Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalno oglaševanje in dinamično povratno oglaševanje
Jure Miškulin, 2020

Opis: V diplomskem delu predstavljamo najsodobnejše načine digitalnega oglaševanja, njihovo delovanje, lastnosti in uporabo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V uvodu teoretičnega dela predstavljamo rabo interneta v Sloveniji in primerjavo digitalnega s tradicionalnim oglaševanjem. V nadaljevanju se osredotočamo na podrobno predstavitev oglaševalskih platform vodilnih svetovnih akterjev v digitalnem oglaševanju, Google in Facebook. Poudarek diplomskega dela je na prihodnosti digitalnega oglaševanja, ki se skriva v najnovejših in najbolj prefinjenih metodah. Eden najsodobnejših načinov digitalnega oglaševanja je dinamično povratno oglaševanje (angl. dynamic remarketing), ki ga podrobneje opišemo in predstavimo. Teoretični del zaključujemo tako, da po korakih predstavimo tehnično nastavitev dinamičnega povratnega oglaševanja v orodju Google Analytics. Empirični del diplomskega dela vsebuje izvedbo raziskovalne ankete med slovenskimi samostojnimi oglaševalci in zaposlenimi v oglaševalskih agencijah. Predstavljamo tezo, namen in metode raziskovalnega dela. Nadaljevanje poglavja opisuje sestavo ankete in interpretacijo rezultatov. Poglavje zaključimo s sklepom, v katerem ugotovitve iz rezultatov ankete povežemo z zastavljenimi hipotezami diplomskega dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalno oglaševanje, dinamično povratno oglaševanje, remarketing, Google Ads, Facebook, oglaševalsko omrežje, oglaševalska agencija, iskalno omrežje, prikazovalno omrežje.
Objavljeno: 04.10.2020; Ogledov: 1480; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

2.
Načrtovanje rasti in pospeševanje prodaje s pomočjo povečanja skladiščnih kapacitet, promocije in izobraževanja : primer podjetje P&I Zalog, d. o. o.
Klemen Mohorič, 2021

Opis: Da podjetja uspešno rastejo, morajo nenehno iskati nove strategije rasti. Podjetje P&I Zalog, d. o. o., se je na podlagi raziskovanja odločilo za rast pospeševanja prodaje prek Google oglaševanja. Z ustreznim motiviranjem zaposlenih in implementacijo znanj iz prodaje bo podjetje povečalo prodajo prek telemarketinga. Z opravljenimi analizami ovir in pasti na podjetju, panogi in makro okolju predstavlja pospeševanje prodaje največji potencial z najnižjim tveganjem za podjetje. S pomočjo pridobljenih rezultatov empirične raziskave bo podjetje na Googlu izpostavljalo kontaktni telefon. Podjetje ima možnost rasti tudi s ponujanjem skladiščnih storitev, vendar tu obstaja večje tveganje, gledano na investicijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: generična rast podjetja, Google oglaševanje, izgradnja skladišča, motiviranje zaposlenih, P&I Zalog, d. o. o., prevozne storitve tovora, rast z diverzifikacijo, telemarketing
Objavljeno: 10.09.2021; Ogledov: 1016; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

3.
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanju
Mark Aleksander Kolman, 2021

Opis: V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši. Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni omrežji v njegovi lasti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja.
Objavljeno: 27.10.2021; Ogledov: 981; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh