Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Načrtovanje rasti podjetja Mign, d. o. o.
Ajda Trampuš, 2020

Abstract: V diplomskem delu se ukvarjamo z načrtovanjem rasti Športnega centra Fit-Fit, ki je v lasti gospodarske družbe Mign, d. o. o. Diplomsko delo poleg splošnih podatkov o podjetju ter podatkov o uporabljeni literaturi in virih vsebuje razloge za rast podjetja ter dejavnike, ki preprečujejo in pospešujejo rast, kakor tudi analizo panoge, raziskavo trga, marketinški načrt, razvoj storitve in finančno analizo, vključno s kazalniki uspešnosti. Analiziramo tudi poslovanje podjetja v preteklosti, nato pa z izsledki raziskave trga naredimo konkreten taktični načrt za nadaljnja štiri leta, skladno s strategijo rasti. Preučimo možno bodoče poslovanje tega podjetja. Poudarek je na opisu delovanja podjetja ter osredotočenosti na prihodnost. Raziskavo trga smo opravili s pomočjo ankete, ki nam je pomagala pridobiti koristne in pomembne informacije o trgu in interesih posameznikov. Preučili smo tudi nekaj konkurentov v okolici Ljubljane, da smo lahko njihove prednosti in slabosti primerjali s prednostmi in slabostmi obravnavanega podjetja. Preučili smo tudi ključne dobavitelje in izbrali najprimernejše. Po analizi vprašalnika smo sestavili bilanco stanja, poslovni izid in izkaz denarnega toka za načrtovana štiri leta.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Poslovni načrt, rast podjetja, fitnes, storitve, dejavnost, analiza panoge.
Published: 14.05.2020; Views: 1999; Downloads: 172
.pdf Fulltext (1,58 MB)

2.
3.
Idejna zasnova športnega objekta
Katja Žist, 2022

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, športni center, fitnes, notranja oprema, arhitektura, uporabnost
Published: 30.06.2022; Views: 736; Downloads: 86
.pdf Fulltext (5,38 MB)
This document has many files! More...

4.
Pomen digitalnega marketinga v dejavnosti fitnesov in osebnega trenerstva
Marino Kastelic, 2022

Found in: ključnih besedah
Keywords: marketing, digitalni marketing, oglaševanje, fitnes, osebno trenerstvo
Published: 06.09.2022; Views: 543; Downloads: 46
.pdf Fulltext (1,64 MB)

5.
Povezanost redne fitnes vadbe in telesne samopodobe
Melani Ploj, 2022

Abstract: Zanimanje za raziskovanje telesne samopodobe se je v zadnjem času povečalo. Na to temo je bilo tako pri nas kot tudi drugod po svetu opravljenih kar nekaj novejših raziskav. Telesna samopodoba v povezavi z vadbo v fitnesu pa ni tako raziskana, sploh pa ne v Sloveniji. Ker se je v zadnjih letih priljubljenost takšne oblike vadbe občutno dvignila, se nam je zdelo smiselno raziskati, kako je povezana s telesno samopodobo in s tem morda prispevati kakšna dodatna spoznanja za vse, ki so vpeti v ta proces. V teoretičnem delu smo na kratko predstavili splošno samopodobo in se podrobneje osredotočili na telesno samopodobo, njen razvoj, razlike med spoloma in povezanost s telesno dejavnostjo. V nadaljevanju smo predstavili fitnes vadbo in z njo povezana tekmovanja. Z empiričnim delom smo želeli poiskati povezavo med vadbo v fitnesu in telesno samopodobo. Cilj raziskave je bil vezan na iskanje razlik v telesni samopodobi med tremi raziskovalnimi skupinami – neaktivnimi posamezniki, tistimi, ki fitnes obiskujejo rekreativno in tistimi, ki fitnes obiskujejo tekmovalno, prav tako pa smo iskali razlike v telesni samopodobi med spoloma. Za raziskavo smo uporabili kvantitativno metodologijo, podatke pa smo zbrali s pomočjo anonimne spletne ankete, ki je vsebovala PSDQ-vprašalnik telesne samopodobe. Raziskovalni vzorec je zajemal 166 udeležencev, starih med 18–35 let, od tega 59 (35,5 %) neaktivnih posameznikov, 56 (33,7 %) rekreativcev in 51 (30,7 %) tekmovalcev, glede na spol je bilo v vzorec vključenih 88 (53 %) žensk in 78 (47 %) moških. Rezultati so pokazali, da se razlike v telesni samopodobi pojavljajo med neaktivnimi in aktivnimi posamezniki (rekreativci in tekmovalci, ki obiskujejo fitnes). Opazne razlike v telesni samopodobi med spoloma smo zasledili pri splošni skupini (združene vse tri raziskovalne skupine) in v neaktivni skupini.
Found in: ključnih besedah
Keywords: telesna samopodoba, fitnes, neaktivni posamezniki, rekreativci, tekmovalci, razlike med spoloma, PSDQ, diplomske naloge
Published: 20.01.2023; Views: 548; Downloads: 31
.pdf Fulltext (930,44 KB)

6.
Pomen hidroterapije pri totalni endoprotezi kolčnega sklepa
Nejc Jelen, 2023

Abstract: Vstavitev totalne endoproteze kolčnega sklepa je pogost in uspešen ortopedski poseg, ki ima visoko stopnjo zadovoljstva med pacienti. Z naraščanjem števila degenerativnih bolezni pri starejši populaciji, aktivni življenjski slog in posledičnimi poškodbami pa narašča tudi število vstavljenih kolčnih endoprotez. V diplomskem delu smo predstavili totalno endoprotezo kolka kot operativni poseg in opisali funkcionalno stanje pacienta pred ter po njem. Glede na zdravnisˇko pooperativno oceno in dejavnike tveganja se pacienta vključi v program rehabilitacije, ki mu omogoča najbolj optimalen napredek v procesu okrevanja po vstavitvi TEP kolka. V diplomski nalogi smo tako predstavili pooperativno rehabilitacijo, ki je ključen vidik procesa okrevanja po operaciji TEP kolka. Hidroterapija se marsikje že uporablja kot oblika fizioterapevtske obravnave, vendar na tem področju še ni dovolj raziskav, ki bi zagotovile hidroterapiji mesto med najbolj uporabljenimi fizioterapevtskimi metodami pri rehabilitaciji pacienta. Raziskavo smo izvedli v Zdravilišču Laško, kjer smo izbrali 40 sodelujočih. Pri pacientih s totalno endoprotezo kolka smo preučevali pomen proste vadbe v vodi in uporabe podvodnih naprav kot oblike fizioterapevtske obravnave na obseg gibljivosti in stopnje bolečine v primerjavi z kinezioterapevtskimi metodami in tehnikami na suhem. Potrebnih je več visokokakovostnih študij z večjim vzorcem in daljšim časom spremljanja, da bi dosegli natančnejše in dolgoročnejše učinke. Prišli smo do ugotovitve, da je hidroterapija učinkovita pri povečanju obsega gibljivosti v kolčnem sklepu, zmanjšanju bolečine in izboljšanju funkcionalnosti v pooperativni fazi rehabilitacije pri bolnikih s totalno endoprotezo kolka. Vendar pa je zaradi številnih kontraindikacij ne morejo prejeti številni pacienti. Zdravilišče Laško je edino zdravilišče v Sloveniji, ki se že vrsto let poslužuje vadbe s podvodnimi napravami. Opravljena raziskava naj bo vzpodbuda tudi ostalim ustanovam o umestitvi te metode v rehabilitacijski proces.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Vodni fitnes, hidroterapija, rehabilitacija kolčne endoproteze, fizioterapija.
Published: 04.07.2023; Views: 429; Downloads: 44
.pdf Fulltext (1,25 MB)

7.
Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Ardita Mazrekaj, 2023

Abstract: Pri izbiri medijev imajo oglaševalci pestro izbiro in posledično izberejo medij glede na potrebe ter finančne zmožnosti. Vedno bolj so prisotni fitnes oglasi, ki nas prepričujejo, da se odločimo za nekoga izmed njih. Ker so mladi tisti, ki prevladujejo v fitnesu, nas zanima, kako ti zaznavajo tovrstne oglase bodisi na družbenih omrežjih ali pa v resničnem svetu. Fitnesi se odločajo za različne vrste oglaševanja, zato smo želeli ugotoviti, katero najbolj pritegne ciljne skupine. Na nekatere vsebine podjetja niso pozorna, a jih ciljna skupina želi slišati, videti in prebrati. Namen diplomskega dela je bil raziskati zaznavnost fitnes oglasov in njihovo učinkovitost pri mladi slovenski populaciji.
Found in: ključnih besedah
Keywords: fitnes, oglaševanje, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji.
Published: 14.07.2023; Views: 321; Downloads: 33
.pdf Fulltext (755,88 KB)

8.
Prikaz razvoja mobilne aplikacije za spremljanje fitnes aktivnosti
Simon Vovko, 2024

Abstract: Magistrska naloga obravnava razvoj mobilne fitnes aplikacije za platformo Android. Aplikacija omogoča uporabnikom izdelavo lastnih treningov, spremljanje napredka ter virtualno treniranje s prijatelji. V nalogi preučujemo razvoj mobilnih aplikacij, primerjamo različne arhitekturne vzorce, kot so MVC, MVP in MVVM, ter se osredotočamo na uporabo oblačnih storitev za varno prijavo uporabnikov. Razvijemo tudi lastne REST API-je z uporabo PHP-ja in MySQL podatkovne baze ter raziskujemo možnosti za shranjevanje podatkov. V analizi zahtev in funkcionalnosti aplikacije uporabimo povratne informacije iz intervjujev, ki smo jih izvedli med potencialnimi uporabniki. Na koncu se osredotočimo na možnosti distribucije aplikacije in primerjamo prednosti ter slabosti objave v Google Play trgovini ter preko fitnes centrov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: mobilna aplikacija, Android, fitnes, retrofit, PHP Web API, Firebase, varnost podatkov
Published: 08.03.2024; Views: 128; Downloads: 14
.pdf Fulltext (4,09 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top