Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Abstract: Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila.
Found in: ključnih besedah
Keywords: strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca
Published: 02.09.2017; Views: 3473; Downloads: 239
.pdf Fulltext (1,70 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top