Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Abstract: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Published: 11.08.2017; Views: 3632; Downloads: 204
.pdf Fulltext (419,55 KB)

2.
3.
4.
Strateško pozicioniranje aplikacije PNV smailer
Aleš Benko, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalni marketing, internetni marketing, e-mail marketing, mobilniški marketing
Published: 08.05.2018; Views: 2343; Downloads: 122
.pdf Fulltext (476,53 KB)

5.
Marketinško komuniciranje v podjetju Adria Airways d. o. o.
Ivana Božić, 2019

Abstract: V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili pojme marketinškega komuniciranja, digitalnega, spletnega in elektronskega marketinga. Predstavili smo tudi enega izmed najbolj razširjenih spletnih orodij za razpošiljanje e-pošte marketinških kampanj naročnikom, MailChimp. Nadaljevali smo s krajšo predstavitvijo družabnih omrežij, predvsem pa izpostavili tista, kjer se oglašuje izbrano podjetje. Za praktični del naloge smo izbrali podjetje Adria Airways, ga predstavili in se osredotočili na marketing v podjetju ter iz delno dostopnih podatkov naredili krajšo analizo e-pošte marketinških kampanj, s katero smo prišli do delnih rezultatov za potrditev hipoteze.
Found in: ključnih besedah
Keywords: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, spletni marketing, e-mail marketing, Mailchimp, Adria Airways.
Published: 13.02.2020; Views: 3152; Downloads: 188
.pdf Fulltext (2,57 MB)

6.
Uvedba digitalnega marketinga
Hana Brecl, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalni marketing, SEO optimizacija, družbena omrežja, Google marketing, e-mail marketing
Published: 02.11.2020; Views: 1623; Downloads: 119
.pdf Fulltext (2,80 MB)

7.
Digitalno preoblikovanje poslovanja kmetije
Irena Labohar, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalizacija, elektronsko poslovanje, digitalni marketing, kmetije, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Published: 01.07.2021; Views: 1059; Downloads: 184
.pdf Fulltext (2,47 MB)

8.
Načrtovanje rasti podjetja AdStar, digitalna agencija, d. o. o.
Zoran Dulić, 2021

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Načrtovanje rasti podjetja AdStar, d. o. o., smo na primeru podjetja AdStar, d. o. o., ki je digitalna agencija, prikazali različne koncepte in orodja analize poslovanja podjetja in njegove uspešnosti, opisali koncepte rasti in razvoja podjetja, strateškega managementa in strateškega načrtovanja, prav tako pa smo prikazali tudi izbrano strategije rasti. Na podlagi aktualnih podatkov poslovanja in bilanc stanja ter poslovnega izida smo prikazali kazalnike uspešnosti in učinkovitosti poslovanja podjetja, naredili pa smo tudi projekcije bodoče rasti. V diplomskem delu smo prikazali, da je podjetje zelo uspešno, saj posluje na zelo obetavnem trgu in opravlja storitve, ki se v danes vedno bolj uporabljajo. Digitalni marketing je namreč zelo obetavna dejavnost, saj se je oglaševanje s tradicionalnih oblik premaknilo na splet, v veliki meri se je spremenil tudi način oglaševanja. Uspešna podjetja so ta premik izkoristila in ga obrnila v svoj prid, med njimi je tudi podjetje AdStar, ki je opazilo prednosti digitalnega oglaševanja, kar se vidi tudi iz njihovega poslovanja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: rast podjetja, projekcije bodoče rasti, digitalni marketing, digitalna agencija, AdStar, d. o. o.
Published: 10.10.2021; Views: 849; Downloads: 87
.pdf Fulltext (1,82 MB)

9.
Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije Seeds
Jerca Koren, 2021

Abstract: Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost. Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Digitalni marketing, družbena omrežja, prepoznavnost, nevladna organizacija, okolje.
Published: 07.12.2021; Views: 909; Downloads: 68
.pdf Fulltext (1,48 MB)

10.
Uporaba digitalnega marketinga pri trženju nepremičnin
Viktorija Šuštaršič, 2021

Abstract: Skozi raziskovanje in pisanje diplomskega dela smo ugotovili, kako pomemben element je marketing, ki se pojavlja v vsaki celici poslovanja, da bi bil uspešen. Nova doba in novi mediji spreminjajo naše vsakodnevne prakse in tako je tudi na področju marketinga in lahko potrdimo, da tudi na področju nepremičnin. V diplomskem delu smo raziskovali, kaj marketing je, predstavili smo pojme marketing, tradicionalni marketing, digitalni marketing, nepremičnina, nepremičninski trg, tradicionalni marketing nepremičnin in digitalni marketing nepremičnin. Raziskali smo, kje vse je marketing vključen, ter koncepte tradicionalnega marketinga, predstavili smo marketing nepremičnin in njegove tradicionalne oblike oglaševanja ter celostni marketing. V nadaljevanju smo raziskali digitalni marketing in njegove oblike, digitalni marketing na trgu nepremičnin ter strategije digitalnega marketinga na trgu nepremičnin. Raziskali smo dobre in manj dobre lastnosti digitalnega marketinga na trgu nepremičnin ter naredili primerjavo med njima. Primerjava kaže, da ima digitalni marketing visok potencial v primerjavi s tradicionalnim, saj je ugodnejši, hitrejši, natančno cilja publiko in nudi več informacij. Vendar ugotavljamo, da bi ga lahko izrinil le, če bi tradicionalni mediji v celoti izginili iz našega prostora. Z anketo smo raziskali, kako so se trženjskih dejavnosti lotili izbrani nepremičninski projekti v Ljubljani. Pridobili smo informacije, ali so pripravili načrt, v kateri fazi, katere elemente je vseboval ter oceno učinkov teh in načine, na katere so dejansko zanje izvedeli potencialni in nadalje kupci, ki so dejansko kupili nepremičnino. Kot dodatek smo pripravili vzorec kampanje digitalnega marketinga nepremičnin.
Found in: ključnih besedah
Keywords: marketing, tradicionalni marketing, celostni marketing, digitalni marketing, marketing nepremičnin, tradicionalni marketing nepremičnin, digitalni marketing nepremičnin
Published: 24.03.2022; Views: 895; Downloads: 0

Search done in 0 sec.
Back to top