1. Forenzično računovodstvoSandra Cafuta, 2017 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: računovodstvo, forenzično računovodstvo, forenzični računovodja, računovodske prevare, kreativno računovodstvo, goljufije, prirejanje računovodskih izkazov, gospodarski kriminal, diplomsko delo Objavljeno: 26.04.2017; Ogledov: 5173; Prenosov: 312 Celotno besedilo (1,08 MB) |
2. |
3. Strategija in ukrepi EU pri zoperstavljanju davčnim goljufijamMaja Gašperšič, 2013 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: strategija, gospodarska kriminaliteta, davčne goljufije, boj proti davčni goljufijam, upravno sodelovanje, policijsko sodelovanje, pravosodno sodelovanje, Evropska unija, OLAF, Europol Objavljeno: 19.07.2018; Ogledov: 2352; Prenosov: 127 Celotno besedilo (1,19 MB) |
4. |
5. Varstvo potrošnikov pri spletnem poslovanjuEma Kobal, 2021 Opis: Z razvojem tehnologije postaja spletno nakupovanje blaga in storitev vse bolj priljubljeno med potrošniki. Pri tem je ključno varovanje njihovih pravic, saj takšen način poslovanja ne prinaša samo prednosti, temveč tudi slabosti. Pri pisanju so nam bile v pomoč deskriptivna, statistična, aksiološka metoda, metoda analize, metoda kompilacije in metoda sinteze. Namen magistrskega dela je ugotoviti najpogostejše kršitve, učinkovitost reševanja potrošniških sporov in kako varno je spletno poslovanje za potrošnike. Ugotovili smo, da prihaja do največ kršitev potrošnikov prav s seznanjanjem le teh z njihovimi pravicami, ki jih imajo pred sklenitvijo prodajne pogodbe. Podjetja še vedno zelo pomanjkljivo obveščajo potrošnike o njihovih pravicah. Prav tako smo ugotovili, da potrošniki težko rešujejo spore s prodajalci, saj v Sloveniji ni vzpostavljenega učinkovitega sistema za reševanje potrošniških sporov. Potrošnik ima na voljo več poti reševanja, vendar nobena od njih ni dovolj učinkovita, da bi se spor lahko razrešil. Poleg tega smo prišli prav tako do ugotovitve, da lahko spletno poslovanje v določenih okoliščinah predstavlja nevarnost za potrošnike. Varnost poslovanja je odvisna predvsem od njihove ozaveščenosti in previdnosti pri uporabi spleta. Potrošnik lahko za svojo varnost največ poskrbi kar sam. Ugotovitve magistrskega dela so uporabne tako za potrošnike kot tudi za podjetja. Pomembno je, da so potrošniki seznanjeni s tem kakšne pravice imajo in kam se lahko obrnejo po pomoč v primeru kršenja le teh. Podjetja oziroma prodajalci se lahko seznanijo s trenutno veljavno zakonodajo. Obravnava najpogostejših kršitev pa bo podjetja odvračala od uporabe praks, ki so sporne. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: varstvo potrošnikov, spletno poslovanje, spletne goljufije, spletno nakupovanje, reševanje potrošniških sporov Objavljeno: 30.11.2021; Ogledov: 1004; Prenosov: 109 Celotno besedilo (1,19 MB) |