Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVNI NAČRT VILA EXOTIC D.O.O.
Jernej Klančnik, 2017

Opis: Brazilija je največja država v Latinski Ameriki s skoraj dvesto milijoni prebivalcev in tudi geografsko gledano ena največjih na svetu. Je največja katoliška država in ima kot druga največje število krščanskega prebivalstva, kar veličastno predstavlja najvišji Kristusov kip, ki se dviguje nad Riom de Janeirom in ga prištevajo tudi med sedem čudes sveta. Brazilija je priredila svetovno prvenstvo v nogometu leta 2014, v letu 2016 pa še olimpijske igre, kar samo kaže njeno željo biti med najbolj prepoznavnimi v svetu. In tudi je, pa ne samo zaradi športnikov in športnih dogodkov. Dežela je polna vsakovrstnih zanimivosti in naravnih lepot, da o njeni bogati kulturni raznolikosti niti ne govorimo. V Braziliji je tudi največji deževni gozd na svetu, ki meri 2,3 milijona kvadratnih kilometrov, ki pa ga žal premočno izsekujejo in s tem nepopravljivo krčijo, čeprav je prav ta deževni gozd priznan kot pljuča sveta. Hkrati pa je to prostor in dom številnih in edinstvenih živalskih vrst in izjemno bogate skupnosti rastlin. Sama ideja za trženje turizma v Braziliji se mi je porodila, ker je gospodarsko rastoča država, prav tako me je prepričalo dejstvo, da se je globalna kriza komajda dotaknila same države. Poleg vsega pa je Brazilija tako raznovrstna, da je poleg svojih prečudovitih naravnih bogastev in znamenitosti, prepoznavna po vsem svetu tudi zaradi ugodne klime, čudovitih obal in seveda tudi sproščene kulture. Turizem v Braziliji se sicer kar uspešno razvija in širi iz najbolj znanih velikih mest tudi v notranjost dežele, zato sem v ponudbo vključil edinstveno izkušnjo z osebnim predstavnikom, ki bi bil na voljo 24/7 (24 urna asistenca/7 dni na teden), kar bi turistom omogočilo več zasebnosti, hkrati pa tudi večjo prilagodljivost, kot jo ponujajo ostali veliki ponudniki. Konkurenca v panogi je vse močnejša, saj ima večina konkurentov in večjih ponudnikov večjo zmogljivost nastanitev in s tem več možnosti. Ostajam optimističen, kajti vse več ljudi se tudi navdušuje nad butičnim turizmom, ki pač omogoča več zasebnosti in prilagodljivosti željam vsakega posameznika posebej. Stranka si tako lahko sama izbere vodene oglede v naravi ali mestih, pa tudi vrsto nastanitve na poti. Podjetje bo delovalo uspešno skozi vsa štiri načrtovana leta. Investicije bodo v prvem letu znašale 89.200 EUR za nakup zemljišča vile ter drugih manjših stvari. Najvišjo donosnost kapitala (16,90) imam v četrtem letu, najnižjo pa v drugem letu (2,38). Čisti dobiček bo prav tako kot donosnost kapitala najvišji v četrtem letu 22.268 EUR in najnižji v drugem letu 2.359 EUR. Čisti prihodki od prodaje pa konstantno naraščajo skozi vsa načrtovana leta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Brazilija, storitev, dobiček, novo podjetje, Latinska Amerika, investicija, poslovni načrt, trg.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3604; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

2.
3.
4.
5.
Načrtovanje rasti podjetja Matrika svetovanje d.o.o.
Agata Bistan, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, generična rast, storitve podjetja, organizacija podjetja, konkurenčnost, dobiček
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2103; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (594,21 KB)

6.
Poslovni načrt podjetja Picerijar d. o. o.
Nino Jelenc, 2018

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poslovni načrt za picerijo Picerijar, d. o. o., ki bo gostom ponujala prave napolitanske pice, narejene na tradicionalen napolitanski način. Picerija bo v središču Ljubljane; v prijetnem in sproščenem ambientu bodo naši gostje lahko uživali ob vrhunski napolitanski pici ter spremljajoči izvrstni ponudbi dobrega piva in drugih vrst pijače. Naš ciljni trg bodo prebivalci Ljubljane in okoliških mest ter turisti. Poslovno idejo smo preverili z anketnim vprašalnikom, s katerim smo zajeli 100 ljudi. Izvedeli smo, da imajo anketiranci zanimanje za odprtje tovrstnega lokala, kar 91 odstotkov pa bi jih našo picerijo obiskalo. Pri analizi konkurence smo ugotovili, da v Ljubljani trenutno ponujajo napolitanske pice, in sicer v piceriji Verace, vendar vidimo veliko razlik v poslovnem modelu. Ker je ta trend v porastu, pričakujemo prihod nove konkurence, vendar verjamemo, da se bomo s svojimi prednostmi uspešno utrdili na ciljnem trgu. Naši glavni konkurenčni prednosti sta skrbno dovršena ponudba, ki bo konstantno na visoki ravni, in to, da bo lastnik testo za napolitansko pico z uporabo droži pripravljal sam. Glavno tveganje nam predstavlja izbor lokacije, ki bo ključen dejavnik za uspešno poslovanje picerije. Oglaševali se bomo prek družbenih omrežij, kot sta Facebook in Instagram, ter prek lastne spletne strani. Celotno naložbo v opremo in začetne stroške poslovanja ocenjujemo na 95.000,00 EUR, kar bo v celoti lastniški kapital. Oblikovali smo cene izdelkov in na osnovi pričakovanega obiska letni promet. Na osnovi prihodkov in stroškov smo pripravili finančne projekcije za prva tri leta poslovanja. Ugotovili smo, da je odprtje picerije smiselno in dobičkonosno že v prvem letu poslovanja, rast dobička pa se nadaljuje tudi v prihodnjih letih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Picerijar, novo podjetje, napolitanska pica, droži, poslovni načrt, analiza, rast, dobiček
Objavljeno: 26.09.2018; Ogledov: 2678; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

7.
Ekonomika izdelave suhomesnatih izdelkov na kmetiji " Na Ravan"
Peter Demšar, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: suhomesnati izdelki, delovna mesta, kakovostna zdrava hrana, dobiček, prag dobička
Objavljeno: 19.03.2020; Ogledov: 1563; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (810,16 KB)

8.
9.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja ZA5 d. o. o.
Sanja Vidovič, 2021

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za podjetje za5 d. o. o., ki bo ustanovljeno januarja 2021. Dejavnost podjetja za5 d. o. o. bo prodaja patentirane obutve petih velikosti v eni, proizvajalca GroFive Inc., v spletni trgovini »za5.si«. Skozi diplomsko delo smo ocenili smiselnost projekta in možnosti za uspešnost njegove realizacije. V ta namen smo preverili trg; proučili možne tržne strategije, način vstopa na trg, kanale, ki jih je smiselno uporabiti za širjenje znamke itd. Predelali smo vse vidike poslovanja in v zaključku pripravili projekcijo poslovanja za 4 leta ter izračunali pričakovani dobiček podjetja. Za proučitev smotrnosti odprtja izključno spletne trgovine smo se odločili, saj vedno več ljudi, skoraj na dnevni ravni, svoje nakupe opravlja na spletu, kar dokazujejo tudi podatki Statističnega urada Republike Slovenije, ki kažejo, da je v zadnjih 12 mesecih preko spleta nakupovalo kar 56 odstotkov oseb, starih od 16 do 74 let (SURS, 2020), in zaradi nižjih stroškov poslovanja v primerjavi s stroški odprtja fizične trgovine. Po izvedeni analizi poslovne ideje lahko potrdimo, da je naložba v višini 25.554,80 EUR zadostna za uspešen zagon in začetek poslovanja podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, spletna trgovina, za5.si, storitev, tržne strategije, dobiček, novo podjetje, investicija, trg.
Objavljeno: 17.06.2021; Ogledov: 937; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

10.
Oskrba starejših in invalidnih oseb na domu - poslovni načrt
Nina Jelen, 2023

Opis: Tema diplomskega dela je priprava poslovnega načrta za podjetje Oskrba starejših in invalidnih oseb na domu. Trenutno v Sloveniji podjetništvo v tej panogi še ni razvito, vendar ima dober potencial, da se bo začelo razvijati. V Sloveniji je vedno več starejših ljudi, ki potrebujejo občasno pomoč. Gre za to, da se uporabniku omogoči čim lažje in čim daljše dostojno življenje v domačem okolju in se tako ohranja njegova samostojnost čim dlje. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali je v savinjsko-šaleški regiji dovolj povpraševanja po tej storitvi, da lahko ustanovimo podjetje, ki prinaša dobiček.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, pomoč na domu, staranje prebivalstva, podjetništvo, dobiček
Objavljeno: 13.09.2023; Ogledov: 305; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (995,10 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh