Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Izzivi uresničevanja pravice do izobraževanja v Evropi
Ana Janičijević, 2017

Opis: Pravica do izobraževanja je ena temeljnih človekovih pravic, ki jo kot takšno priznavajo številni nacionalni, regionalni in mednarodni pravni dokumenti, njeno uresničevanje pa spodbujajo in nadzorujejo številne pomembne mednarodne organizacije ter civilna družba. Magistrsko delo si prizadeva s celostnim pristopom obširno in natančno preučiti pravico do izobraževanja, tako iz pravno-teoretičnega kot praktičnega vidika, pri čemer se v geografskem smislu o meji in osredotoči na države Evrope. Prvi -teoretični del magistrske naloge opredeli pojem,vsebino in pomen pravice do izobraževanja, njene najpomembnejše regionalne in mednarodne pravne vire ter delo mednarodnih organizacij na tem področju. V drugem - praktičnem del upa magistrska naloga prek konkretnih primerov izpostavi izzive in težave, s katerimi se evropske države soočajo pri uresničevanju pravice do izobraževanja v praksi, pri čemer podrobneje preuči področja obveznosti primarnega izobraževanja, financiranja in privatizacije izobraževanja, pravic staršev v zvezi z izobraževanjem njihovih otrok in pravic posameznih ranljivih skupin (invalidov, Romov, narodnih in jezikovnih manjšin ter beguncev) na področju izobraževanja. Vse ugotovitve so v zaključku strnjene v sklepno misel o tem, kako vestno in učinkovito se v Evropi uresničuje pravica do izobraževanja in kaj evropskim državam pri tem predstavlja poseben izziv.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pravica do izobraževanja, človekove pravice, Evropsko sodišče za človekove pravice, invalidi, manjšine, begunci
Objavljeno: 12.07.2018; Ogledov: 3222; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

2.
Karierni sistem poklicnih gasilcev
Tomaž Vilfan, 2016

Opis: Magistrsko delo "Karierni sistem poklicnih gasilcev" predstavlja analizo in raziskavo trenutnega stanja na področju kariernega sistema poklicnega gasilstva, njihovega izobraževanja in načine organiziranosti gasilskih enot s predlogi za izboljšave.O delovni karieri lahko razmišljamo kot o zaporedju napredovanja v poklicu, delovnih izkušnjah, prevzemanju zahtevnejših delovnih mest in večji odgovornosti. V slovenski javni upravi je uveljavljen karierni uslužbenski sistem z elementi pozicijskega sistema. Oblika in organiziranost gasilstva na slovenskem se je skozi različne države in družbene ureditve stalno spreminjala. V Republiki Sloveniji je gasilstvo poglavitni del sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, ki je del obrambnega sistema države in je v pristojnosti Ministrstva za obrambo. Slovensko gasilstvo je sestavljeno iz prostovoljnih in poklicnih enot ter se loči na teritorialne in industrijske gasilske enote. Preizkus psihofizičnih sposobnosti kandidatov za poklicne gasilce, delovna mesta poklicnih gasilcev in napredovanja se razlikujejo med posameznimi teritorialnimi poklicnimi gasilskimi enotami. V magistrski nalogi je pripravljen predlog poenotenih delovnih mest in položajev poklicnih gasilcev, kar bi predstavljalo bistveno spremembo v kariernem sistemu tega dela uslužbenskega sistema v državi.Izobraževanje poklicnih gasilcev je dobro urejeno le na osnovni ravni za pridobitev poklica "gasilec". Za zahtevnejša in odgovornejša delovna mesta ni na voljo nobenega verificiranega strokovnega programa s področja gasilstva. Nedelovanje Višješolskega programa "Gasilstvo"negativno vpliva na operativno vodenje intervencij in enot. Potrebno bi bilo pripraviti tudi module strokovnih usposabljanj za pridobitev višjih činov poklicnih gasilcev. Način organiziranosti gasilskih enot in hitrost odziva na intervencijo je pomembna pri nudenju pomoči občanom, ko jo ti potrebujejo. Odvisna je od velikosti enote, predpisane opreme in usposobljenosti tistih, ki pomoč nudijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poklicni gasilci, karierni sistemi, napredovanja, izobraževanja
Objavljeno: 06.08.2018; Ogledov: 3067; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

3.
4.
Kratka pomlad na Portugalskem
Ana Krč, Sara Solomun, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izmenjave Erasmus, praktična izobraževanja, Portugalska
Objavljeno: 31.07.2020; Ogledov: 1563; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (310,60 KB)

5.
6.
7.
8.
Ozelenitev izobraževanja v viziji vseživljenjskega učenja
Liliana Vižintin, 2020

Opis: Razvoj zelenega gospodarstva bo zahteval vse več delovne sile, ki bo imela nova zelena znanja in veščine. Predvideva se nastanek novih zelenih delovnih mest in pa tudi ozelenitev obstoječih. Če se izobraževani sistem ne bo prilagodil zahtevam spreminjajočega se gospodarstva, kjer bo prišlo do vnosa zelenih tehnologiji in inovacij, bo pomanjkanje zelenega znanja in veščin v skupnosti lahko predstavljalo eno od ključnih potencialnih ovir za prehod v nizkoogljično družbo in gospodarstvo. Še posebej je to pomembno za ključne sektorje za prehod v nizkoogljično gospodarstvo. V prispevku smo predstavili ozadje ozelenitve izobraževanja v viziji vseživljenjskega učenja, torej kot proces, ki bo zajemal tako formalno, kot tudi neformalno izobraževanje in priložnostno učenje. Poudarili smo pomen širjenja znanja in veščin o podnebnih spremembah in nizkoogljični družbi, ki bi vodile do večje prilagodljivosti in zaposljivosti delovne sile, okrepljene z zelenim znanjem in veščinami, ter tudi širjenja okoljske ozaveščenosti v skupnosti. Ozelenitev izobraževanja smo opredelili kot celostni proces uvajanja sistemskih sprememb v izobraževalni sistem, ki bo na podlagi tega lahko zadostil zahtevam razvoja nizkoogljične, krožne, zelene družbe in gospodarstva.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vseživljenjsko učenje, izobraževanje, ozelenitev izobraževanja, zeleno gospodarstvo
Objavljeno: 12.11.2021; Ogledov: 938; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Uresničevanje izzivov evropske politike izobraževanja odraslih v sistemu vseživljenjskega učenja
Karmen Kožar, 2020

Opis: Magistrsko delo proučuje evropsko politiko izobraževanja odraslih v sistemu vseživljenjskega učenja. Evropska unija vedno bolj posega v to področje ter teži k vzpostavitvi evropskega izobraževalnega prostora in skupne izobraževalne politike. Magistrsko delo preuči ureditev področja izobraževanja odraslih v mednarodnih in regionalnih instrumentih. Na podlagi analize ureditve tega področja v najuspešnejših državah članicah Evropske unije razišče, ali bi nemara bilo smiselno izobraževanje odraslih prenesti v izključno pristojnost Evropske unije ali pa naj to področje še naprej ostane v rokah držav članic. Glede na to, da Evropska unija državam članicam daje na tem področju le priporočila, države v izobraževanje odraslih vložijo le toliko, kolikor želijo, to pa vsekakor ni tisto, kar je Evropska unija s politiko izobraževanja želela doseči. Da bi bili cilji iz strategije Evropa 2020 doseženi, bi se države članice Evropske unije morale odreči svoji pristojnosti, na kar pa ne pristanejo. Raziskava je pokazala, da ni pričakovati uresničitve ciljev, če ureditev izobraževanja odraslih in oblikovanje politike ostanejo v rokah držav članic. Prav zato sta prenos pristojnosti na Evropsko unijo in harmonizacija tega področja edina možna rešitev, da se doseže pametno, trajnostno in vključujočo rast ter vseživljenjsko učenje v Evropi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, harmonizacija, politika izobraževanja odraslih, izzivi v izobraževanju odraslih
Objavljeno: 04.02.2022; Ogledov: 876; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh