Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Načrt rasti podjetja BTS company, d. o. o.
Jano Komac, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: širitev trgov, diverzifikacija, rast podjetja, stroški rasti, franšiza, lastna blagovna znamka, poslovni načrt
Published: 10.05.2018; Views: 2803; Downloads: 150
.pdf Fulltext (1,55 MB)

2.
Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke Mavi
Peter Golob, 2022

Abstract: V diplomski nalogi je opredeljen vpliv blagovne znamke na odločitve kupcev glede odnosa do izdelka ali storitve in glede nakupa izdelka ali storitve. Predstavljeni bodo osnovni pristopi za razvoj novega izdelka ter strategijo znamke MAVI. Na začetku je predstavljeno podjetje MAVI, d. o. o., ki se ukvarja s prodajo programov za vodovod, sanitarno opremo, ogrevanje ter prezračevanje različnih blagovnih znamk drugih proizvajalcev. V nadaljevanju je predstavljen pojem blagovne znamke, njena vloga in pomen ter upravljanje in zaščita blagovne znamke. V empiričnem delu naloge je na osnovi anketnega vprašalnika predstavljena raziskava o smiselnosti razširitve lastne blagovne znamke. Raziskava bo opravljena na vzorcu kupcev – inštalaterjev ter kupcev – končnih uporabnikov. Inštalaterji so pomembni, saj imajo neposredni stik z naročnikom kot izvajalec, monter.
Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovna znamka, prepoznavnost, lastna blagovna znamka MAVI, trženje, raziskava.
Published: 13.06.2022; Views: 592; Downloads: 40
.pdf Fulltext (740,57 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top