Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
OVIRE ZA NADALJNJO RAST DRUŽINSKEGA PODJETJA
Ursula Gawish, 2016

Abstract: V današnjem svetu imajo mala in srednje velika podjetja, ki so v večini družinska podjetja, velik pomen za družbo in gospodarstvo. Pomembno je, da razumemo, kaj je družinsko podjetništvo, kakšne so prednosti in slabosti družinskega podjetništva ter s kakšnimi ovirami se takšna podjetja srečujejo pri poslovanju in rasti ter nasledstvu podjetja. Družinsko podjetje lahko opredelimo kot samostojno gospodarsko enoto, ki izvršuje in uresničuje določene naloge na svojem področju in katere člane zraven dela vežejo tudi sorodstvene vezi. Ključno vlogo v smislu vodenja, predstavljanja in razvoja take vrste podjetja igrajo ustanovitelji, hčere in sinovi in priženjeni družinski člani. Problematičnost družinskih podjetij se kljub temu, da so takšna podjetja ena izmed temeljnih oblik podjetništva, ki prispevajo k socialni rasti in ekonomiji države, najbolj kaže v tem, da je njihova življenjska doba izredno kratka. Kako torej strateško vplivati na rast podjetja in zagotoviti primerno nasledstvo in kateri so že znani inhibitorji rasti družinskih podjetij? V diplomskem delu vključujemo tudi študijo primera družinskega podjetja, ki je opravilo proces nasledstva in se srečuje z novimi izzivi in ovirami v povezavi z razvojem in rastjo samega podjetja. V sestavku smo z analizo in identifikacijo ovir pri nasledstvu in nadaljnji rasti podjetja razčlenjeno predstavili poslovanje in možne težave ter nato predlagali ugodne rešitve in preventivne ukrepe za izboljšanje poslovanja družinskega podjetja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: družinsko podjetništvo, nasledstvo, dejavniki nasledstva, ovire pri nasledstvu
Published: 10.08.2017; Views: 3927; Downloads: 201
.pdf Fulltext (479,68 KB)

2.
Ovire za nadaljnjo rast družinskega podjetja
Ursula Gawish, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovanje, družinsko podjetništvo, nasledstvo, rast podjetja, študija primera
Published: 21.09.2017; Views: 3623; Downloads: 152
URL Fulltext (0,00 KB)

3.
Vpliv družinskega podjetja na družino
Ana Marija Horvat, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: družinsko podjetje, podjetništvo, družinski odnosi, reševanje konfliktov
Published: 22.03.2018; Views: 2995; Downloads: 145
.pdf Fulltext (770,55 KB)

4.
5.
6.
Načrtovanje rasti v podjetju Unitours d. o. o.
Saša Cerić, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: načrtovanje rasti, turizem, družinsko podjetništvo
Published: 05.04.2018; Views: 2682; Downloads: 126
.pdf Fulltext (788,49 KB)

7.
Poslovni načrt - gojenje sivke v Pomurju
Matej Kolenc, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, podjetništvo, družinsko podjetje, načrt prodaje, marketinško načrtovanje
Published: 10.05.2018; Views: 2842; Downloads: 146
.pdf Fulltext (643,48 KB)

8.
9.
Vloga žensk v družinskih podjetjih v Sloveniji
Špela Čabrilo, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: vloga žensk, družinsko podjetje, podjetnica, žensko podjetništvo
Published: 14.06.2018; Views: 2756; Downloads: 147
.pdf Fulltext (583,45 KB)

10.
Problematika uspešnega prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo
Petra Kodrič, 2018

Abstract: Družinsko podjetništvo je pogost pojav tako po svetu kot v Sloveniji. Četudi mnoga podjetja slej ko prej preidejo v drugo obliko, kjer jih ne vodijo in upravljajo družinski člani, niti ne ostanejo v njihovem lastništvu, je pri nas in po svetu družinsko podjetništvo pomemben dejavnik gospodarskega razvoja. Predvsem mala in srednje velika podjetja pri nas so v večini še vedno družinska. Družinsko podjetništvo ima posebne značilnosti, kot so: vpletenost zasebnih oziroma družinskih vezi in posledično intimnejših odnosov med deležniki, večja zavzetost za stabilno rast in manjša nagnjenost k tveganju ter zahtevnost prenosa posla na naslednjo generacijo. Slednja je celo tako zahtevna, da se pri nas na drugo generacijo prenese približno polovica, na tretjo in naslednje pa le majhen odstotek podjetij. Diplomska naloga raziskuje, kateri so oprijemljivi dejavniki prenosa in kako jih sistematizirati v obliko, s katero bi zagotovili uspešen prenos.
Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetništvo, družinsko podjetništvo, sistemizacija prenosa družinskega podjetja, analiza prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo
Published: 07.07.2018; Views: 2739; Downloads: 171
.pdf Fulltext (1,39 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top