem. Zaradi tega ima ogromen pomen na naše vsakodnevno družbeno in gospodarsko oziroma poslovno življenje. Za uspešna podjetja je značilno, da imajo zdravo in razvojno usmerjeno delovno okolje, kjer imajo zaposleni občutek, da je njihovo delo ustrezno prepoznano in da s svojim delovanjem sodelujejo pri razvoju podjetja. V samem delovanju se pojavijo konflikti, ki so neizogibni med ljudmi. Vzroke za konflikte največkrat najdemo v slabi komunikaciji. Po drugi strani pa konflikti prinašajo celo vrsto pozitivnih posledic, saj pripomorejo, da ozavestimo probleme.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Komunikacija, poslovna komunikacija, reševanje sporov na delovnem mestu, konflikti, reševanje konfliktov.
Objavljeno: 13.11.2021; Ogledov: 1090; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

7.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih z delom od doma
Anja Peteh, 2023

Opis: Delo od doma je fleksibilna oblika zaposlovanja. Zaradi epidemije je to delo dobilo popolnoma nov pomen, saj je za nekatere to pomenilo veliko spremembo, tako za delodajalca kot delavca. Skozi magistrsko nalogo smo se osredotočili na vpliv dela od doma ter na motivacijo zaposlenih, ki uporabljajo tak način dela, saj vemo, da je ta zelo pomembna za kakovostno in uspešno opravljanje dela. Pri izvedbi ankete smo pridobili rezultate, iz katerih je razbrati vidno zadovoljstvo z delom od doma, motivacijski dejavniki in nagrajevanje. Poleg osnovnih vprašanj smo se dotaknili tudi vpliva in povezovanja dela od doma s finančnim nagrajevanjem zaposlenih.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: delo od doma, motivacija, oblike zaposlovanja, zadovoljstvo zaposlenih, nagrajevanje
Objavljeno: 29.04.2023; Ogledov: 436; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

8.
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Tjaša Nahtigal, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tržno komuniciranje, prodajni razgovor, kupec, prodajalec, komuniciranje, osebna prodaja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 4472; Prenosov: 133
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

9.
Vedenje potrošnikov pod vplivom interneta in socialnih omrežij
Mitja Košak, 2016

Najdeno v: osebi
Ključne besede: vedenje potrošnikov, potrošniki, internet, socialna omrežja, Facebook
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 3155; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

10.
Etika poslovnega obdarovanja v podjetju Calcit, d. o. o.
Ines Veskovič, 2015

Najdeno v: osebi
Ključne besede: poslovno obdarovanje, poslovna etika, integriteta, korupcija, davčni vidik
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 2636; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (595,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh